Wil jij ook even goed gevuld worden?quote:
Vochtig poesje was hier vanmiddag nog.quote:Op woensdag 16 september 2020 16:13 schreef Justin_Case het volgende:
Oh we vergeten @:nattekat nog![]()
En @:grrrrrrr
Dat je een leuk poetsmeisje moet zoekenquote:Op woensdag 16 september 2020 16:14 schreef Maanvis het volgende:
ik heb net 5 minuten gedweild en ineens een blaar op mijn hand... wat wil mijn lichaam mij vertellen?
Ik zit nog in een vrij actieve groep. Jij niet meerquote:
Nee, waar dan?quote:Op woensdag 16 september 2020 16:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zit nog in een vrij actieve groep. Jij niet meer
Ik heb al een plan van aanpak, maar ik waardeer je behulpzaamheidquote:Op woensdag 16 september 2020 16:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wil jij ook even goed gevuld worden?
[..]
Vochtig poesje was hier vanmiddag nog.
Waar is de bolkpanter? @:grrrrrrrr
Dat je dweilen over moet laten aan vrouwenquote:Op woensdag 16 september 2020 16:14 schreef Maanvis het volgende:
ik heb net 5 minuten gedweild en ineens een blaar op mijn hand... wat wil mijn lichaam mij vertellen?
Ik tag hem foutquote:Op woensdag 16 september 2020 16:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wil jij ook even goed gevuld worden?
[..]
Vochtig poesje was hier vanmiddag nog.
Waar is de bolkpanter? @:grrrrrrrr
Hey duudje wel een beetje lief blijvenquote:Op woensdag 16 september 2020 16:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat je dweilen over moet laten aan vrouwen
Ik ook nietquote:
@SuperwormJimquote:Op woensdag 16 september 2020 16:16 schreef Maanvis het volgende:
ik heb iets van 30 notes van @:superwormjim wegens het mentionen van users. Ik ga er vanuit dat @:superwormjim nu ook niet hypocriet is
Ligt ook aan wie je allemaal mentionedquote:Op woensdag 16 september 2020 16:16 schreef Maanvis het volgende:
ik heb iets van 30 notes van @:superwormjim wegens het mentionen van users. Ik ga er vanuit dat @:superwormjim nu ook niet hypocriet is
Daarom zoek ik ook nog een leuk poetsmeisjequote:Op woensdag 16 september 2020 16:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat je dweilen over moet laten aan vrouwen
Kuismeisje.quote:Op woensdag 16 september 2020 16:17 schreef jerney het volgende:
[..]
Daarom zoek ik ook nog een leuk poetsmeisje
Wat? Mag dat ook al niet meer?quote:Op woensdag 16 september 2020 16:16 schreef Maanvis het volgende:
Ik zit wel nog in een groep, maar niet via WAquote:
Ah ja via dat anderequote:Op woensdag 16 september 2020 16:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zit wel nog in een groep, maar niet via WA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |