Ik las beredenquote:Op zondag 20 september 2020 18:52 schreef Amee het volgende:
[..]
Net pas eigenlijk. Heb gasten uit België bereken. Haha!
Ik was om 7 uur wakker en kon niet meer in slaap komen dus maar om 7:30 nest uit gegaan, bakje yoghurt en kop koffie weg gewerkt en toen 2 uurtjes wezen fietsen en daarna fatsoenlijk ontbeten met muis.quote:Op zondag 20 september 2020 19:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is wel fijn als je vroeg er uitgaat.
Ik ga zo ff wat was doen, en wil morgen weer beginnen met lopen.
het lastige (vind ik) is dat ik ook zit te wachten op een test in Boca Chica die volgens mij morgen vroeg plaats zal vinden . Toch nog maar ff checken zo![]()
Maar het lekkerste is om zo vroeg mogelijk aan de wandel te gaan .
Boca Chica is een plaats in Texasquote:Op zondag 20 september 2020 19:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik was om 7 uur wakker en kon niet meer in slaap komen dus maar om 7:30 nest uit gegaan, bakje yoghurt en kop koffie weg gewerkt en toen 2 uurtjes wezen fietsen en daarna fatsoenlijk ontbeten met muis.
Wat is Boca Chica?
Wat ik las had ook nog een optie geweestquote:Op zondag 20 september 2020 20:08 schreef Amee het volgende:
[..]
Ow. Dat moest gekregen zijn. Haha! Autocorrect
Nee, vrienden berijd je niet.quote:Op zondag 20 september 2020 20:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat ik las had ook nog een optie geweest
Ik heb vriendinnen die daar anders over denken. Toch @Mickytjuhquote:
quote:Op zondag 20 september 2020 20:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat ik las had ook nog een optie geweest
Okay, leuk!quote:Op zondag 20 september 2020 20:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb vriendinnen die daar anders over denken. Toch @:mickytjuh
Bizarrrrquote:Op zondag 20 september 2020 20:38 schreef stokj het volgende:
@:puzziepie
https://www.ad.nl/amersfo(...)opgebloeid~a1e39b5f/
Doen!quote:Op zondag 20 september 2020 20:44 schreef puzziepie het volgende:
Misschien wil ik toch ook weer een poes
Wat gaan ze komende ochtend daar doen dan? Weer zo'n graansilo laten vliegen of iets interessanters?quote:Op zondag 20 september 2020 19:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Boca Chica is een plaats in Texas![]()
Daar is SpaceX bezig met prototype raketten bouwen en testen
Nee is niet morgen, overmorgenquote:Op zondag 20 september 2020 22:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat gaan ze komende ochtend daar doen dan? Weer zo'n graansilo laten vliegen of iets interessanters?
oke maar wat?? Ik vind het ook wel interessant maar heb nu al 2 vliegende graansilo's gezien. dus wat is er nu nieuwquote:Op zondag 20 september 2020 22:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee is niet morgen, overmorgen![]()
Dan gaat (als het goed is) er wat ploppen
En ik ben het niet
Jaaahhhquote:Op zondag 20 september 2020 22:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oke maar wat?? Ik vind het ook wel interessant maar heb nu al 2 vliegende graansilo's gezien. dus wat is er nu nieuw
moet ik nou echt gaan googlen wat ze gaan lancerenquote:
Ze gaan niets lancerenquote:Op zondag 20 september 2020 22:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
moet ik nou echt gaan googlen wat ze gaan lanceren
Wat? Een druktest op 1 van die tanks?quote:Op zondag 20 september 2020 22:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze gaan niets lanceren
Ze gaan wat laten poppen
De SN7.1quote:Op zondag 20 september 2020 22:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat? Een druktest op 1 van die tanks?
dat zei je net ook alquote:Op zondag 20 september 2020 22:52 schreef Maanvis het volgende:
wtf zit ik ineens in dagbagger te posten terwijl ik dacht dat ik in DTS zat
ik zei het hier het eerst ::wquote:
kudos daarvoorquote:
Jammer danquote:Op zondag 20 september 2020 22:52 schreef Maanvis het volgende:
wtf zit ik ineens in dagbagger te posten terwijl ik dacht dat ik in DTS zat
Goed planquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |