abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195495369
quote:
5s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 21:02 schreef Godshand het volgende:

[..]

En zeg je hem dat ook? :P

Of denk je dat alleen maar als je hem spreekt?
Hij heeft het echt nooit over zijn liefdesleven, dus ik ga hem niet ongevraagd kritiek geven :P
pi_195497647
Hier ben ik bang voor in dit huidige economische klimaat. Woon al sinds m'n 17e op mezelf, recentelijk is een relatie van 7 jaar uitgegaan en als ik nu terug naar m'n ouders zou moeten gaan zou ik dat echt heel erg vinden.
pi_195498238
Haha, ik woonde zelf ook nog tot bijna mn 30ste thuis ik schaamde me dood en moest bij iedere date smoezen verzinnen. Jongens/mannen zeiden ook heel vaak dat ik op mezelf moest gaan wonen en werd er zelfs om afgewezen bij solicitaties voor stages.
Ik denk dat het toch wel een teken aan de wand is dat iemand een beetje gehandicapt is.
Zelf kan ik dat een ander niet verwijten, maar dat is dus ook 1 van de redenen dat ik niet van daten houd. Een persoon die al jong op zichzelf woonde is echt veel te volwassen/zelfstandig in vergelijking met mij en op het gehandicapte equivalent van mezelf zit ik ook niet echt te wachten.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  donderdag 8 oktober 2020 @ 01:12:33 #129
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_195498241
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 21:10 schreef Chia het volgende:

[..]

Dus eigenlijk was sowieso alles hoe dan ook de taak van de vrouw? _O-
Ja echt alles. Alles wat zn moeder deed had ik ook moeten doen. Regelen dat zn auto werd gekeurd bv. En afspraak met de tandarts.
To BG or not to BG!
pi_195498306
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 01:12 schreef oppiedoppie het volgende:
Ja echt alles. Alles wat zn moeder deed had ik ook moeten doen. Regelen dat zn auto werd gekeurd bv. En afspraak met de tandarts.
Goed dat je dit niet accepteerde. Het was van zijn moeder vast goed bedoeld naar hem, maar het hield geen rekening met jouw gevoelens. Zouden er echt vrouwen uit Nederland bestaan die nog zo’n soort sloofje willen zijn? Ook best wel zielig, ze zijn gewoon echt niet met hun tijd meegegaan. Hij moet denk ik een bruid importeren.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  donderdag 8 oktober 2020 @ 01:27:28 #131
335476 oppiedoppie
pi_195498311
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 21:16 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Je mag best nog een gebeurtenis beschrijven :P
Zijn moeder vertelde altijd dingen waar iedereen het mee eens moest zijn en dulde geen tegenspraak. In het begin ging ik er tegen in maar dan ging ze dreigend voor me staan en herhaalde haar mening en eindigede bijna agressief met 'en zo is het'!

Na paar keer heb je geen zin meer om je mening te vertellen en hou je je stil. Waarna ze altijd heeft gedacht dat ik het met haar eens was. Dat deed ze met iedereen, achter haar rug om lachten mensen haar gewoon uit.

Toen het samenwonen gelijk niet goed ging zeiden ze dat dat normaal is. Dat hadden schoonpa en ma ook gehad. Ja, die man heeft in het begin natuurlijk ook weerstand geboden waarna hij is geknakt. Was gewoon zieleg mannetje die soort van onder curatele bij haar stond. Had geen eigen mening en wil meer. Heel bijzonder om te zien dat ze er altijd mee weg is gekomen.
To BG or not to BG!
pi_195498329
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 01:27 schreef oppiedoppie het volgende:
Zijn moeder vertelde altijd dingen waar iedereen het mee eens moest zijn en dulde geen tegenspraak. In het begin ging ik er tegen in maar dan ging ze dreigend voor me staan en herhaalde haar mening en eindigede bijna agressief met 'en zo is het'!

Na paar keer heb je geen zin meer om je mening te vertellen en hou je je stil. Waarna ze altijd heeft gedacht dat ik het met haar eens was. Dat deed ze met iedereen, achter haar rug om lachten mensen haar gewoon uit.

Toen het samenwonen gelijk niet goed ging zeiden ze dat dat normaal is. Dat hadden schoonpa en ma ook gehad. Ja, die man heeft in het begin natuurlijk ook weerstand geboden waarna hij is geknakt. Was gewoon zieleg mannetje die soort van onder curatele bij haar stond. Had geen eigen mening en wil meer. Heel bijzonder om te zien dat ze er altijd mee weg is gekomen.
Zeker.... bijzonder. ik ben zoooo blij dat ik geen relatie heb O+
  donderdag 8 oktober 2020 @ 01:39:59 #133
335476 oppiedoppie
pi_195498380
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 01:29 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Zeker.... bijzonder. ik ben zoooo blij dat ik geen relatie heb O+
Heb er ongeveer 11 jaar op gewacht maar heb nu wel de perfecte man waar ik stapelgek op ben.
To BG or not to BG!
  donderdag 8 oktober 2020 @ 01:42:22 #134
335476 oppiedoppie
pi_195498388
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 01:26 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Goed dat je dit niet accepteerde. Het was van zijn moeder vast goed bedoeld naar hem, maar het hield geen rekening met jouw gevoelens. Zouden er echt vrouwen uit Nederland bestaan die nog zo’n soort sloofje willen zijn? Ook best wel zielig, ze zijn gewoon echt niet met hun tijd meegegaan. Hij moet denk ik een bruid importeren.
Ja nadat zn moeder overleed is hij uit zn huis gezet, wist niet hoe hij alles moest regelen denk ik, en is hij bij het GGZ terecht gekomen. Nu woont hij in een kamer in een omgebouwd klooster ergens. Alleen.
To BG or not to BG!
pi_195498467
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 01:39 schreef oppiedoppie het volgende:
Heb er ongeveer 11 jaar op gewacht maar heb nu wel de perfecte man waar ik stapelgek op ben.
Oke gelukkig maar, toch de juiste keuze gemaakt

quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 01:42 schreef oppiedoppie het volgende:
Ja nadat zn moeder overleed is hij uit zn huis gezet, wist niet hoe hij alles moest regelen denk ik, en is hij bij het GGZ terecht gekomen. Nu woont hij in een kamer in een omgebouwd klooster ergens. Alleen.
Ja dat krijg je ervan wel erg... maar mooi dat hij iig goed terecht is gekomen qua huisvesting!
pi_195500053
quote:

[..]

WTF???
  donderdag 8 oktober 2020 @ 08:26:06 #137
335476 oppiedoppie
pi_195500241
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 08:01 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

WTF???
Psies. Kwam ook nog een hele staart achteraan toen het huis vetkocht moest worden. 100.000 overwaarde. Omdat ik weg ben gegaan en hij er is blijven wonen vond hij dat ik afstand moest doen van de overwaarde en toen ik zei dat dat niet kon, 75.000 ervan was mijn inleg, kreeg ik te horen dat ik enorm egoistisch was en een ander niks gunde. Toen zijn ze een rechtzaak begonnen om het huis te krijgen waarna het mij 30.000 euro aan advocaatkosten heeft gekost.
To BG or not to BG!
pi_195500337
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 08:26 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]

Psies. Kwam ook nog een hele staart achteraan toen het huis vetkocht moest worden. 100.000 overwaarde. Omdat ik weg ben gegaan en hij er is blijven wonen vond hij dat ik afstand moest doen van de overwaarde en toen ik zei dat dat niet kon, 75.000 ervan was mijn inleg, kreeg ik te horen dat ik enorm egoistisch was en een ander niks gunde. Toen zijn ze een rechtzaak begonnen om het huis te krijgen waarna het mij 30.000 euro aan advocaatkosten heeft gekost.
Vreselijk. 18 jaar geleden leerde ik een leuke jongen kennen in de kroeg, elk weekend leuk bij elkaar in de kroeg en op den duur mocht ik zijn ouders ontmoeten. Nou heb daar met volle verbazing gezeten. Zijn broertje woonde in zijn slaapkamer, pa zat de hele dag met zijn anderhalf tand op zijn troon, ahum in zijn luie stoel en die moeder was nog beter afgericht dan de hond. Die deed alles op commando en vertelde zo nog even trots dat ze op haar 21ste haar gehele gebit had laten trekken want dan koste dat ook geen geld meer.

En dan denk je nog, nou ja ik hoef niet met dat gekke gezin samen te zijn. Al snel zijn we samen gaan wonen in een huurhuisje wat ik had gekregen en hij wilde een koophuis, nou hij had zulke rare plannen en had een huis op het oog waarvan het houten schuurtje in de tuin nog het best onderhouden was.
De krankzinnigheid uit zijn ouderlijkhuis nam hij ook mee en na 9 maand samenwonen heb ik hem het huis uit gezet en ben nu nog zo blij dat ik nooit in zijn ideeën ben meegegaan met dat huis. Anders had ik waarschijnlijk dezelfde problemen als die jij hebt ervaren gehad. Brrr sommige mensen zijn echt heel eng.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 09:12:55 #139
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_195500811
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 01:42 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]

Wat was er eigenlijk aantrekkelijk aan zo'n loser?
  donderdag 8 oktober 2020 @ 09:19:56 #140
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_195500923
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 22:00 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Geen flauw idee eigenlijk. Hij is dan wel weer heel sociaal en altijd bij vrienden
Dan zal het uiteindelijk wel goed komen met hem.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_195501131
Ikzelf ben nu 31 en sinds kort niet meer thuis wonend maar ik snap volledig waarom vrouwen hier niet aan moeten beginnen :D
  donderdag 8 oktober 2020 @ 10:06:57 #142
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_195501670
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 17:49 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Na je 25e nog thuiswonen is instant-afknapper. Nog erger als je 30+ bent :') . Mijn broer is 32 en woont nog thuis :') snap wel dat hij geen enkele interesse van vrouwen krijgt.
Hebben je ouders niet een keertje zoiets van "hee lamlul, je bent 32, wanneer denk je eindelijk eens zelfstandig te zijn!"

Ik vind ouders die dit maar in stand blijven houden ook niet echt goed bezig.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 10:10:16 #143
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_195501709
Ik ben nu 34 en als mijn date zou thuiswonen zou ik dat opzich wel een kleine afknapper vinden. Natuurlijk snap ik wel de redenen van sparen of door omstandigheden weer thuiswonen en heb er ook wel begrip voor. Alleen werkt het gewoon niet goed in mijn hoofd.
Misschien omdat ik zelf niet zo'n band heb met mijn ouders. Een nachtje logeren vind ik al niets (zijn verder prima ouders hoor).
pi_195502458
quote:

[..]

Van dat soort extreme regel ouders zijn er helaas wel meer. Ooit een vriendin gehad met een zelfde soort moeder. Alles werd voor haar bepaald, tot haar hobby's aan toe. Er zat achter af gezien helemaal niks in die meid. Ze werd een beetje een kopie van mij. Toen het uitging en ze later een nieuwe vriend kreeg, begon ze daar op te lijken.

Die moeder had ook regelmatig ruzie met de rest van de omgeving. Pa was ook ontzettend aan de drank. Mijn ouders vonden het ook absoluut niet erg toen het uitging. Ik ook niet. Gelukkig nog erg jong toen.

OT:

Behalve door omstandigheden zou ik ook geen thuiswonende vrouw willen. Je moet dan toch rekening houden met de ouders van diegene. Privacy is ook wel een fijn iets.

Mijn ouders zijn geweldig, maar ik vind een eigen stek hebben toch wel erg fijn. Toen ik nog thuis woonde moest ik wel kost geld betalen en meehelpen in de huishouding. Iets wat me vrij normaal lijkt.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_195502622
Mijn vriendin, die ik leerde kennen via relatieplanet ~13 jaar geleden, woonde toentertijd tijdelijk weer bij haar ouders, omdat ze kort daarvoor was teruggekomen in Nederland na 3 jaar werken in het buitenland. Maar goed, die had verder geen huisregels oid om te volgen, ze was toen begin 30, dus dan gaan dit soort dingen toch wat anders dan als je als al die tijd thuis hebt gewoond denk ik.

Gevolg was wel dat ze na 3 maanden bij mij kwam logeren, ivm de reistijd voor haar net gevonden nieuwe baan, en samen is toch leuker dan apart. :-)
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 11:10:18 #146
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_195502760
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 11:02 schreef fruityloop het volgende:
Mijn vriendin, die ik leerde kennen via relatieplanet ~13 jaar geleden, woonde toentertijd tijdelijk weer bij haar ouders, omdat ze kort daarvoor was teruggekomen in Nederland na 3 jaar werken in het buitenland. Maar goed, die had verder geen huisregels oid om te volgen, ze was toen begin 30, dus dan gaan dit soort dingen toch wat anders dan als je als al die tijd thuis hebt gewoond denk ik.

Gevolg was wel dat ze na 3 maanden bij mij kwam logeren, ivm de reistijd voor haar net gevonden nieuwe baan, en samen is toch leuker dan apart. :-)
Die vriendin heeft dan een goede reden. En 3 jaar in het buitenland werken staat wel in schril contrast met iemand die op zijn 32e nooit aanstalten gemaakt heeft een keer op zichzelf te gaan.
pi_195502909
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 10:06 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Hebben je ouders niet een keertje zoiets van "hee lamlul, je bent 32, wanneer denk je eindelijk eens zelfstandig te zijn!"

Ik vind ouders die dit maar in stand blijven houden ook niet echt goed bezig.
Mijn vader duwde destijds (1995) het plaatselijke krantje onder mijn neus waar beschikbare woningen van de woningbouwvereniging in stonden: "Is dat flatje niet iets voor jou?"Zei hij _O-
Het is wat.......
pi_195503176
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 22:01 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Hij heeft het echt nooit over zijn liefdesleven, dus ik ga hem niet ongevraagd kritiek geven :P
Jaja...

Beetje grote bek op een forum hebben :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_195503374
Ik heb tot mijn 25e wel thuis gewoond trouwens. Ik had niet zoveel zin om zoals veel vrienden amechtig "op mezelf" te gaan wonen, om vervolgens tig keer per week naar mijn ouders te gaan voor een fatsoenlijke maaltijd en de was, etc.

Vrij snel na het vinden van een baan, was ik wel uit huis, maar dat was ook omdat die een provincie verder was, en dat 1½ uur treinen enkele reis als woon-werkverkeer was ik snel zat. Qua opvoeding en interesse was ik toen wel zover, al lang trouwens, dat ik een volwassen huishouden kon runnen, dus zelf koken, de keet wat netjes houden, dat soort dingen.

Maar ik had verder geen reden om uit huis te willen, ik kon, en kan, goed met mijn ouders. Mijn jongere zusje was overigens een stuk jonger toen ze uit huis ging, maar het ging eigenlijk heel organisch bij ons beiden, niks gepush vanuit onze ouders, of echt je thuis willen houden ivm empty nest syndrome enzo.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 13:27:29 #150
335476 oppiedoppie
pi_195504960
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:12 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Wat was er eigenlijk aantrekkelijk aan zo'n loser?
Ik was 20 en hij was erg aantrekkelijk en introvert, duurde ff voor ik hem leerde kennen. Toen ik zn ma leerde kennen ging dat sneller.
To BG or not to BG!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')