abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195131888
Leerlingen hoeven niet eens afstand te houden tot elkaar. Nogal wiedes dat ze mekaar om de haverklap besmetten.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_195131891
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 september 2020 16:57 schreef Tijn het volgende:

[..]

Nederland is samen met Zweden zo ongeveer het enige land op de wereld waar geen maatregelen zijn voorgeschreven voor scholen. Dus elke school doet maar wat.
Ondanks dat gaat het hier niet heel veel slechter dan in andere landen.
pi_195131906
In de klas hoeven ze van de ene docent geen mondkapje op en bij de andere docent wel. Ze gooien het raam open om te ventileren. Dat zal best fris worden straks als het winter is.

Ze kunnen beter online geven thuis. Minder risico, docenten lopen ook minder risico en lekker warm
pi_195131922
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 17:00 schreef LowLands2304 het volgende:
In de klas hoeven ze van de ene docent geen mondkapje op en bij de andere docent wel. Ze gooien het raam open om te ventileren. Dat zal best fris worden straks als het winter is.

Ze kunnen beter online geven thuis. Minder risico, docenten lopen ook minder risico en lekker warm
En geen sociaal contact meer
pi_195131926
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 17:00 schreef LowLands2304 het volgende:

Allemaal met een dikke winterjas aan, muts op en handschoenen aan genot.
  vrijdag 18 september 2020 @ 17:01:22 #281
432997 Ven1972
Man met humor
pi_195131928
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2020 16:58 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Beste is de scholen de rest van het schooljaar te sluiten
Meen je dat wat je ook zegt? Als het zo is, dan lopen vele leerlingen wel achterstand op met leren, ontwikkelingen en sociale contacten. Dat zorgt bij vele leerlingen voor depressie, problemen en eenzaamheid.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_195132027
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 15:38 schreef Elan het volgende:

[..]

Ok logica?
Vind maar vreemd een minister van justitie met strafblad. Wij hoeven niet te solliciteren met strafblad dan wijzen ze je direct af.
Blijkbaar niet
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_195132094
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 16:59 schreef hooibaal het volgende:
Leerlingen hoeven niet eens afstand te houden tot elkaar. Nogal wiedes dat ze mekaar om de haverklap besmetten.
Doen ze dat dan?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_195132142
quote:
Ja dus asymptomatisch of milde klachten, niet alleen asymptomatisch. Maar wat jij zei is wel interessant ja, of het niet gewoon zo is dat die mensen met milde klachten gewoon milde klachten hebben met een andere oorzaak, net als die grote hoeveelheid mensen die negatief test maar wel lichte klachten heeft.
pi_195132206
http://www.telegraaf.nl/n(...)am-besmet-met-corona

Lekker verantwoordelijk bezig die ouders.
  vrijdag 18 september 2020 @ 17:21:04 #286
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_195132353
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 17:13 schreef wpor het volgende:

School is voor veel ouders dan ook niet meer dan een gratis kinderopvang.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_195132418
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 15:27 schreef miss_sly het volgende:
Z
[..]

Jij zit wel in een soort van egocentrische fase, als ik je berichten zo lees?
Ik ben gewoon blij lol heb er heeeeeel veel zin en ben dus evenredig blij dat het doorgaat 😍

Overheid geeft groen licht = go go go 😁

Camera japan heeft altijd leuke sfeer, lantarenvenster heeft lekkere cocktails, en ze draaien leuk uitziende anime films en live action, dus niets en niemand houd me daar weg zolang het gewoon mag - wat als de gelekte maatregelen kloppen dus gewoon een ja is ook al is het in Rotterdam en Amsterdam lolz 😄

Het wordt leuk donderdag!
#WeesGeenWhales
pi_195132435
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 17:24 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Ik ben gewoon blij lol heb er heeeeeel veel zin en ben dus evenredig blij dat het doorgaat 😍

Overheid geeft groen licht = go go go 😁

Camera japan heeft altijd leuke sfeer, lantarenvenster heeft lekkere cocktails, en ze draaien leuk uitziende anime films en live action, dus niets en niemand houd me daar weg zolang het gewoon mag - wat als de gelekte maatregelen kloppen dus gewoon een ja is ook al is het in Rotterdam en Amsterdam lolz 😄

Het wordt leuk donderdag!
Jammer dat ze dit nog niet hadden in mijn anime fase 15 - 20 jaar geleden.
pi_195132487
quote:
Ze zitten de hele dag op een kamertje, moeten praktijkvakken uitstellen en missen de mogelijkheid om elkaar of docenten vragen te stellen. "Ik zat zo lang opgehokt in mijn kamer dat het mentaal op mijn schouders is gaan drukken", vertelt Sarah (24). Dat ziet ook student aardwetenschappen Myrte (23) steeds vaker om zich heen. "Mensen kunnen hun vrienden niet zien en gaan daar mentaal steeds slechter op." Jonge mensen leveren volgens haar dan ook veel in, terwijl ze zelf weinig risico lopen.

Een sentiment dat leeft onder meer studenten. "We betalen wel vol collegegeld, moeten alle colleges thuis volgen en hebben daarnaast vaak geen baantje meer. We worden wel op de proef gesteld als studenten", vindt Fransje.
Arme Fransje. Als je dit al niet aan kan, dan staat hem later in zijn leven nog wat te wachten.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_195132567
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 17:29 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Arme Fransje. Als je dit al niet aan kan, dan staat hem later in zijn leven nog wat te wachten.
Je verplaatsen in een ander persoon blijft zwaar voor sommigen helaas. Hij zal het nou eenmaal zo voelen. Niemand heeft het recht om voor hem te bepalen dat hij zich niet moet aanstellen. Deze crisis raakt iedereen op zijn/haar eigen manier.
  vrijdag 18 september 2020 @ 17:35:26 #291
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195132569
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 17:29 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Jij hebt echt het inlevingsvermogen van een tosti.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195132586
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 17:13 schreef wpor het volgende:

Vandaag of morgen gaat het écht mis..... ik wil niet de pessimist uithangen :@ maar eh..

https://www.telegraaf.nl/(...)ekking-bij-huisfeest
pi_195132601
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2020 16:51 schreef Za het volgende:
BTW, wanneer van de 30.000 mensen die zich dagelijks met corona symptomen melden bij een teststraat, slechts 2000 mensen besmet blijken, bij hoeveel van de positief geteste personen komen hun "symptomen" dan daadwerkelijk door corona?

Zijn daar cijfers over?

Is het gros niet gewoon asymptomatisch, positief getest of niet?
Dit zou ik ook wel eens willen weten. Men zegt dat veel mensen zonder symptomen zich laten testen. Maar niemand die dat controleert aan de poort.

Ook is het interessant zijn om te weten hoeveel er bij de teststraten positief getest zijn en totaal geen symptomen hebben.

Maar daar zal wel geen onderzoek naar gedaan worden momenteel.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_195132629
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 september 2020 16:47 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Hij lult niet uit zijn nek imo. Cijfers tonen aan dat de meeste besmettingen elders opgelopen worden. Er is een groep mensen die niet mee willen werken aan een brononderzoek/niet weten waar ze het opgelopen hebben, dus in theorie kunnen die ziek zijn geworden in de horeca, maar als je de cijfers pakt van mensen die weten waar ze het hebben opgelopen...horeca staat vrij laag. Juist bij mensen thuis...feestjes...ed...daar zie je veel besmettingen. Het is veel logischer dat die lijn zich gewoon door trekt naar de groep die niet weet waar ze het hebben opgelopen.

Dat hij een oproep doet tot rellen ben ik het niet mee eens. Hij brengt het erg apart. Maar ik snap de frustratie dus wel, want z'n standpunt klopt wel. Het is een maatregel om maar een maatregel te treffen. Een paar weken geleden riep Rutte mensen nog op om juist WEL naar de horeca te gaan, omdat het daar zo goed ging. En nu zit het probleem opeens in de horeca :D Het is gewoon een makkelijk doelwit. Kunnen ze weer roepen dat ze echt maatregelen treffen. Maar waar het echt nodig is kunnen ze niks.
Ik ben het vooral eens met je eerdere opmerking dat 'horeca' een breed begrip is en dat je die niet allemaal hetzelfde kunt zien en behandelen. De echte kroegen is heel iets anders dan restaurants en zaaltjes. In één van de kroegen van deze man werden welbewust alle regels overtreden en dat vond hij prima.

In restaurants is het een heel ander verhaal. En met je eigen familiefeestje naar een ruimte (zaaltje/restaurant) gaan waar meer ruimte is om met z'n allen afstand te houden is ook weer iets heel anders dan in de kroeg hangen en lam worden.

Ik ben het bovendien niet helemaal eens met de stelling dat je die gevallen waarvan de bron niet bekend is kunt doortrekken en er qua verdeling wel ongeveer hetzelfde uit zal komen. Ik denk juist dat de thuis-setting overmatig aanwezig is, omdat dat de setting is die iedereen kent. Men weet zeker dat men thuis was, men weet zeker dat men een feestje had, met weet zeker dat een huisgenoot besmet is, etc. Als je het niet meer weet, is de kans juist klein dat het thuis was, denk ik. En als je het niet wil zeggen, lijkt het me helemaal een kleine kans dat je het thuis hebt opgelopen.
Bovendien mis ik bij de verdeling zoiets als OV. Zou daar helemaal niets gebeuren?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 18 september 2020 @ 17:43:05 #295
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_195132674
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 15:22 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

De gemiddelde ligduur is afgenomen met 1/3de.
Zolang mensen die op de IC belandden (gemiddeld) maandenlang in een revalidatietraject komen en er wellicht permanente schade aan overhouden is het helemaal niet zo positief als er onnodig veel mensen op de IC's geraken. Voorkomen is nog altijd beter dan genezen he :)
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  vrijdag 18 september 2020 @ 17:43:55 #296
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_195132685
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 15:30 schreef Jor_Dii het volgende:
[ twitter ]

ter verduidelijking.
288. Twee verdubbelingen verder en de ziekenhuizen moeten zeker al weer aan herverdeling gaan denken. Mag hopen dat het niet vo ver komt.
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_195132715
POLITIEVAKBOND: STOP MET HUIDIGE CORONAMAATREGELEN

Luisteren waard.
Verbieden lost niets op. En symboolpolitiek ligt ernstig op de loer..
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_195132726
Opnames zijn verder toegenomen uit zojuist bekend geworden data.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_195132737
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 17:43 schreef Gretzl het volgende:

[..]

288. Twee verdubbelingen verder en de ziekenhuizen moeten zeker al weer aan herverdeling gaan denken. Mag hopen dat het niet vo ver komt.
Verdelen van patiënten doen ze in normale situaties ook hoor. Als er ergens geen IC plek of opname plek is ga je ook naar een ander ziekenhuis.

Laten we inderdaad niet hopen dat we een maart versie 2 krijgen.
pi_195132740
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 17:46 schreef Jor_Dii het volgende:
Opnames zijn verder toegenomen uit zojuist bekend geworden data.
Die waren een uur geleden ook bekend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')