Je kan geen plaats op aarde bezoeken zonder Nederlanders tegen te komen. Het is werkelijk een plaag.quote:
Ook nog wel eens wat mee gewonnen (weet alleen niet meer wat, stuurlint ofzo, of een boekje).quote:Op zaterdag 19 september 2020 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen Scorito nog een relevante pool was. (En gratis)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Als de winnaar onder de 54 minuten rijdt ofzo.quote:Op zaterdag 19 september 2020 14:42 schreef Columbiafan het volgende:
Kan Réza in de problemen komen?
quote:Op zaterdag 19 september 2020 14:43 schreef El-Stinho het volgende:
Wat is de tijdslimiet.
Wat is de tijdslimiet.
Wat is de tijdslimiet.
Wat is de tijdslimiet.
Wat is de tijdslimiet.
Wat is de tijdslimiet.
Wat is de tijdslimiet.Nee, doe het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Waardeloze poll, je weet dat mensen bij deze drie opties vaak niet voor ja of nee kiezen.quote:
Poll!quote:Op zaterdag 19 september 2020 14:45 schreef Chiappucci het volgende:
Krijgen we een nieuw racismedebat als Réza uit de Tour wordt gegooid?
Je was iets sneller.quote:Op zaterdag 19 september 2020 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ze Reza uitsluiten omdat ie te langzaam is, is dat dan discriminatie?
Kingfloplandquote:Op zaterdag 19 september 2020 14:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waardeloze poll, je weet dat mensen bij deze drie opties vaak niet voor ja of nee kiezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |