En iedereen wist ook dat die achterlijke KNVB bij die onbenul uit zou komen.quote:Op donderdag 17 september 2020 00:18 schreef maxi-mus het volgende:
Het gaat Drank de boer worden.
[ afbeelding ]
Koeman en De Boer zit amper verschil inquote:Op donderdag 17 september 2020 08:11 schreef fetX het volgende:
[..]
En iedereen wist ook dat die achterlijke KNVB bij die onbenul uit zou komen.
Walgelijk
Dat is echt onzin.quote:Op donderdag 17 september 2020 08:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Koeman en De Boer zit amper verschil in
quote:Op donderdag 17 september 2020 08:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee alleen de Boer heeft niet bij PSV en Feyenoord gewerkt dus wat minder draagvlak
nee hoor De Boer zou mijn keuze ook niet zijn maar doen alsof Koeman een toptrainer is en veel beter is gewoon lachwekkendquote:Op donderdag 17 september 2020 08:22 schreef fetX het volgende:
[..]![]()
Ja, dat zal het zijn. Beetje een calimeroreactie wel van een Ajacied. Koeman is werkelijk op vrijwel alle vlakken geschikter dan de Boer. Maar goed, deze discussie heb ik een tijdje terug al gevoerd.
Een toptrainer is wat anders dan dat ik zeg dat hij in ieder geval (veel) geschikter is.quote:Op donderdag 17 september 2020 08:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee hoor De Boer zou mijn keuze ook niet zijn maar doen alsof Koeman een toptrainer is en veel beter is gewoon lachwekkend
quote:Op donderdag 17 september 2020 08:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Een toptrainer is wat anders dan dat ik zeg dat hij in ieder geval (veel) geschikter is.
Maar goed, dat is al vaak genoeg (feitelijk) onderbouwd.
Het wordt in ieder geval afzien de komende jaren. Terug naar tijdperk Blind. Dat was ook al zo’n goede keuze.
Oneens, wel mee eens dat Koeman ook geen toptrainer is maar die kan die ego's wel wat beter managen allemaal en heeft wel een iets slimmer spelidee. En hij snapt dat je de spelers moet gebruiken en niet je eigen idee doordrukken.quote:Op donderdag 17 september 2020 08:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Koeman en De Boer zit amper verschil in
Niets hee, misschien kan ik ook wel helpen op VBL straksquote:Op donderdag 17 september 2020 08:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoeveel heb je daarvoor moeten doneren?
Gefeliciteerd makker.
Lijkt me nietquote:Op donderdag 17 september 2020 08:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Niets hee, misschien kan ik ook wel helpen op VBL straks
Ik dacht het niet.quote:Op donderdag 17 september 2020 08:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee, tyft maar gewoon op.quote:Op donderdag 17 september 2020 08:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Bijnakerstgenotquote:Op donderdag 17 september 2020 07:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
We zijn door de magische grens. Nog maar 99 dagen.
@:zipportal
@:flippiee
@:yvonne
@:jancees
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |