Mensen schilderen hem vaak onnodig negatief af.quote:Op woensdag 16 september 2020 22:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gelezen dat zijn schilderijen erg slecht waren, maar zo lelijk vind ik deze niet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 september 2020 22:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mensen schilderen hem vaak onnodig negatief af.
quote:Ik verlaat de tentoonstelling met onmiskenbare sympathie voor de Hitler tot 1914
stukje afrekeningquote:Op woensdag 16 september 2020 22:32 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Pang pang pang.
Erg mooi.
Niet alleen voor mensen van boven de rivieren. Wat een debielen.quote:Op woensdag 16 september 2020 22:50 schreef maxi-mus het volgende:
Die bouwkoorts, dat bouwen als sociaal gebeuren is voor mensen van boven de rivieren vaak moeilijk te begrijpen, verzucht Oscar Schmidt.
Niks mis mee, tweede haven erbij, Belgisch bier erbij, sterker nationaal elftal. Moeten we alleen een godsvermogen uitgeven om die snelwegen te verbeteren, en de lintbouw van steden en dorpen is ook wel erg jammer, net als de bovengrondse elektriciteitskabels, weg ermee.quote:Op woensdag 16 september 2020 20:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Lees dit eens: https://www.tijd.be/opini(...)erland/10247752.html
Persoonlijk lijkt het me beter om de zaak om te draaien en Brabant en Limburg aan de Belgen te geven.
Hahaha.quote:Op donderdag 17 september 2020 00:18 schreef maxi-mus het volgende:
Het gaat Drank de boer worden.
[ afbeelding ]
Zo halloquote:Op woensdag 16 september 2020 22:46 schreef maxi-mus het volgende:
Koop jij weleens wat bij Easytoys? @:jojoortje
Ik ga het Nederlands Elftal echt gewoon overslaan dan.quote:Op donderdag 17 september 2020 00:22 schreef maxi-mus het volgende:
Gilissen, Teté ; Veltman Vlaar ; Wijndal; Diemers, Klaassen, De Wit ; Stengs, Boadu, Babel. Announce EK TITEL.
Ach ik kijk toch wel weer maar de lol is er eigenlijk nu al af.quote:Op donderdag 17 september 2020 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga het Nederlands Elftal echt gewoon overslaan dan.
Ga mezelf niet weer die onzin aandoen.
Kutspelers die Van Gaal niet willenquote:Op donderdag 17 september 2020 00:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach ik kijk toch wel weer maar de lol is er eigenlijk nu al af.
En iedereen wist ook dat die achterlijke KNVB bij die onbenul uit zou komen.quote:Op donderdag 17 september 2020 00:18 schreef maxi-mus het volgende:
Het gaat Drank de boer worden.
[ afbeelding ]
Koeman en De Boer zit amper verschil inquote:Op donderdag 17 september 2020 08:11 schreef fetX het volgende:
[..]
En iedereen wist ook dat die achterlijke KNVB bij die onbenul uit zou komen.
Walgelijk
Dat is echt onzin.quote:Op donderdag 17 september 2020 08:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Koeman en De Boer zit amper verschil in
quote:Op donderdag 17 september 2020 08:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee alleen de Boer heeft niet bij PSV en Feyenoord gewerkt dus wat minder draagvlak
nee hoor De Boer zou mijn keuze ook niet zijn maar doen alsof Koeman een toptrainer is en veel beter is gewoon lachwekkendquote:Op donderdag 17 september 2020 08:22 schreef fetX het volgende:
[..]![]()
Ja, dat zal het zijn. Beetje een calimeroreactie wel van een Ajacied. Koeman is werkelijk op vrijwel alle vlakken geschikter dan de Boer. Maar goed, deze discussie heb ik een tijdje terug al gevoerd.
Een toptrainer is wat anders dan dat ik zeg dat hij in ieder geval (veel) geschikter is.quote:Op donderdag 17 september 2020 08:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee hoor De Boer zou mijn keuze ook niet zijn maar doen alsof Koeman een toptrainer is en veel beter is gewoon lachwekkend
quote:Op donderdag 17 september 2020 08:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Een toptrainer is wat anders dan dat ik zeg dat hij in ieder geval (veel) geschikter is.
Maar goed, dat is al vaak genoeg (feitelijk) onderbouwd.
Het wordt in ieder geval afzien de komende jaren. Terug naar tijdperk Blind. Dat was ook al zo’n goede keuze.
Oneens, wel mee eens dat Koeman ook geen toptrainer is maar die kan die ego's wel wat beter managen allemaal en heeft wel een iets slimmer spelidee. En hij snapt dat je de spelers moet gebruiken en niet je eigen idee doordrukken.quote:Op donderdag 17 september 2020 08:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Koeman en De Boer zit amper verschil in
Niets hee, misschien kan ik ook wel helpen op VBL straksquote:Op donderdag 17 september 2020 08:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoeveel heb je daarvoor moeten doneren?
Gefeliciteerd makker.
Lijkt me nietquote:Op donderdag 17 september 2020 08:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Niets hee, misschien kan ik ook wel helpen op VBL straks
Ik dacht het niet.quote:Op donderdag 17 september 2020 08:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee, tyft maar gewoon op.quote:Op donderdag 17 september 2020 08:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Bijnakerstgenotquote:Op donderdag 17 september 2020 07:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
We zijn door de magische grens. Nog maar 99 dagen.
@:zipportal
@:flippiee
@:yvonne
@:jancees
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |