Ik drink gemiddeld 1 bakje per half jaar denk ik.quote:Op donderdag 17 september 2020 11:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens maat. Het heeft veel invloed op je prestaties van de dag. (Hieruit kan je concluderen dat ik sinds in aangesteld ben als mod liters koffie per dag naar binnenwerk)
Wat doet je dan besluiten om dat ene bakkie te drinken? Special occasion?quote:Op donderdag 17 september 2020 11:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik drink gemiddeld 1 bakje per half jaar denk ik.
Ergens heel vroeg zijn of zo en uit beleefdheid een bakje nemen, heel soms bij het voetbal. Of een begrafenis of zo.quote:Op donderdag 17 september 2020 11:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat doet je dan besluiten om dat ene bakkie te drinken? Special occasion?
sinds inquote:Op donderdag 17 september 2020 11:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens maat. Het heeft veel invloed op je prestaties van de dag. (Hieruit kan je concluderen dat ik sinds in aangesteld ben als mod liters koffie per dag naar binnenwerk)
Drink ook uiterlijk om half 7 mijn laatste bak koffie, maar dan ga ik ook altijd meteen sporten dus dat heft elkaar weer mooi op.quote:Op donderdag 17 september 2020 11:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik slaap de laatste tijd beroerd. Ik ben benieuwd of koffie daar een oorzaak van is. Inmiddels slaap ik beter. Ik vind het te vroeg om te zeggen dat koffie daar de oorzaak van is maar toevallig is het wel!!
Ja, soms dronk ik 3 of 4 bakjes wat later in de avond (tot aan 21.00quote:Op donderdag 17 september 2020 11:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Drink ook uiterlijk om half 7 mijn laatste bak koffie, maar dan ga ik ook altijd meteen sporten dus dat heft elkaar weer mooi op.
En dan sliep je gewoon goed zonder problemen, en viel je ook snel in slaap?quote:Op donderdag 17 september 2020 11:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, soms dronk ik 3 of 4 bakjes wat later in de avond (tot aan 21.00)
In slaap vallen heb ik nooit zoveel moeite mee.quote:Op donderdag 17 september 2020 11:54 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
En dan sliep je gewoon goed zonder problemen, en viel je ook snel in slaap?
Niet gekliktquote:Op donderdag 17 september 2020 11:56 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/show/de(...)s-een-held~a5bc5f25/
Angela deelt uit.
Zou ik niet trekken. Viesharde hoofdpijn na een dag geen koffie.quote:Op donderdag 17 september 2020 11:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik drink al 2,5 week geen druppel meer.
@:Jojoortje
Dat is niet aardig.quote:
ik stop voor de lunch maar dan heb ik toch wel zo'n 10 espresso's gehadquote:Op donderdag 17 september 2020 11:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Drink ook uiterlijk om half 7 mijn laatste bak koffie, maar dan ga ik ook altijd meteen sporten dus dat heft elkaar weer mooi op.
Hebben ze iets in VI over Angela gezegd of zo? Haar columns zijn nogal vijandig geworden.quote:Op donderdag 17 september 2020 11:56 schreef onlogisch het volgende:
Angela deelt uit.
Ja daar zat ik op kantoor ook wel aan maar met dat thuiswerken wat meer op gaan letten, nu max. 5 per dag.quote:Op donderdag 17 september 2020 12:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik stop voor de lunch maar dan heb ik toch wel zo'n 10 espresso's gehad
quote:Op donderdag 17 september 2020 12:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik stop voor de lunch maar dan heb ik toch wel zo'n 10 espresso's gehad
ik kan dat enge wijf niet luchten of zienquote:Op donderdag 17 september 2020 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hebben ze iets in VI over Angela gezegd of zo? Haar columns zijn nogal vijandig geworden.
En zo is het maar net. Wordt steeds gekker hier.quote:Op donderdag 17 september 2020 11:56 schreef onlogisch het volgende:
Angela deelt uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |