Van mij hoeft dat persoonlijk niet, maar het hoort wel zo, vind ik. De beste kampioenen konden alles goed, en de tijdrit hoort daar bij. Het heeft geen zin om voor een paar hyper-Fransose klimmertjes het parcours aan te passen; het helpt toch geen zier.quote:Op zaterdag 19 september 2020 14:24 schreef Chiappucci het volgende:
Van mij mogen er in elke Tour een proloog, een lange vlakke tijdrit en een klimtijdrit zitten.
Tokkie.quote:
Weten we aan het eind van de middag.quote:
25% van de tijd van Rogla.quote:
Het lijkt me handig om te wachten op de tijd van de winnaar om daar wat van te zeggen.quote:
Nee precies, hopelijk gaan ze daar nu eindelijk van afstappen. Pinot en Bardet gaan toch nooit meer podium rijden.quote:Op zaterdag 19 september 2020 14:27 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Van mij hoeft dat persoonlijk niet, maar het hoort wel zo, vind ik. De beste kampioenen konden alles goed, en de tijdrit hoort daar bij. Het heeft geen zin om voor een paar hyper-Fransose klimmertjes het parcours aan te passen; het helpt toch geen zier.
Groot gelijk; al die gasten lijken tegenwoordig op elkaar, met zo'n helmpje op.quote:Op zaterdag 19 september 2020 14:31 schreef Bugno3 het volgende:
Toeschouwers die met hun rug naar de weg in de berm liggen
En welke tijd denkt men dat hij haalt?quote:Op zaterdag 19 september 2020 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
25% van de tijd van Rogla.
Zo blij omdat ik hem in mijn Scorito team had, de rest van de Tour niet meer gezien.quote:Op zaterdag 19 september 2020 14:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Taaramae die toen 5e werd bij de favorieten
In een tijd van 24 minuten.quote:
Toen Scorito nog een relevante pool was. (En gratis)quote:Op zaterdag 19 september 2020 14:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zo blij omdat ik hem in mijn Scorito team had, de rest van de Tour niet meer gezien.
De organisatie houdt rekening met 55:00. Dan ligt de limiet op 1:08:45quote:Op zaterdag 19 september 2020 14:34 schreef Belgosome het volgende:
[..]
En welke tijd denkt men dat hij haalt?
Je kan geen plaats op aarde bezoeken zonder Nederlanders tegen te komen. Het is werkelijk een plaag.quote:
Ook nog wel eens wat mee gewonnen (weet alleen niet meer wat, stuurlint ofzo, of een boekje).quote:Op zaterdag 19 september 2020 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen Scorito nog een relevante pool was. (En gratis)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Als de winnaar onder de 54 minuten rijdt ofzo.quote:Op zaterdag 19 september 2020 14:42 schreef Columbiafan het volgende:
Kan Réza in de problemen komen?
quote:Op zaterdag 19 september 2020 14:43 schreef El-Stinho het volgende:
Wat is de tijdslimiet.
Wat is de tijdslimiet.
Wat is de tijdslimiet.
Wat is de tijdslimiet.
Wat is de tijdslimiet.
Wat is de tijdslimiet.
Wat is de tijdslimiet.Nee, doe het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Waardeloze poll, je weet dat mensen bij deze drie opties vaak niet voor ja of nee kiezen.quote:
Poll!quote:Op zaterdag 19 september 2020 14:45 schreef Chiappucci het volgende:
Krijgen we een nieuw racismedebat als Réza uit de Tour wordt gegooid?
Je was iets sneller.quote:Op zaterdag 19 september 2020 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ze Reza uitsluiten omdat ie te langzaam is, is dat dan discriminatie?
Kingfloplandquote:Op zaterdag 19 september 2020 14:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waardeloze poll, je weet dat mensen bij deze drie opties vaak niet voor ja of nee kiezen.
Als hij reglementair te langzaam is maar niet wordt uitgesloten dan is het discriminatie.quote:Op zaterdag 19 september 2020 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ze Reza uitsluiten omdat ie te langzaam is, is dat dan discriminatie?
En ooit nog Parijs-Roubaix winnen.quote:Op zaterdag 19 september 2020 14:47 schreef Mani89 het volgende:
Waarom ga je ooit Tim de Klerk interviewen? Die moet alleen dom op kop rijden en bidonnetjes halen.
Dan weet Karel tenminste dat hij nog leeft.quote:Op zaterdag 19 september 2020 14:47 schreef Mani89 het volgende:
Waarom ga je ooit Tim de Klerk interviewen? Die moet alleen dom op kop rijden en bidonnetjes halen.
Hij wellicht wel gewisseld?quote:Op zaterdag 19 september 2020 14:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wout Poels klimt de eerste helft van de klim langzamer dan Rémi. /vlaggetjehalfstok
Volgens de NOS sterverslaggever had zijn ploegleider alleen een andere tijdritfiets op het dak. Maar misschien komt hij zo nog in beeld.quote:
Idd jammerquote:Op zaterdag 19 september 2020 14:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je kan geen plaats op aarde bezoeken zonder Nederlanders tegen te komen. Het is werkelijk een plaag.
Een olijke snaak.quote:Op zaterdag 19 september 2020 14:55 schreef Bugno3 het volgende:
Wtf was dat dansje op het scherm boven het podium van Stuyven
Maar dan eindigt het halve peloton buiten de tijdslimietquote:Op zaterdag 19 september 2020 14:55 schreef Belg het volgende:
Moest Evenepoel deelnemen, was een parcour op zijn maat.
Tom had begin dit jaar toch sowieso last van zijn darmen?quote:Op zaterdag 19 september 2020 14:57 schreef Slobeend het volgende:
In de NRC staat staat een stukje over het succes van Jumbo. Ketonen worden ook genoemd. Asker Jeukendrup of all places die gepromoveerd is op ketonen zegt dat niet alle Jumbo renners ketonen gebruiken omdat sommige renners er darmproblemen van krijgen. Hebben we hier de verklaring waarom Tom (nog) niet de Jumbo-bonus heeft? #dtv
Alvast in CM opgesteld allen.quote:Op zaterdag 19 september 2020 15:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Morgen is het voor Mes jongens.
Ja fijn dat ze dat even vertellen alquote:Op zaterdag 19 september 2020 15:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Morgen is het voor Mes jongens.
Denk dat ze op de klim wel veel meer gaan winnen op Cavagna, dan moet hij op het vlakke wel veel "terugwinnen"quote:
Dielon is nog steeds boos lees ik.quote:
Ja, maar momenteel 1'12 trager , weet niet of ie het goedmaaktquote:Op zaterdag 19 september 2020 15:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die klimt normaal gesproken wel wat beter dan Reza.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |