ja dat klinkt wel als de standaard persoon die nog op zijn of haar 30e thuis woontquote:Op zondag 20 september 2020 22:29 schreef Tulp1979 het volgende:
[..]
-Jaloers op mijn zoon
-Een schoonmoeder die elke dag op de stoep stond
-jaloers op mijn vrienden en vriendinnen
-zijn schulden kwamen boven water
-losse handjes
-ontslag nemen om meer bij mij te zijn
-dreigen met zelfmoord als hij zijn zin niet kreeg
En nog veel meer
Ik heb vrij lang thuis gewoond (tot zeker na mijn 30e), en woon inmiddels 5 jaar in mijn eigen huis wat ik zelf gekocht heb. En door wat ik heb geleerd toen ik nog thuiswonend was heb ik geen problemen gehad met de stap om uit huis te gaan.quote:Op maandag 21 september 2020 08:28 schreef Lenny77 het volgende:
Wat een aannames weer.
Ik vind het net slim om zolang mogelijk thuis te blijven wonen! Flink sparen en wat genieten. Er is nog tijd genoeg om de volwassene te spelen! Leer wel hoe je moet koken en strijken enz en steek eens een handje uit!
En mannen die alleen wonen en alles uit spenderen qua poets omdat ze het kunnen betalen zijn ook best slim.. Meer tijd voor leuke dingen!
Trouwens, zo een man leert het ook allemaal wel snel hoor, net zoals de 18 jarige in het begin sukkelt maar zijn weg ook wel zal vinden.
Ik ben zelf op 18 uit huis gegaan, maar zal er zeker niemand op afkeuren als hij dat niet doet.
Kolere, hoe heb je zo'n stuk verdriet in huis kunnen nemen.quote:Op zondag 20 september 2020 22:29 schreef Tulp1979 het volgende:
[..]
-Jaloers op mijn zoon
-losse handjes
En nog veel meer
Dit had ie ook gedaan als ie al 10 jaar alleen had gewoond. Je hebt gewoon zo een mensen helaas.quote:Op zondag 20 september 2020 22:29 schreef Tulp1979 het volgende:
[..]
-Jaloers op mijn zoon
-losse handjes
En nog veel meer
Tussen 18 en 32 zitten nog wel wat jaren natuurlijk.quote:Op maandag 21 september 2020 08:28 schreef Lenny77 het volgende:
Wat een aannames weer.
Ik vind het net slim om zolang mogelijk thuis te blijven wonen! Flink sparen en wat genieten. Er is nog tijd genoeg om de volwassene te spelen! Leer wel hoe je moet koken en strijken enz en steek eens een handje uit!
En mannen die alleen wonen en alles uit spenderen qua poets omdat ze het kunnen betalen zijn ook best slim.. Meer tijd voor leuke dingen!
Trouwens, zo een man leert het ook allemaal wel snel hoor, net zoals de 18 jarige in het begin sukkelt maar zijn weg ook wel zal vinden.
Ik ben zelf op 18 uit huis gegaan, maar zal er zeker niemand op afkeuren als hij dat niet doet.
Liefde maakt blind.quote:Op maandag 21 september 2020 08:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Kolere, hoe heb je zo'n stuk verdriet in huis kunnen nemen.
Dit klinkt eerder als een borderliner dan een standaard situatie.quote:Op zondag 20 september 2020 22:29 schreef Tulp1979 het volgende:
[..]
-Jaloers op mijn zoon
-losse handjes
En nog veel meer
Lijkt mij geen excuus hoor.quote:Op zondag 20 september 2020 23:00 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik heb ook wel het idee dat het veel als excuus wordt gebruikt. Je hebt 10 jaar de tijd gehad om een kamer ergens te vinden, moet lukken in die 10 jaar tijd lijkt me.
Hetzelfde als met werkeloze mannen die zeggen dat ze na covid een baan gaan zoeken.
Wat een goede tip!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Misschien eens in de bouwmarkt goed om je heen kijken naar mannen die gereedschap zoeken en duidelijk zonder partner zijn.
Het is ook maar net hoe je thuis woont denk ik. Zeker als je ook mantelzorger bent en het huishouden runt want je ouwe ouders kunnen dit niet meer, als je ouders van 60+ hebt.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:06 schreef Alfje het volgende:
Ik vind het sowieso raar om mensen bij voorbaat uit te sluiten om dit soort redenen. Het kan een waarschuwingssignaal zijn, maar waarom direct nee zeggen? Er zijn hierboven bijvoorbeeld al een aantal heel plausibele en zelfs positieve redenen voor genoemd.
Dat ligt waarschijnlijk aan de dating pool die jij blijkbaar aantrekt..quote:Op zaterdag 19 september 2020 05:47 schreef Mishu het volgende:
Mannen die op zichzelf wonen zijn best schaars
Jezus, er hebben wel wat dames met een stel losers samengewoond zeg!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:53 schreef oppiedoppie het volgende:
Ik verdeelde de taken en deed dus de helft, zijn moeder kwam verhaal halen waarom haar zoon het huishouden moest doen. Werkelijk. Heb half jaar samengewoond. 😂
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen...quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:53 schreef oppiedoppie het volgende:
Ik heb er zo eentje gehad.
Gingen samenwonen en toen ik wilde bespreken hoe we de huishoudelijke taken gingen verdelen antwoode hij dat 'hij mij best wilde helpen'.
Toen wist ik eigenlijk al dat het gedoemd was te mislukken. Ik was langer van huis voor werk en hij zat te wachten tot ik thuiskwam om eten voor hem te maken.
Ik verdeelde de taken en deed dus de helft, zijn moeder kwam verhaal halen waarom haar zoon het huishouden moest doen. Werkelijk. Heb half jaar samengewoond. 😂
Zoekt hij ze wel op?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:49 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Na je 25e nog thuiswonen is instant-afknapper. Nog erger als je 30+ bent. Mijn broer is 32 en woont nog thuis
snap wel dat hij geen enkele interesse van vrouwen krijgt.
Tijdens de verbouwing van het huis werd het al duidelijk. Meneer zat in de ziektewet met zijn arm/schouder. (Nooit diagnose gehad, was onbekend wat het was, was over na de relatiebreuk, waarschijnlijk spanningen want ik was nogal een belasting want hij moest zoveel doen.)quote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen...Man wat een triest figuur.
Dit kan niet waar zijn...quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:12 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Tijdens de verbouwing van het huis werd het al duidelijk. Meneer zat in de ziektewet met zijn arm/schouder. (Nooit diagnose gehad, was onbekend wat het was, was over na de relatiebreuk, waarschijnlijk spanningen want ik was nogal een belasting want hij moest zoveel doen.)
Toen was het belangrijk dat de bouwvakkers koffie kregen, getuigde van gastvrijheid, volgens schoonma. Maar toen de koffie een keer op was kreeg ik de volle laag, niet gastvrij. Maarre, meneer kan toch ff langs de winkel? Nee, vrouw dr taak.
Eenmaal moest ik op appèl, bij schoonma, waarom ik zn auto niet ging wassen want zere schouder. Nouw......hij ging toen nog wél iedere week naar de schietvereniging, kon met zn andere arm. Dus ik ontplof daar ff. 'Dan doet ie t toch met zn andere arm, hij heeft tijd zat'. Nou wat was ik een ongeschikte vrouw.
Die schoonma had me mentaal kapot kunnen maken als ik niet zo sterk was geweest. Klotefamilie, echt, kan er boek over schrijven. Sommige dingen geloof je vast niet. 😂
En zeg je hem dat ook?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:49 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Na je 25e nog thuiswonen is instant-afknapper. Nog erger als je 30+ bent. Mijn broer is 32 en woont nog thuis
snap wel dat hij geen enkele interesse van vrouwen krijgt.
Dus eigenlijk was sowieso alles hoe dan ook de taak van de vrouw?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:12 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Tijdens de verbouwing van het huis werd het al duidelijk. Meneer zat in de ziektewet met zijn arm/schouder. (Nooit diagnose gehad, was onbekend wat het was, was over na de relatiebreuk, waarschijnlijk spanningen want ik was nogal een belasting want hij moest zoveel doen.)
Toen was het belangrijk dat de bouwvakkers koffie kregen, getuigde van gastvrijheid, volgens schoonma. Maar toen de koffie een keer op was kreeg ik de volle laag, niet gastvrij. Maarre, meneer kan toch ff langs de winkel? Nee, vrouw dr taak.
Eenmaal moest ik op appèl, bij schoonma, waarom ik zn auto niet ging wassen want zere schouder. Nouw......hij ging toen nog wél iedere week naar de schietvereniging, kon met zn andere arm. Dus ik ontplof daar ff. 'Dan doet ie t toch met zn andere arm, hij heeft tijd zat'. Nou wat was ik een ongeschikte vrouw.
Die schoonma had me mentaal kapot kunnen maken als ik niet zo sterk was geweest. Klotefamilie, echt, kan er boek over schrijven. Sommige dingen geloof je vast niet. 😂
Je mag best nog een gebeurtenis beschrijvenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:12 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |