Ze doet nogal gewichtig over een afstervend medium, en er zitten blijkbaar vrij veel mensen te wachten op de mening van een huismoeke.quote:Op donderdag 17 september 2020 12:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik kan dat enge wijf niet luchten of zien
quote:Op donderdag 17 september 2020 12:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zonder suiker met een stroopwafel erbij
tijdens de lockdown heb ik me af en toe toch wel wat laten gaan wat dat betreft, als ik niet train let ik ook minder op m'n eten.quote:Op donderdag 17 september 2020 12:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik sla dat gangpad in de Albert Heijn zoveel mogelijk over. Sixpackkiller die koekjes
Veel werken vooral, wat weekendjes weggeweest, met oude vrienden in contact gekomenquote:Op donderdag 17 september 2020 11:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jazeker.
Waar ben je druk mee de laatste tijd?
Hoe gaat het met Harrie? Pics?
@yvonne wacht op nageslacht van Harriequote:Op donderdag 17 september 2020 12:27 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Veel werken vooral, wat weekendjes weggeweest, met oude vrienden in contact gekomen![]()
Met Harrie gaat het uitstekend, ik zal m'n Twitter weer eens updaten met pics
Eerst pics!quote:Op donderdag 17 september 2020 12:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
@:yvonne wacht op nageslacht van Harrie
14 meiquote:
Bios stond direct gevuld met pallets zekerquote:Op donderdag 17 september 2020 12:37 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Tokkies
@:haags_kwartiertje
Datum doet er niet toe, het is een preview van mogelijk nageslacht, om je alvast lekker te makenquote:
maar dat wilde je wel aan longkanker?quote:Op donderdag 17 september 2020 12:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
sorry ik wil niet dood aan corona
loop je nu met zo'n nicotinepleister?quote:Op donderdag 17 september 2020 12:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
sorry ik wil niet dood aan corona
Jemig wat aardigquote:Op donderdag 17 september 2020 12:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar dat wilde je wel aan longkanker?
Nee joh.quote:Op donderdag 17 september 2020 12:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
loop je nu met zo'n nicotinepleister?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |