How could you!quote:Op woensdag 16 september 2020 23:05 schreef KennyPowers het volgende:
Als Demon's Souls op PS4 was geweest had ik het wel gespeeld, want ik ben een autist die altijd met deel 1 moet beginnen.
Zo heb ik nog 7 resident evils te gaan voordat ik die nieuwe kan spelen.
Ze zijn al drie jaar bezig met de game, dus het kan. Maar het is raar dat ze niets laten weten in deze showcase, niet eens een jaartalquote:Op woensdag 16 september 2020 23:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als dit waar is moet ik 'm echt hebben
499/399quote:Op woensdag 16 september 2020 23:05 schreef dud0r het volgende:
Heeft iemand een samenvatting ik heb niks gezien en ga geen drie topics terug lezen
+ Harry Potter RPG (geen exclusive natuurlijk)quote:Op woensdag 16 september 2020 23:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
499/399
19 nov
FFXVI aangekondigd
GoW Ragnarok aangekondigd
Alles komt vanaf 2021
Dank jequote:Op woensdag 16 september 2020 23:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
499/399
19 nov
FFXVI aangekondigd
GoW Ragnarok aangekondigd
Alles komt vanaf 2021
¤499 en 19 November.quote:Op woensdag 16 september 2020 23:05 schreef dud0r het volgende:
Heeft iemand een samenvatting ik heb niks gezien en ga geen drie topics terug lezen
quote:PS5 pre-orders will be available starting as early as tomorrow at select retailers.
Ik heb de Japanse versie hier nog liggen, ik kon niet wachtenquote:Op woensdag 16 september 2020 23:07 schreef StateOfMind het volgende:
Demon's Souls was ábsoluut niet op de PS4.
Alleen op de PS3. Kwam in 2009 uit in Japan, en in 2010 naar de rest van de wereld.
Hoe heb je die ooit kunnen spelen, met echt alles in het Japans?quote:Op woensdag 16 september 2020 23:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb de Japanse versie hier nog liggen, ik kon niet wachten
Ook officieel door Sony bevestigd?quote:Op woensdag 16 september 2020 23:10 schreef Pheno het volgende:
Net confirmed: Demon Souls is launch game. Komt ook naar pc.
Idd, het staat er echt, ongelooflijk. Waarschijnlijk omdat de remake-goden van BluePoint dat net zo makkelijk ff mee konden pakken, maar dan nog, very unsonyquote:Op woensdag 16 september 2020 23:10 schreef Pheno het volgende:
Net confirmed: Demon Souls is launch game. Komt ook naar pc.
Forum met andere autisten om elkaar te helpen. Tegenwoordig is het makkelijker, als je iets niet herkent dan gebruik je de google translator met input van de camera, maar dat was er toen nog nietquote:Op woensdag 16 september 2020 23:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hoe heb je die ooit kunnen spelen, met echt alles in het Japans?
Ik vond het best donker, totaal niet cartoonyquote:Op woensdag 16 september 2020 23:11 schreef E-Dubble het volgende:
Harry potter vind ik toch wel licht teleurstellend, te cartoonish terwijl het zich beter leent voor iets dat rauwer/donkerder is. Zit veel meer in die IP
voor de casuals die hem niet op de ps5 kunnen kopenquote:Op woensdag 16 september 2020 23:12 schreef 2dope het volgende:
[..]
Idd, het staat er echt, ongelooflijk. Waarschijnlijk omdat de remake-goden van BluePoint dat net zo makkelijk ff mee konden pakken, maar dan nog, very unsony
Volgens mij worden die vanzelf al gemaakt, maar ik zal Danny even tippen. Zo gauw we ps5 linken aan een bericht de preorder eronderquote:Op woensdag 16 september 2020 23:12 schreef Jimbo het volgende:
@:pheno, gewoon een idee he
maar als de preorders live zijn, maak gewoon ff een pagina met affiliate links voor @:danny z'n kosten te dekken voor fok
iedereen blij en kost niemand wat extra
Sony ziet dat het dikke knaken oplevert voor Microsoft en kopieert de tactiek dus.quote:Op woensdag 16 september 2020 23:16 schreef PjotterFRL het volgende:
Demon's Souls dus ook op de PC.
Hmm.
Mja, wel later (time-exclusive op ps5)quote:Op woensdag 16 september 2020 23:16 schreef PjotterFRL het volgende:
Demon's Souls dus ook op de PC.
Hmm.
Ja, kijk maar op het eind.quote:Op woensdag 16 september 2020 23:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ook officieel door Sony bevestigd?
quote:
Meteen PC, en timed console exclusive zoals ik het lees.quote:Op woensdag 16 september 2020 23:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, wel later (time-exclusive op ps5)
Echt? Als ik naar die gelekte gameplay en deze trailer kijk vind ik de stijl vrij kinderachtig ogen. Maar is natuurlijk persoonlijkquote:Op woensdag 16 september 2020 23:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vond het best donker, totaal niet cartoony
ah, dan heb ik het verkeerd gelezen. Komt omdat het tapmateriaal van jimbo nog over de trailer lagquote:Op woensdag 16 september 2020 23:19 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Meteen PC, en timed console exclusive zoals ik het lees.
Horizon Forbidden West ook op PS4?quote:In addition, in order to continue supporting the PlayStation®4 (PS4®)'s huge community throughout the transition period, we are working on PS4 versions of some SIE WWS titles in parallel: Marvel's Spider-Man: Miles Morales, Sackboy! A Big Adventure and Horizon Forbidden West
Ohja.. 80 zelfs. ik zat naar dollars te kijken.quote:Op woensdag 16 september 2020 23:24 schreef KennyPowers het volgende:
PlayStation 5 Launch Day Games from SIE Worldwide Studios
Astro’s Playroom (Japan Studio) – pre-installed on PS5
Demon’s Souls (Bluepoint Games / Japan Studio) – US$69.99/¥7,900/¤79.99 (RRP)
Destruction All Stars (Lucid Games / XDEV) – US$69.99/¥7,900/¤79.99 (RRP)
Marvel’s Spider-Man: Miles Morales (Insomniac Games) – US$49.99/¥5,900/¤59.99 (RRP)
Marvel’s Spider-Man: Mile Morales Ultimate Edition (Insomniac Games) – US$69.99/¥7,900/¤79.99 (RRP)
Sackboy A Big Adventure (Sumo Digital / XDEV) – US$59.99/¥6,900/¤69.99 (RRP)
80 euro koekoek
jaquote:Op woensdag 16 september 2020 23:26 schreef Santiago2019 het volgende:
Zijn er hier eventueel mensen die in 2013 ook gepreordered hebben? Ik vraag me af of er retailers zijn waarbij je niet in één keer het volle bedrag moet betalen?
Nieuwe AAA PS4-games zijn nu al 69,99 digitaal dacht ik.quote:Op woensdag 16 september 2020 23:25 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Ohja.. 80 zelfs. ik zat naar dollars te kijken.
digitaal zeker?quote:Op woensdag 16 september 2020 23:24 schreef KennyPowers het volgende:
PlayStation 5 Launch Day Games from SIE Worldwide Studios
Astro’s Playroom (Japan Studio) – pre-installed on PS5
Demon’s Souls (Bluepoint Games / Japan Studio) – US$69.99/¥7,900/¤79.99 (RRP)
Destruction All Stars (Lucid Games / XDEV) – US$69.99/¥7,900/¤79.99 (RRP)
Marvel’s Spider-Man: Miles Morales (Insomniac Games) – US$49.99/¥5,900/¤59.99 (RRP)
Marvel’s Spider-Man: Mile Morales Ultimate Edition (Insomniac Games) – US$69.99/¥7,900/¤79.99 (RRP)
Sackboy A Big Adventure (Sumo Digital / XDEV) – US$59.99/¥6,900/¤69.99 (RRP)
80 euro koekoek
Ja, zie je direct de nadelen van een ¤399 console. Denk wel dat massa's mensen die gaan kopen. Snel terug te verdienen voor Sony.quote:Op woensdag 16 september 2020 23:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
digitaal zeker?
69 winkel, 79 online
sowieso duurder omdat ze ~30% aan sony moeten afstaan.
bolquote:Op woensdag 16 september 2020 23:27 schreef Santiago2019 het volgende:
[..]
Welke retailers alsjeblieft?
moet je even googlen, ga jou niet mijn pre-order door de neus laten boren natuurlijkquote:Op woensdag 16 september 2020 23:27 schreef Santiago2019 het volgende:
[..]
Welke retailers alsjeblieft?
mja daar heeft het ook mee te maken, sowieso.. maar die 30% voor de vendor blijft ook een zuur dingquote:Op woensdag 16 september 2020 23:28 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Ja, zie je direct de nadelen van een ¤399 console. Denk wel dat massa's mensen die gaan kopen. Snel terug te verdienen voor Sony.
Gewoon ff sparen m'n jong. Desnoods koop je die unit pas in het voorjaar.quote:Op woensdag 16 september 2020 23:26 schreef Santiago2019 het volgende:
Zijn er hier eventueel mensen die in 2013 ook gepreordered hebben? Ik vraag me af of er retailers zijn waarbij je niet in één keer het volle bedrag moet betalen?
Spider-Man Miles Morales is ook gewoon op de PS4 te spelen.quote:Op woensdag 16 september 2020 23:28 schreef koei het volgende:
Jammer, geen Ratchet & Clank bij de launch. En Spider-Man heb ik nog niet uitgespeeld (en dan nog geen zin in gelijk een vervolg), de rest is niet interessant.
Dat wordt PS4-games spelen de eerste tijd.
bloodborne op ps5 genotquote:Op woensdag 16 september 2020 23:28 schreef koei het volgende:
Jammer, geen Ratchet & Clank bij de launch. En Spider-Man heb ik nog niet uitgespeeld (en dan nog geen zin in gelijk een vervolg), de rest is niet interessant.
Dat wordt PS4-games spelen de eerste tijd.
Haha geen zorgen het geld staat op mijn rekening. Het heeft gewoon weinig zin om het vroegtijdig te betalen als er plaatsen zijn waar dat niet nodig isquote:Op woensdag 16 september 2020 23:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gewoon ff sparen m'n jong. Desnoods koop je die unit pas in het voorjaar.
Als From Software nou eens even heel rap wat over The Elden Ring gaat zeggenquote:
2022-2023quote:Op woensdag 16 september 2020 23:34 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als From Software nou eens even heel rap wat over The Elden Ring gaat zeggen![]()
En dan ook gelijk Bloodborne 2 aankondigen bitte
Sneller dan Starfield. En TES VI. En Scam Citizen.quote:
Dat aatste sowiesoquote:Op woensdag 16 september 2020 23:37 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Sneller dan Starfield. En TES VI. En Scam Citizen.
En beter.
Hyped. Ga meteen ps5 halen.quote:
Verwijderd?quote:
30 ekkies in 2012 geïnvesteerd in scam citizen. Denk dat het nog wel wat wordt. Heb alleen geen enkele respect voor die losers vab Tweakers die er meer dan 1000 euro aan hebben gespendeerd voor scheepjes en shit.quote:Op woensdag 16 september 2020 23:37 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Sneller dan Starfield. En TES VI. En Scam Citizen.
En beter.
Motherfuckers. Waarschijnlijk vanwege die "ook voor PC"-foutquote:Op woensdag 16 september 2020 23:48 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Verwijderd?
WAT GEBEURT HIER
Gewoon nieuwe Lionhead ps5 games kopen.quote:Op woensdag 16 september 2020 23:48 schreef Lionheaad het volgende:
¤80 euro voor nieuwe games.
Hoe ga ik dat thuis uitleggen?
Dat is mijn persoonlijke interpretatie, ik geloof nog steeds niet dat 'ie op release ook meteen voor pc beschikbaar isquote:Op woensdag 16 september 2020 23:50 schreef KennyPowers het volgende:
Stond er een fout in? Toch een console exclusive?
2de hands spellen verkopen gaat big worden..quote:Op woensdag 16 september 2020 23:48 schreef Lionheaad het volgende:
¤80 euro voor nieuwe games.
Hoe ga ik dat thuis uitleggen?
Hier ook. Dat is die 100 extra euro makkelijk waard.quote:Op woensdag 16 september 2020 22:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ga ook voor de disc versie
Verdien je met gemak terug door spellen te verkopen die je niet meer speelt. En aan spellen VEEL goedkoper te kunnen kopen dan alleen in de MS store die altijd veels te duur is.quote:Op woensdag 16 september 2020 23:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hier ook. Dat is die 100 extra euro makkelijk waard.
Prima prijs trouwens.
quote:Op donderdag 17 september 2020 00:02 schreef RipCity het volgende:
[..]
Verdien je met gemak terug door spellen te verkopen die je niet meer speelt. En aan spellen VEEL goedkoper te kunnen kopen dan alleen in de MS store die altijd veels te duur is.
Precies. Ik had een groter prijsverschil verwacht.quote:Op donderdag 17 september 2020 00:02 schreef RipCity het volgende:
[..]
Verdien je met gemak terug door spellen te verkopen die je niet meer speelt. En aan spellen VEEL goedkoper te kunnen kopen dan alleen in de MS store die altijd veels te duur is.
Je kunt ze als digitale code prima via cdkeys kopen.quote:Op donderdag 17 september 2020 00:02 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dure Ms storequote:Op donderdag 17 september 2020 00:02 schreef RipCity het volgende:
[..]
Regional pricing is idd wel ideaal. Wel een beetje misbruik maken van het systeem natuurlijk.quote:Op donderdag 17 september 2020 00:25 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dure Ms store![]()
Zet je Xbox gewoon op Amerika en koop je games in dollars. Daarbij kan je gamesharen op de Xbox en betaal per nieuwe game zo’n 25 euro
Ja aangezien dat allemaal regio vrij is maakt het niks uit. Zelfde als het gamesharen. Je zet een Xbox account van een maat of wie dan ook je eigen Xbox en alles wat die digitaal heeft gekocht kan jij ook spelen. En andersom ook.quote:Op donderdag 17 september 2020 00:29 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Regional pricing is idd wel ideaal. Wel een beetje misbruik maken van het systeem natuurlijk.
Ik ook, de laatste games die ik gespeeld heb waren allemaal digitaal.quote:Op woensdag 16 september 2020 22:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ga ook voor de disc versie
ergens hier mist logicaquote:Op donderdag 17 september 2020 01:17 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik ook, de laatste games die ik gespeeld heb waren allemaal digitaal.
Moest ik niet* zijn uiteraardquote:
er zijn nu iig adposts, waarvan ik er een in een PS5 topic heb gezetquote:Op woensdag 16 september 2020 23:12 schreef Jimbo het volgende:
@:pheno, gewoon een idee he
maar als de preorders live zijn, maak gewoon ff een pagina met affiliate links voor @:danny z'n kosten te dekken voor fok
iedereen blij en kost niemand wat extra
quote:Op donderdag 17 september 2020 06:53 schreef Danny het volgende:
• GAM / Iemand die PS5 pre ordered? <- 2e post op de pagina is een adpost. Het is een handmatig aangemaakte productlink bij een topic, dat linkt naar een relevant product bij een webwinkel die ons een percentage van de eventuele aanschaf geeft. Dit soort posts zullen niet heel veel voor komen. Mocht je ook die écht niet willen zien dan kun je die - mits je een abo hebt natuurlijk - uitzetten in de optiespagina (desktopweergave).
Ik had net een minder groot verschil verwacht. Die disklezer gaat hun echt geen 20 euro per playstation kosten.quote:Op donderdag 17 september 2020 00:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Precies. Ik had een groter prijsverschil verwacht.
Daar gingen de afgelopen drie topics overquote:Op donderdag 17 september 2020 07:18 schreef Danny het volgende:
Geen idee of dit al gepost is maar dit zat in mijn mail vanmorgen:
nee, geen geld voor. eerst maar eens zien of we ons huis kunnen houden. Dat heeft even iets meer prioriteit.quote:Op donderdag 17 september 2020 07:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar gingen de afgelopen drie topics overToch bedankt
Ga jij er ook een halen? Dat heb je wel verdiend namelijk.
En daarom dat ik voor de disc versie ga.quote:
Gaat vandaag beginnen via 'selected retailers', al weet ik niet welke dat zijn.quote:Op donderdag 17 september 2020 07:34 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, geen geld voor. eerst maar eens zien of we ons huis kunnen houden. Dat heeft even iets meer prioriteit.
Enig idee wanneer de preorders los gaan? Is dat echt vandaag? Want dan gooi ik vandaag een header neer
Sowieso mag preorderen zodra het kan via een van deze twee linkjes:
BOL.com
Coolblue
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |