Precies! Lekker 450 topics per dag vol gooienquote:Op woensdag 16 september 2020 16:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Welnee dan wordt lekker mega druk
Devzero niet want door het uur tijdverschil kan ik goed puntjes pakken hier als hij niet continu de hele nacht aan het spammen was.quote:Op woensdag 16 september 2020 16:08 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
@:limoentjuh
@:already_in_use
@:moemoe
@:skysherrif
@:madam-april
@:wadslak
@:hemarookworst
@:devzero
KOM OP!!!!!
Ik gooi het de groeps app in!quote:
Ik vind het een heel mooi plan.quote:Op woensdag 16 september 2020 15:57 schreef Justin_Case het volgende:
Het zou toch leuk zijn volgende maand nog 1 keer in volle oorlogssterkte aanwezig in DTS:
@:moemoe
@:DVEN
@:filosoofert
@:dud0r
@:limoentjuh
@:Justin_Case
@:hemarookworst
@:engine
@:skysherrif
@:madam_april
En dan vergeet ik er nog wat.
Zoiets jaquote:Op woensdag 16 september 2020 16:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Precies! Lekker 450 topics per dag vol gooien![]()
Te veel gezopen afgelopen zes maanden om dat nog te kunnen herinnerenquote:
Zal jou eens vol makenquote:Op woensdag 16 september 2020 16:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Gaan de topics sws wel sneller vol denk ik
Oh bestaat dat nog?quote:Op woensdag 16 september 2020 16:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik gooi het de groeps app in!
quote:Op woensdag 16 september 2020 16:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Devzero niet want door het uur tijdverschil kan ik goed puntjes pakken hier als hij niet continu de hele nacht aan het spammen was.
Jij snapt het.quote:Op woensdag 16 september 2020 16:04 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik ben ook voor, kan ik lekker toe kijken
Tuurlijk, alleen maar lachen toch..quote:
Ja maar je wil niet ten strijde trekken met mijquote:Op woensdag 16 september 2020 16:06 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nu begin ik wel benieuwd te worden
Neejoh. De tandem is al in gang gezet.quote:Op woensdag 16 september 2020 16:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tuurlijk, alleen maar lachen toch..
Misschien even topic er voor openen
quote:Op woensdag 16 september 2020 16:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind het een heel mooi plan.![]()
![]()
Nee dat win ik niet.quote:Op woensdag 16 september 2020 16:12 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja maar je wil niet ten strijde trekken met mij
Zodra wij mensen gaan taggen is er geen stoppen aan!quote:Op woensdag 16 september 2020 16:12 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Neejoh. De tandem is al in gang gezet.
Truequote:Op woensdag 16 september 2020 16:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zodra wij mensen gaan taggen is er geen stoppen aan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |