SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Citius, Altius, Fortius.
Nee, dit was voorlopig wel de laatste kans ja.quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:19 schreef Mykonos het volgende:
Bernal in vorm vs. Evenepoel vs. Pogacar. Ik heb er wel zin in.
Jumbo gaat in ieder geval nooit de Tour winnen.
hoezo zonder ploeg? UAE is zijn ploeg toch?quote:
Had maar een minuutje harder hoeven rijden om de concurenten buiten de tijd te krijgen.quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:18 schreef kilon het volgende:
Niet eens de groene trui gewonnen. Overhypte puber dus.
@Koffieplanter, Tom gaat de Tour nog winnen toch?quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, dit was voorlopig wel de laatste kans ja.
Ja, maar ik betreur nog steeds zijn impulsieve beslissing en daad op de Peyresourde.quote:
Poga halen. Anders gaat het 'm niet worden inderdaad de komende jaren.quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:19 schreef Mykonos het volgende:
Bernal in vorm vs. Evenepoel vs. Pogacar. Ik heb er wel zin in.
Jumbo gaat in ieder geval nooit de Tour winnen.
Dit is ongeveer wat ik net tegen mijn pa zei.quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:20 schreef Remco het volgende:
Stiekem was Jumbo Visma sterker dan Roglic zelf.
Mwah, dat valt ook wel weer mee. Het was niet goed, maar ook niet slecht.quote:
Dat snap ik wel.quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:22 schreef The_Undertone het volgende:
Wout heeft er flink de pest in
Achteraf gezien hadden ze Tom korter moeten houden in het klassement. Nu hoefde Poga alleen Rogla maar te volgen.quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:21 schreef Marcoss het volgende:
Roglic had het vast tactisch anders kunnen pakken, maar op die aanval van Poga in die ene rit na, is eigenlijk alles perfect gegaan.. met 1 minuut voorsprong de tijdrit beginnen is ook perfect..
Maar dan een bizarre tijdrit van Poga en eigenlijk gewoon een hele slechte van Roglic.. dat had echt niemand verwacht. En zelfs die 40 seconden van die aanval boeien niet meer, dan had hij alsnog de Tour verloren
Onzin, hij heeft er in finales zat alleen voor gestaan.quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:23 schreef Patroon het volgende:
Blijkt maar weer hoe belangrijk TLJ voor Roglic is geweest in de etappes. Nu hij het zelf moet doen, blijkt Pogagod beter
Tom had de benen niet.quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Achteraf gezien hadden ze Tom korter moeten houden in het klassement. Nu hoefde Poga alleen Rogla maar te volgen.
Ja, dit. Maar ik ken dat Tom daar net niet goed genoeg voor was.quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Achteraf gezien hadden ze Tom korter moeten houden in het klassement. Nu hoefde Poga alleen Rogla maar te volgen.
Dan voelde zelfs Han Kok de situatie nog beter aan.quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:22 schreef Doevelaer het volgende:
Wat een vraag.
'Wout, je hebt een schitterende tijdrit gereden maar je ploeg verliest de tour. Welk gevoel overheerst?'.
Ja, scheelt een flinke slok op borrel in de portemonnee + hij heeft zich weggecijferd voor Roglicquote:
Ik denk wel dat Tom heel dicht bij plaats 3 had kunnen eindigenquote:Op zaterdag 19 september 2020 18:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tom had de benen niet.
Het gelijk van @groenen .quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niet alleen achteraf. Dat hadden ze vanaf het begin ook wel kunnen bedenken. Dumoulin had die eigenzinnige actie nooit mogen ondernemen. Maar hij was er mentaal niet klaar voor. Dat is bijzonder spijtig.quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Achteraf gezien hadden ze Tom dichter moeten houden in het klassement. Nu hoefde Poga alleen Rogla maar te volgen.
geloof niet dat het iets met geld te maken heeftquote:Op zaterdag 19 september 2020 18:24 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ja, scheelt een flinke slok op borrel in de portemonnee + hij heeft zich weggecijferd voor Roglic
Maar hij kwam een stuk frisser in de finale. Roog had vaak tot laat nog veel helpers.quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:24 schreef Zelva het volgende:
[..]
Onzin, hij heeft er in finales zat alleen voor gestaan.
Waar hadden ze dan nog meer kunnen pakken?quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:25 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Niet alleen achteraf. Dat hadden ze vanaf het begin ook wel kunnen bedenken. Dumoulin had die eigenzinnige actie nooit mogen ondernemen. Maar hij was er mentaal niet klaar voor. Dat is bijzonder spijtig.
Verder vind ik het persoonlijk gewoon mooi, dat al dat rekenwerk niet altijd tot 'geel in Parijs' leidt, en dat het oude adagium van Peter Post "je moet pakken wat je pakken kan" zo gek nog niet is. Jumbo heeft veel te veel de zakjapanner gebruikt, maar Roglic is dus geen Froome of Thomas.
Pogcar Evenepoel Bernal gevecht volgende Tourquote:Op zaterdag 19 september 2020 18:26 schreef PzKpfw het volgende:
Eindelijk zijn we van die saaie Sky-Ineos jaren af.
Hopen op waaiers morgenquote:Op zaterdag 19 september 2020 18:17 schreef naatje_1 het volgende:
Een minuut kan je ook niet echt meer goedmaken in een sprint
Roglic tweede kans in de Vuelta?quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:27 schreef Evertjan het volgende:
Nu maar hopen op een goede Steven in de Giro
Toen Tom opeens last kreeg van demonen.quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:26 schreef Aguero het volgende:
Waar heeft Jumbo de Tour verloren?
Niet genoeg tijd gepakt in de waaieretappe, Pogacar 'laten rijden' op de Peyresoude of hadden ze ergens het numerieke overwicht beter kunnen uitspelen?
Hoe is dit relevant? Lol.quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Over waaiers gesproken
Evenepoel weg kopen van DQSquote:Op zaterdag 19 september 2020 18:27 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
wat gaat Jumbo nu doen, team UAE kopieren?
Als deze tijdrit in Romandiė of Baskenland was geweest, ben ik ervan overtuigd dat Roglic dichtbij Poga eindigt, zie zowat alle tijdritten die Roglic afgelopen jaren reed. Dan vind ik dit wel slecht ja.quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mwah, dat valt ook wel weer mee. Het was niet goed, maar ook niet slecht.
Volgens mij gaat Tom als kopman naar de Vueltaquote:Op zaterdag 19 september 2020 18:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Roglic tweede kans in de Vuelta?
Vertel dit even aan Klopkoek in het Jumbo-topicquote:Op zaterdag 19 september 2020 18:29 schreef Slobeend het volgende:
Tja je kunt Jumbo weinig verwijten. Dit rijden van Pogacar zag niemand aankomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Uiteindelijk toch gewoon vandaag..quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:26 schreef Aguero het volgende:
Waar heeft Jumbo de Tour verloren?
Niet genoeg tijd gepakt in de waaieretappe, Pogacar 'laten rijden' op de Peyresoude of hadden ze ergens het numerieke overwicht beter kunnen uitspelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |