quote:Op woensdag 16 september 2020 15:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar lopen ze dan: @:dud0r en haa.. eh ik bedoel Justin. Wat een leuk stel samen.
Ow gemistquote:
Hot!quote:Op woensdag 16 september 2020 15:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat laatste nummer heb ik ooit een modeshow op gelopen.
Ken ik nietquote:Op woensdag 16 september 2020 15:56 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ow gemistJa die is echt leuk, en Salt is ook leuk
Jaaaaquote:Op woensdag 16 september 2020 15:59 schreef Moonlight het volgende:
@:Already_in_use
@:wadslak
vergeten haags!!!
@:madam-april
Steek die maar in je zakquote:Op woensdag 16 september 2020 16:00 schreef jerney het volgende:
Haha de serveerster zegt met dat ze het leuk vindt dat ik zo gelukkig en vrolijk ben![]()
quote:Op woensdag 16 september 2020 15:51 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik wilde bijna zeggen dat ik dagbagger niet leuk vond, maar toen zag ik dat je hier postte.
Dat zou echt fantastisch zijn als de gehele oude garde nog eens op oorlogspad gaatquote:Op woensdag 16 september 2020 15:57 schreef Justin_Case het volgende:
Het zou toch leuk zijn volgende maand nog 1 keer in volle oorlogssterkte aanwezig in DTS:
@:moemoe
@:DVEN
@:filosoofert
@:dud0r
@:limoentjuh
@:Justin_Case
@:hemarookworst
@:engine
@:skysherrif
@:madam_april
En dan vergeet ik er nog wat.
quote:Op woensdag 16 september 2020 16:02 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik zit gewoon in mijn eigen wereldje te fokken
Misschien wil ze ook muilen
Volle sterkte strijden!quote:Op woensdag 16 september 2020 16:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zou echt fantastisch zijn als de gehele oude garde nog eens op oorlogspad gaat
Ik ben voor!quote:Op woensdag 16 september 2020 16:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zou echt fantastisch zijn als de gehele oude garde nog eens op oorlogspad gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |