Hij heeft het echt nooit over zijn liefdesleven, dus ik ga hem niet ongevraagd kritiek gevenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
En zeg je hem dat ook?
Of denk je dat alleen maar als je hem spreekt?
Ja echt alles. Alles wat zn moeder deed had ik ook moeten doen. Regelen dat zn auto werd gekeurd bv. En afspraak met de tandarts.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:10 schreef Chia het volgende:
[..]
Dus eigenlijk was sowieso alles hoe dan ook de taak van de vrouw?
Goed dat je dit niet accepteerde. Het was van zijn moeder vast goed bedoeld naar hem, maar het hield geen rekening met jouw gevoelens. Zouden er echt vrouwen uit Nederland bestaan die nog zo’n soort sloofje willen zijn? Ook best wel zielig, ze zijn gewoon echt niet met hun tijd meegegaan. Hij moet denk ik een bruid importeren.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 01:12 schreef oppiedoppie het volgende:
Ja echt alles. Alles wat zn moeder deed had ik ook moeten doen. Regelen dat zn auto werd gekeurd bv. En afspraak met de tandarts.
Zijn moeder vertelde altijd dingen waar iedereen het mee eens moest zijn en dulde geen tegenspraak. In het begin ging ik er tegen in maar dan ging ze dreigend voor me staan en herhaalde haar mening en eindigede bijna agressief met 'en zo is het'!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je mag best nog een gebeurtenis beschrijven
Zeker.... bijzonder. ik ben zoooo blij dat ik geen relatie hebquote:Op donderdag 8 oktober 2020 01:27 schreef oppiedoppie het volgende:
Zijn moeder vertelde altijd dingen waar iedereen het mee eens moest zijn en dulde geen tegenspraak. In het begin ging ik er tegen in maar dan ging ze dreigend voor me staan en herhaalde haar mening en eindigede bijna agressief met 'en zo is het'!
Na paar keer heb je geen zin meer om je mening te vertellen en hou je je stil. Waarna ze altijd heeft gedacht dat ik het met haar eens was. Dat deed ze met iedereen, achter haar rug om lachten mensen haar gewoon uit.
Toen het samenwonen gelijk niet goed ging zeiden ze dat dat normaal is. Dat hadden schoonpa en ma ook gehad. Ja, die man heeft in het begin natuurlijk ook weerstand geboden waarna hij is geknakt. Was gewoon zieleg mannetje die soort van onder curatele bij haar stond. Had geen eigen mening en wil meer. Heel bijzonder om te zien dat ze er altijd mee weg is gekomen.
Heb er ongeveer 11 jaar op gewacht maar heb nu wel de perfecte man waar ik stapelgek op ben.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 01:29 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Zeker.... bijzonder. ik ben zoooo blij dat ik geen relatie heb
Ja nadat zn moeder overleed is hij uit zn huis gezet, wist niet hoe hij alles moest regelen denk ik, en is hij bij het GGZ terecht gekomen. Nu woont hij in een kamer in een omgebouwd klooster ergens. Alleen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 01:26 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Goed dat je dit niet accepteerde. Het was van zijn moeder vast goed bedoeld naar hem, maar het hield geen rekening met jouw gevoelens. Zouden er echt vrouwen uit Nederland bestaan die nog zo’n soort sloofje willen zijn? Ook best wel zielig, ze zijn gewoon echt niet met hun tijd meegegaan. Hij moet denk ik een bruid importeren.
Oke gelukkig maar, toch de juiste keuze gemaaktquote:Op donderdag 8 oktober 2020 01:39 schreef oppiedoppie het volgende:
Heb er ongeveer 11 jaar op gewacht maar heb nu wel de perfecte man waar ik stapelgek op ben.
Ja dat krijg je ervan wel erg... maar mooi dat hij iig goed terecht is gekomen qua huisvesting!quote:Op donderdag 8 oktober 2020 01:42 schreef oppiedoppie het volgende:
Ja nadat zn moeder overleed is hij uit zn huis gezet, wist niet hoe hij alles moest regelen denk ik, en is hij bij het GGZ terecht gekomen. Nu woont hij in een kamer in een omgebouwd klooster ergens. Alleen.
WTF???quote:Op donderdag 8 oktober 2020 01:27 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Zijn moeder vertelde altijd dingen waar iedereen het mee eens moest zijn en dulde geen tegenspraak. In het begin ging ik er tegen in maar dan ging ze dreigend voor me staan en herhaalde haar mening en eindigede bijna agressief met 'en zo is het'!
Na paar keer heb je geen zin meer om je mening te vertellen en hou je je stil. Waarna ze altijd heeft gedacht dat ik het met haar eens was. Dat deed ze met iedereen, achter haar rug om lachten mensen haar gewoon uit.
Toen het samenwonen gelijk niet goed ging zeiden ze dat dat normaal is. Dat hadden schoonpa en ma ook gehad. Ja, die man heeft in het begin natuurlijk ook weerstand geboden waarna hij is geknakt. Was gewoon zieleg mannetje die soort van onder curatele bij haar stond. Had geen eigen mening en wil meer. Heel bijzonder om te zien dat ze er altijd mee weg is gekomen.
Psies. Kwam ook nog een hele staart achteraan toen het huis vetkocht moest worden. 100.000 overwaarde. Omdat ik weg ben gegaan en hij er is blijven wonen vond hij dat ik afstand moest doen van de overwaarde en toen ik zei dat dat niet kon, 75.000 ervan was mijn inleg, kreeg ik te horen dat ik enorm egoistisch was en een ander niks gunde. Toen zijn ze een rechtzaak begonnen om het huis te krijgen waarna het mij 30.000 euro aan advocaatkosten heeft gekost.quote:
Vreselijk. 18 jaar geleden leerde ik een leuke jongen kennen in de kroeg, elk weekend leuk bij elkaar in de kroeg en op den duur mocht ik zijn ouders ontmoeten. Nou heb daar met volle verbazing gezeten. Zijn broertje woonde in zijn slaapkamer, pa zat de hele dag met zijn anderhalf tand op zijn troon, ahum in zijn luie stoel en die moeder was nog beter afgericht dan de hond. Die deed alles op commando en vertelde zo nog even trots dat ze op haar 21ste haar gehele gebit had laten trekken want dan koste dat ook geen geld meer.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 08:26 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Psies. Kwam ook nog een hele staart achteraan toen het huis vetkocht moest worden. 100.000 overwaarde. Omdat ik weg ben gegaan en hij er is blijven wonen vond hij dat ik afstand moest doen van de overwaarde en toen ik zei dat dat niet kon, 75.000 ervan was mijn inleg, kreeg ik te horen dat ik enorm egoistisch was en een ander niks gunde. Toen zijn ze een rechtzaak begonnen om het huis te krijgen waarna het mij 30.000 euro aan advocaatkosten heeft gekost.
Wat was er eigenlijk aantrekkelijk aan zo'n loser?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 01:42 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Ja nadat zn moeder overleed is hij uit zn huis gezet, wist niet hoe hij alles moest regelen denk ik, en is hij bij het GGZ terecht gekomen. Nu woont hij in een kamer in een omgebouwd klooster ergens. Alleen.
Dan zal het uiteindelijk wel goed komen met hem.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:00 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Geen flauw idee eigenlijk. Hij is dan wel weer heel sociaal en altijd bij vrienden
Hebben je ouders niet een keertje zoiets van "hee lamlul, je bent 32, wanneer denk je eindelijk eens zelfstandig te zijn!"quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:49 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Na je 25e nog thuiswonen is instant-afknapper. Nog erger als je 30+ bent. Mijn broer is 32 en woont nog thuis
snap wel dat hij geen enkele interesse van vrouwen krijgt.
Van dat soort extreme regel ouders zijn er helaas wel meer. Ooit een vriendin gehad met een zelfde soort moeder. Alles werd voor haar bepaald, tot haar hobby's aan toe. Er zat achter af gezien helemaal niks in die meid. Ze werd een beetje een kopie van mij. Toen het uitging en ze later een nieuwe vriend kreeg, begon ze daar op te lijken.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 01:27 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Die vriendin heeft dan een goede reden. En 3 jaar in het buitenland werken staat wel in schril contrast met iemand die op zijn 32e nooit aanstalten gemaakt heeft een keer op zichzelf te gaan.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:02 schreef fruityloop het volgende:
Mijn vriendin, die ik leerde kennen via relatieplanet ~13 jaar geleden, woonde toentertijd tijdelijk weer bij haar ouders, omdat ze kort daarvoor was teruggekomen in Nederland na 3 jaar werken in het buitenland. Maar goed, die had verder geen huisregels oid om te volgen, ze was toen begin 30, dus dan gaan dit soort dingen toch wat anders dan als je als al die tijd thuis hebt gewoond denk ik.
Gevolg was wel dat ze na 3 maanden bij mij kwam logeren, ivm de reistijd voor haar net gevonden nieuwe baan, en samen is toch leuker dan apart. :-)
Mijn vader duwde destijds (1995) het plaatselijke krantje onder mijn neus waar beschikbare woningen van de woningbouwvereniging in stonden: "Is dat flatje niet iets voor jou?"Zei hijquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:06 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hebben je ouders niet een keertje zoiets van "hee lamlul, je bent 32, wanneer denk je eindelijk eens zelfstandig te zijn!"
Ik vind ouders die dit maar in stand blijven houden ook niet echt goed bezig.
Jaja...quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:01 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Hij heeft het echt nooit over zijn liefdesleven, dus ik ga hem niet ongevraagd kritiek geven
Ik was 20 en hij was erg aantrekkelijk en introvert, duurde ff voor ik hem leerde kennen. Toen ik zn ma leerde kennen ging dat sneller.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat was er eigenlijk aantrekkelijk aan zo'n loser?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |