Welkom in het PlayStation topic
In dit topic kan je alles kwijt over de
Playstation 1,2,3,4,5,PSP en de PS Vita, maar je kan natuurlijk ook alles kwijt over de games, de trophies, de services, de speculaties over de toekomst en meer. Maar ook minder. Vaak veel minder.
Playstation 4De
PlayStation 4 (PS4) is een spelcomputer van
Sony Interactive Entertainment die in Europa sinds 29 november 2013 verkrijgbaar is. De opvolger van de
PlayStation 3 is op 20 februari 2013 aangekondigd in New York tijdens een persconferentie, die volledig in het teken stond van de nieuwe console. De
PlayStation 4 maakt deel uit van de achtste generatie in de geschiedenis van de spelcomputer.
De FOK!
PlayStation 4-topicreeks bestaande uit maar liefst 564 delen kun je
hierrrr terugvinden.
Playstation 5![EiEHARmXcAINkr3?format=jpg]()
De PS5 is vanaf 19 november 2020 beschikbaar in Europa.
De spelcomputer zal beschikken over een solid state drive voor opslag en hij moet Ultra HD-blu-ray-discs met minimaal 100 GB data aankunnen. Daarnaast zal de spelcomputer over ray tracing beschikken, waardoor lichteffecten nog mooier worden. Deze techniek wordt bewerkstelligd door de GPU en niet softwarematig.
Ook de controller zal een update krijgen, deze zal beschikken over "haptic feedback", de opvolger van de Rumble in de huidige controllers. Ook komen er "adaptive triggers" (R2 en L2), waarbij de druk van die knoppen aangepast kan worden en het meer of minder kracht kan vergen om deze knoppen in te drukken.
Aangekondigde games (dit aantal zal snel toenemen):SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS Plus games van deze maand:De aankomende grote releases met datum 13 Sentinels: Aegis Rim 22-09-2020
Mafia Definitive Edition 25-09-2020
Genshin Impact 28-09-2020
Crash Bandicoot 4: It's About Time 2-10-2020
FIFA 21 9-10-2020
Watch Dogs Legion 29-10-2020
Assassin’s Creed Valhalla 17-11-2020
Cyberpunk 2077 19-11-2020
Demon's Souls 19-11-2020
Spider-Man Miles Moralis 19-11-2020
Ratchet & Clank: Rift Apart 2020/2021
God of War: Ragnarok 2021
Horizon Forbidden West 2021
Hogwarts Legacy 2021
Handige linkjesPS4 release kalenderPS5 release kalenderPlaystation WebappPlaystation Store NederlandPlaystation Store USAPSN Prijzen vergelijkerPSN Username lijst van de FOK!kersWil je erbij, DM de TS dan even een link van je UI en je PSN ID
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#GreatnessAwaits
[ Bericht 23% gewijzigd door 2dope op 18-09-2020 09:47:19 ]
You're Fucking Out, I'm Fucking In
Het slotje overviel me.
En ik kan door slotjes heen posten
WAAR IS HET PS4 TOPIC GEBLEVEN
Wait wut
quote:
Unlock de OP even als jullie klaar zijn, dan prop ik hem helemaal vol met PS4 weeb shizzle.
quote:
Of hem zelf meeneemt om te gamen
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
Ik heb even de datum en prijzen plaatjes bovenaan de OP gezet. Ik kijk vanavond wel verder om de rest aan te vullen, of iemand anders moet er eerder zin in hebben.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Ik hoor een vriend over een maandelijks betaalde dienst waar ALLE ps5 games van alle uitgevers op komen. Dat is onzin toch?
Alleen de beide reeks-histories moeten nog samengevoegd worden tot één lange
Playstation reeks
Laatste PS4 topic was nummer 564.
564 + 22, dan zou dit dan nummer 586 worden
A murky, forgotten land.
quote:
Hmmmmm.
Ik ga een PostNL en TNT shirt regelen en kaap op 19 november bestelbusjes
A murky, forgotten land.
quote:
Waar heb je hem gekocht dan?
A murky, forgotten land.
Is er al een pre-order bij de MM geweest?
quote:
Dat
Men moet alleen nog even de beide reeks histories samenvoegen om alles echt kloppend te maken.
A murky, forgotten land.
quote:
When will #ps5 pre-orders start?
PlayStation worldwide marketing head Eric Lempel says they will give gamers plenty of advance notice
En waar is Jimbo als er een merge is?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
MM was binnen 5 minuten uitverkocht zojuist.
Bedankt voor je bestelling
Je ontvangt een orderbevestiging via de e-mail.
Je kunt de orderbevestiging ook afdrukken of opslaan als PDF-bestand. MM IS LIVE
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:@:Jimbo voor mod, yeah *O*
De Disk Editie is er nog wel zie ik, de digitale was meteen weg
net even langs gamestop geweest hier in Dundalk .
had hem 31 juli besteld . volgens de winkel zou ik hem op release moeten hebben
ps5 disc
media remote
2de controller
demonsouls
sackboy
En achter me in de rij was er nog een pracht van een discussie gaande. er stond iemand te vertellen dat je met de disc versie geen toegang had tot digitale games
Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
quote:
Nou ja, nog geen echte merge.
Het PS4 topic is dicht, en het PS5 topic is hernoemd.
Maar naar ik begrijp gaat men de beide topics nog samenvoegen tot één lang topic met alle historie
A murky, forgotten land.
Ik heb nogal geluk gehad. Ik ben op Bonaire. En ik werd toevallig om 02:30 wakker en keek even op mijn telefoon om te kijken hoe laat het was. En toen zag ik dat mailtje van bol.com toen meteen maar besteld en verder gaan slapen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
quote:
P5 ipv Royal
MHW Base ipv Iceborne
MKX ipv MK11
Alles zonder DLC
wtf het lijkt wel alsof voor niets de zon op komt?
quote:
Ja wel Nice. 3 spellen er tussen die ik nog wil spelen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
quote:
En de helft zat al bij PS+. Vooral leuk voor mensen die geen PS4 hebben. Wel logisch.
speknek
Another day another slay
je kunt ze bij nedgame bestellen, maar dan is de levering in Maart:
https://www.nedgame.nl/zo(...)/type:spelcomputers/dus, eh...
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
In tegenstelling tot Bol ben je bij Media Markt niet verzekerd van een exemplaar op releasedatum als je hebt besteld.
Nieuwe spellen waren nu in de store ook al 70. Dus 10 extra. Valt allemaal wel mee.
Geen Knack 3?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
speknek
Another day another slay
quote:
Omdat er geen concurrentie meer is, je geeft het monopolie aan een uitgever die 80 euro een mooie prijs vindt.
quote:
Jamaja die goede sales zijn er zolang er concurrentie is met de winkels (en de tweedehandsmarkt) hoe meer mensen digitaal gaan, hoe minder belang bij digitale sales
Sony heeft.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
speknek
Another day another slay
quote:
Ja een tientje ofzo. Consistent 30-40 euro voor elke game? Mwah. Ik heb niet zo'n moeite met een introductieprijs van 80 euro omdat ik kan wachten op een sale. Met de DE versie kun je wel verwachten dat er geen sale meer komt. Het is 80 of geen game.
Disc switchen is wel ineens kut als je digitaal hebt geproefd.

Verder vind ik de combi prima. Digitaal of fysiek afhankelijk van de beste prijs en of ik het spel interessant genoeg vind om fysiek te hebben. Doorverkopen doe ik niet.
Jammer dat de fysieke doosjes zo skeer zijn tegenwoordig. Waar zijn m'n boekjes, kaarten ...
Net even bij mijn lokale Intertoys geweest om Demon's Souls bij mijn reservering erbij te zetten.
Ik was nummer 18 op de lijst en men verwachtte dat ik mijn geen zorgen hoefde te maken, omdat zij als zelfstandige (franchiser) ook nog andere inkoopkanalen hadden naast die van Intertoys.
A murky, forgotten land.