Wat doet hij?quote:
Heb er goed aan gezogen hoor. Booohhhhquote:Op woensdag 16 september 2020 14:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja zo voelen de uiers van haags z'n mam idd wel een beetje aan, ja.
quote:Op woensdag 16 september 2020 14:17 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Heb er goed aan gezogen hoor. Booohhhh
Kan veel tegenwoordigquote:Op woensdag 16 september 2020 14:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Mister Spock en Right Said Fred hebben samen een kindje gekregen?
Had er geen zin meer inquote:
Snap ik wel. Samenwerken met Haags moet ongeveer het meest moeizame zijn wat er is.quote:
quote:Op woensdag 16 september 2020 14:20 schreef puzziepie het volgende:
Ach ja, als het maar over haags gaat
Hij heeft ook zijn aandacht nodig.quote:Op woensdag 16 september 2020 14:20 schreef puzziepie het volgende:
Hij kan het hebben!quote:Op woensdag 16 september 2020 14:20 schreef puzziepie het volgende:
Wat is er niet leuk dan? Beetje satire leuk tochquote:Op woensdag 16 september 2020 14:20 schreef kree het volgende:
Naja gaat weer niet te veel leuk voor mij hier. Later wel weer ff kijken.
Een koe heeft geen 4 uiers. Een koe heeft een uier, met 4 spenen eraan.quote:Op woensdag 16 september 2020 14:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk laten zien hoe groot volle uiers kunnen zijn?
Klopt, en een stier heeft 1 speenquote:Op woensdag 16 september 2020 14:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een koe heeft geen 4 uiers. Een koe heeft een uier, met 4 spenen eraan.
Ja okee, maar hij heeft wel meerdere koeien!quote:Op woensdag 16 september 2020 14:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een koe heeft geen 4 uiers. Een koe heeft een uier, met 4 spenen eraan.
Dan heeft hij ook meerdere uiers... Klopt.quote:Op woensdag 16 september 2020 14:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja okee, maar hij heeft wel meerdere koeien!
Je moet er alleen wel hard aan zuigen om er melk uit te krijgen.quote:Op woensdag 16 september 2020 14:23 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Klopt, en een stier heeft 1 speen
Hier in deze video een kind dat heitje van een karweitje misbruikte om een telefoon bij een vrouw te jatten.quote:
Mwah heb er mijn twijfels over. Vanochtend was het leuk. Nu weer te veel aanval op mensen denk ik?quote:Op woensdag 16 september 2020 14:21 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Wat is er niet leuk dan? Beetje satire leuk toch
dudequote:Op woensdag 16 september 2020 14:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Je moet er alleen wel hard aan zuigen om er melk uit te krijgen.
babyfacequote:Op woensdag 16 september 2020 14:22 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb net bij de super voor het eerst in een jaar mijn ID kaart moeten laten zien toen ik een fles wijn heb gehaald![]()
Bewijst wederom dat ik mijn baard niet meer helemaal glad moet scheren
quote:Op woensdag 16 september 2020 14:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk wel dat iedereen acuut zou stoppen als hij liet merken het niet leuk te vinden.
Hey lang niet gezienquote:
Jij liever dan ikquote:Op woensdag 16 september 2020 14:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Je moet er alleen wel hard aan zuigen om er melk uit te krijgen.
Goed zoquote:Op woensdag 16 september 2020 14:24 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Je lult maar een eind weg. Kan mij het verrotten
Nounouquote:Op woensdag 16 september 2020 14:24 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Je lult maar een eind weg. Kan mij het verrotten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |