Dit klopt. Ga zelf inmiddels ook weer bijna volop. Alleen niet met zijn allen tegelijk.quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik hoor om me heen ook steeds meer mensen die weer naar kantoor gaan. Omdat de werkgever het wil.
Niet echt te rijmen met de cijfers.
Medereiziger/reis/vakantiequote:Op vrijdag 18 september 2020 15:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
OV staat er helemaal niet tussen. Zou dat zijn omdat dat te moeilijk te achterhalen is? Of zouden daar geen besmettingen plaatsvinden? Is het geen categorie?
De laatste metanalyse komt tot de conclusie dat 15.6% echt asymptomatisch zijn.quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:05 schreef Za het volgende:
[..]
Volgens de WHO is 80% asymptomatisch.
Wanneer mijn bovenbuurman met symptomen zich dus laat testen, en hij, zijn vrouw en dochter houden 2 weken thuisquarantaine, lopen er tegelijkertijd zo'n 16 asymptomatische covid besmette personen vrijelijk door de wijk, wellicht meer.
Dus wat is het nut van deze werkwijze?
Als ik voor me persoonlijk spreek: vanaf medio April zit iedereen gewoon weer op kantoor. Vooral omdat de directie het wil, maar ook zeker de collega's vanwege werkzaamheden die niet 100% op kantoor worden gedaan.quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik hoor om me heen ook steeds meer mensen die weer naar kantoor gaan. Omdat de werkgever het wil.
Niet echt te rijmen met de cijfers.
quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:22 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
De gemiddelde ligduur is afgenomen met 1/3de.
Jij zit wel in een soort van egocentrische fase, als ik je berichten zo lees?quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:16 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Kan. Gelukkig is camera japan toch een film festival en zijn cultuur zalen zowieso uitgezonderd (en anders 50 per zaal kan het ook doorgaan) en zijn de andere dingen waar ik volgende week heen ga buiten deze gebieden, zeg maar andere kant van het land, dus het zal voor mij zowieso weinig uitmaken.
Dat zei Gommers laatstquote:Op vrijdag 18 september 2020 15:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waar haal je dit nou weer vandaan?
https://www.stichting-nice.nl/COVID_rapport.pdfquote:Op vrijdag 18 september 2020 15:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Werkgevers gaan het niet aanpassen als het niet verplicht wordt. Er moet gezegd worden wie thuis kan werken moet thuis werkrn.quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Ik krijg veel signalen dat mensen weer naar kantoor gaan. En ook de werkgerelateerde mobiliteit is al een tijdje aan het toenemen:
https://covid-analytics.nl/mobility.html#chart-worplaces
1/3 van de ligduur tov normaal bedoel je dan.quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:28 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
https://www.stichting-nice.nl/COVID_rapport.pdf
Overzicht bladzijde 14.
Zou dat zo'n absurd feit moeten zijn dan?quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sinds de scholen open gingen in mei vooral maar het is de laatste tijd wel steeds drukker op de weg.quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Als ik voor me persoonlijk spreek: vanaf medio April zit iedereen gewoon weer op kantoor. Vooral omdat de directie het wil, maar ook zeker de collega's vanwege werkzaamheden die niet 100% op kantoor worden gedaan.
Ten opzichte van maart april? Van 20 naar 12. Iets anders kan ik er niet van maken...quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
1/3 van de ligduur tov normaal bedoel je dan.
Maar ook dat is dus niet wat je kunt concluderen.
Hier een paar topics geleden ook al over gehad. Ik ben ook behoorlijk mad op de NOS dat ze het op deze manier framen.
De eerste week van september lag het op 6. Beide cijfers zijn ongeveer verdrievoudigd. IC cijfers waren toen de helft van het gemiddelde van afgelopen week.quote:Op vrijdag 18 september 2020 14:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En lagen de opnamecijfers ook rond de 10...
Omdat de data niet compleet is. 19 van de 124 patienten (langliggers dus) moeten nog verwerkt worden als zij uiteindelijk de IC verlaten.quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:30 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ten opzichte van maart april? Van 20 naar 12. Iets anders kan ik er niet van maken...
Ja anders was die afgetreden.quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:31 schreef Elan het volgende:
Een minister van justitie met een strafblad, kan dat überhaupt?
Toen dat speelde was hij nog niet veroordeeld.quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:32 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ja anders was die afgetreden.
Maar nu wel en hij is nu niet afgetreden.quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Toen dat speelde was hij nog niet veroordeeld.
Klopt, nu wel dus Ferd G. hoort gewoon geen minister van justitie te zijn.quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Toen dat speelde was hij nog niet veroordeeld.
Dat is gewoon dood door schuld.quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:35 schreef Red_85 het volgende:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)rd-op-schaarste.html
Ok, moedwillig en stilzwijgend.
Geen wonder dat het wantrouwen zo groot is.
De Jonge mag oprotten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |