abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195108060
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 12:39 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

We zitten inmiddels aardig op het punt wat je van mijlenver aan zag komen: er zit een grens aan hoe ver en hoe lang je menselijk gedrag kan beïnvloeden van bovenaf.
Wat wil je hiermee zeggen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_195108067
Iemand enig idee hoe de foutmarge in de tests (35%?) zich verhoudt tot het R-getal (1.37?)?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 17 september 2020 @ 12:46:29 #153
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_195108080
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 12:44 schreef Elan het volgende:

[..]

Collega ook, ging over sinterklaas vieren dat we dat misschien moesten opsplitsen ipv die 6 personen regel/advies.
Haar reactie: "Ja maar daar komen ze toch nooit achter?"
:') :') :') :')

Groot gedeelte heeft gewoon het verantwoordelijkheidsbesef van een aardappel, dankzij hun komen er weer regels .
Het is inderdaad om te janken dat sommige mensen blijkbaar alleen de regels volgen zodat ze niet in de problemen komen met justitie en niet omdat het gewoon een goed idee is.
  donderdag 17 september 2020 @ 12:46:57 #154
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_195108087
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 12:45 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wat wil je hiermee zeggen?
Dat de beleidsmaatregelen die je kan nemen en ook daadwerkelijk effect sorteren wel enigszins zijn uitgeput.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_195108091
quote:
10s.gif Op donderdag 17 september 2020 12:43 schreef Dven het volgende:

[..]

Toch he.. Zijn er amper meer regio's waar er nauwelijks tot niks aan de hand is.

(SI-Index)
[ afbeelding ]
Dat is afhankelijk wat je daaronder schaalt. Ook in maart/april was er in OV niet veel aan de hand, de ICs kwamen voornamelijk uit brabant. Ook nu is er in OV niet veel aan de hand.
Over friesland en groningen heb ik het maar niet
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  donderdag 17 september 2020 @ 12:47:16 #156
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_195108094
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 12:45 schreef Weltschmerz het volgende:
Iemand enig idee hoe de foutmarge in de tests (35%?) zich verhoudt tot het R-getal (1.37?)?
Zolang de R nog wordt gebaseerd op aantal gemeten besmettingen ipv opnames dan zal dat zeker invloed hebben. Positief of negatief.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  donderdag 17 september 2020 @ 12:47:40 #157
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_195108099
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 12:43 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon naar een commercieel lab. Kost je 100 euro
Zijn voor NL toch nog wel redelijke prijzen volgens mij?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_195108100
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 12:44 schreef Elan het volgende:

[..]

Collega ook, ging over sinterklaas vieren dat we dat misschien moesten opsplitsen ipv die 6 personen regel/advies.
Haar reactie: "Ja maar daar komen ze toch nooit achter?"
:') :') :') :')

Groot gedeelte heeft gewoon het verantwoordelijkheidsbesef van een aardappel, dankzij hun komen er weer regels .
En ga nou eens bij je omgeving langs om te turven hoeveel mensen wél verstandig met de regels omgaan. Wanneer heb je nou eens door dat je negatieve gevallen veel beter onthoudt?
pi_195108108
quote:
35% foutmarge in de pcr-testen?
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_195108114
Ik denk dat het heel simpel is waarom we oplopende cijfers hebben, maatregelen hebben altijd een beperkte houdbaarheidsduur. Mensen willen zich best voor een bepaalde periode houden aan maatregelen, maar op een gegeven moment (inmiddels 6 maanden) is de koek wel op, dan slijten maatregelen er langzaam weer uit.

Dit is niet iets wat in een paar dagen gebeurd, maar dat is al weken langzaam aan de hand.

Ik zeg het al een paar weken, maar het wordt onderhand ook eens tijd naar plan b,c en d te gaan kijken, in plaats van alleen beperkende maatregelen.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_195108124
quote:
Waarom denk je dat het een puntschatting is waarbij een betrouwbaarheidsinterval gegeven wordt?
pi_195108126
quote:
10s.gif Op donderdag 17 september 2020 12:47 schreef Dven het volgende:

[..]

Zeker. Commerciele labs in NL hebben ruimte zat. Daar kan je zo terecht.
pi_195108139
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 12:46 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Dat de beleidsmaatregelen die je kan nemen en ook daadwerkelijk effect sorteren wel enigszins zijn uitgeput.
Dat valt ook wel mee. Er zijn tal van maatregelen die je (weer) kunt nemen. Vraag is of ze dat willen/durven.
pi_195108145
quote:
10s.gif Op donderdag 17 september 2020 12:47 schreef Dven het volgende:

[..]

Ja hoor, de overheid koopt ze momenteel in voor rond de 50, dus de zelfstandige labs van GGD harken lekker binnen. Maar als er straks concurrentie op de markt komt uit duitsland zou die prijs wel eens lager kunnen gaan worden.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_195108154
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 12:49 schreef _serial_ het volgende:
Ik denk dat het heel simpel is waarom we oplopende cijfers hebben, maatregelen hebben altijd een beperkte houdbaarheidsduur. Mensen willen zich best voor een bepaalde periode houden aan maatregelen, maar op een gegeven moment (inmiddels 6 maanden) is de koek wel op, dan slijten maatregelen er langzaam weer uit.

Dit is niet iets wat in een paar dagen gebeurd, maar dat is al weken langzaam aan de hand.

Ik zeg het al een paar weken, maar het wordt onderhand ook eens tijd naar plan b,c en d te gaan kijken, in plaats van alleen beperkende maatregelen.
Wat is plan b?
pi_195108160
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 10:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik heb een voorgevoel dat de cijfers vandaag tot optimisme gaan leiden.
Uiteraard gaan ze dat!
  donderdag 17 september 2020 @ 12:51:15 #167
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_195108162
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 12:47 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Dat is afhankelijk wat je daaronder schaalt. Ook in maart/april was er in OV niet veel aan de hand, de ICs kwamen voornamelijk uit brabant. Ook nu is er in OV niet veel aan de hand.
Over friesland en groningen heb ik het maar niet
in Groningen is de incidentie momenteel juist vrij hoog.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_195108163
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 12:50 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Ja hoor, de overheid koopt ze momenteel in voor rond de 50, dus de zelfstandige labs van GGD harken lekker binnen. Maar als er straks concurrentie op de markt komt uit duitsland zou die prijs wel eens lager kunnen gaan worden.
Marktwerking in de zorg, waar kennen we dat ook alweer van? ;)
pi_195108172
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 12:10 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Wat dat met 'lager volk' ( :')) te maken heeft is mij een raadsel.
Dat het vooral lager volk is die zich niet aan de Corona regels houdt, en dus deze shit veroorzaakt voor de rest van de bevolking. Was ik daar onduidelijk over?
pi_195108195
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 12:51 schreef RetepV het volgende:

[..]

Dat het vooral lager volk is die zich niet aan de Corona regels houdt, en dus deze shit veroorzaakt voor de rest van de bevolking. Was ik daar onduidelijk over?
Wat heeft je lengte er nu weer mee te maken...
pi_195108199
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 12:50 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Wat is plan b?
Dat is dus het probleem, dat is er niet, dus we polderen nog tot 2024 door op 1,5 meter.
pi_195108200
Ben benieuwd naar de doorrekeningen van partijen als de SP. Continu dat gezeik om hogere salarissen in de zorg. Prima (en misschien terecht ook), maar zeg dan ook even eerlijk dat dit miljarden gaat kosten.
pi_195108214
https://amp.nos.nl/artike(...)tter_impression=true

Goh.. 70.000 testen per dag haalbaar over 8 weken?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  donderdag 17 september 2020 @ 12:54:18 #174
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_195108219
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 12:49 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Zeker. Commerciele labs in NL hebben ruimte zat. Daar kan je zo terecht.
Hier zijn er een paar labs mee gestopt omdat ze het niet de taak vinden van commerciële labs maar voor doctoren in samenwerking met de officiële staatslaboratoria.

quote:
When and how is the study done?
Testing to detect or rule out coronavirus infection is not desirable.
Examination of patients for coronavirus is prescribed by a doctor if there are certain criteria or symptoms of the disease.
Examination of asymptomatic patients (no complaints) will give a negative result, even in the presence of infection, due to the characteristics of the virus, ie. will give a false negative result because the number of viral particles at the beginning of the disease may not be enough to give a positive ...................................
Die het nog wel aanbieden vragen omgerekend zo'n 50/60 euro voor gecombineerde Corona en Influenca A/B test.
pi_195108229
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 12:53 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Dat is dus het probleem, dat is er niet, dus we polderen nog tot 2024 door op 1,5 meter.
Oh ok. In je post leek het erop dat er een plan b is, wat wou je dan in je post vertellen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')