Wanneer begin je dan weer? Als je drankjes hebt gedaan? Stress? Aankomen? Zomaar?quote:Op donderdag 17 september 2020 12:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ook zeker niet. Was vorig jaar november nog voor maanden gestopt.
Black Lungs Matterquote:Op donderdag 17 september 2020 12:54 schreef Caland het volgende:
Bij mij bevalt dat weekendroken echt prima, koop vrijdag of zaterdagochtend twee pakjes en zorg dat ze zondagavond op of weg zijn.
Alcohol en werkquote:Op donderdag 17 september 2020 12:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wanneer begin je dan weer? Als je drankjes hebt gedaan? Stress? Aankomen? Zomaar?
Komt door de marquee tag. MDN zegt daarover:quote:Op donderdag 17 september 2020 13:30 schreef 3rr0r het volgende:
Als je naar die donatieticker kijkt krijg je echt oogaids van de frame rate
quote:Obsolete
This feature is obsolete. Although it may still work in some browsers, its use is discouraged since it could be removed at any time. Try to avoid using it.
Hmmquote:Op donderdag 17 september 2020 13:33 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Komt door de marquee tag. MDN zegt daarover:
[..]
quote:14:29
Tussen woensdagochtend en donderdagochtend zijn 1753 nieuwe coronabesmettingen gemeld. Dat is het hoogste aantal op één dag. Het oude record heeft welgeteld één dag standgehouden. Gisteren meldde het coronadashboard nog 1546 nieuw vastgestelde besmettingen. Het RIVM meldt vandaag ook 14 nieuwe ziekenhuisopnames en 6 doden.
Ik ben tegen racisme.quote:Op donderdag 17 september 2020 15:34 schreef Caland het volgende:
Tegenwoordig alleen maar reclame op twitter van een of andere teringspleetoog of jort kelder
Wtf @:ggmm
Reactie gezetquote:Op donderdag 17 september 2020 15:56 schreef Zipportal het volgende:
Regionale woede:
NWS / Scootermenneke wordt opengereten door puntig hek (eigen schuld)
Ik bén de neger..quote:Op donderdag 17 september 2020 16:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ooit onderdeel geweest van #negersex?
Meestal zijn die moffen wel wat standvastiger in hun ideologie.quote:Op donderdag 17 september 2020 16:53 schreef onlogisch het volgende:
Benieuwd wat user @:Caland van deze opgever vindt.
https://www.ad.nl/buitenl(...)mt-ontslag~acb3a03b/
Zal jou even bij je nekvelletje grijpen, jankert.quote:Op donderdag 17 september 2020 16:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[..]
Tyf op met deze onzin.
@:drizzt_dourden grijp eens in man. Debiel.
Drizzt heeft zijn mentions uitgezet. Ontloopt zijn verantwoordelijkheden.quote:Op donderdag 17 september 2020 16:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[..]
Tyf op met deze onzin.
@:drizzt_dourden grijp eens in man. Debiel.
quote:Op donderdag 17 september 2020 12:42 schreef Caland het volgende:
@:tjacka heeft geen ruggengraat @:coco.
Lekker, ik ga morgen een haringkje halen. Of tweequote:Op donderdag 17 september 2020 18:23 schreef Coco. het volgende:
Weekend genot.
Visje vanavond.
[ afbeelding ]
@:zipportal
@:caland
Haringkje?quote:Op donderdag 17 september 2020 18:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker, ik ga morgen een haringkje halen. Of twee
quote:Op donderdag 17 september 2020 18:22 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Joost denkt er het zijne van @:onlogisch
https://www.ntvg.nl/artik(...)2V-CpgahxLaHDmmk#comquote:Op donderdag 17 september 2020 16:53 schreef onlogisch het volgende:
Benieuwd wat user @:Caland van deze opgever vindt.
https://www.ad.nl/buitenl(...)mt-ontslag~acb3a03b/
Leuk!quote:Op donderdag 17 september 2020 18:38 schreef Zipportal het volgende:
Lenny is ook fan van de otters. @:coco.
19.00 uur lijkt mij. Ik ga het even navragen.quote:Op donderdag 17 september 2020 18:37 schreef Caland het volgende:
Hoelaat gaat Rutte morgen eigenlijk het plebs toespreken?
Ik las gisteren ergens dat er binnen 2 weken besloten moest worden en vandaag dat ze pas in 2021 gaan beslissen. Het gaat lekker daar, net zoals de afgelopen 20 jaar.quote:Op donderdag 17 september 2020 18:22 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Joost denkt er het zijne van @:onlogisch
Tsja, ergens ook weer niet onverwacht.quote:Op donderdag 17 september 2020 18:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik las gisteren ergens dat er binnen 2 weken besloten moest worden en vandaag dat ze pas in 2021 gaan beslissen. Het gaat lekker daar, net zoals de afgelopen 20 jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |