Naai optie wel ja. Lolquote:Op woensdag 16 september 2020 14:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Vond ik altijd zo kut; zit je in iemands enge donkere garage de fiets helemaal schoon te schrobben voor een kwartje voor één of ander goed doel!
Hey jij bent niet meer blauwquote:
mario natuurlijk!quote:Op woensdag 16 september 2020 14:11 schreef Jippie het volgende:
Goedemiddag allemaal, wie staat er bovenaan?
Ik niet in ieder geval.quote:Op woensdag 16 september 2020 14:11 schreef Jippie het volgende:
En dat er dan zo'n vieze bejaarde in een korte broek hijgend naar je zit te staren of je het wel goed doetquote:Op woensdag 16 september 2020 14:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Vond ik altijd zo kut; zit je in iemands enge donkere garage de fiets helemaal schoon te schrobben voor een kwartje voor één of ander goed doel!
Hoi Jipske.quote:Op woensdag 16 september 2020 14:11 schreef Jippie het volgende:
Wel fijn dat je hier weer post.quote:Op woensdag 16 september 2020 14:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dat er dan zo'n vieze bejaarde in een korte broek hijgend naar je zit te staren of je het wel goed doet
jipjipquote:
quote:Op woensdag 16 september 2020 14:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dat er dan zo'n vieze bejaarde in een korte broek hijgend naar je zit te staren of je het wel goed doet
Man man man, zelfs als je al geld achterlaat is het nog niet genoegquote:Op woensdag 16 september 2020 14:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
De laatste keer was ze inderdaad niet zo blij dat ik gewoon 5 euro op het nachtkastje gooide en weg wilde gaan. Wilde ze nog knuffelen enzo.
Gaat dit nog steeds over mijn mama?quote:Op woensdag 16 september 2020 14:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Man man man, zelfs als je al geld achterlaat is het nog niet genoeg
Hey Plym, jij ook weer ffkes hierquote:
moentjuh? moemoe?quote:Op woensdag 16 september 2020 14:13 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Weet je wie hier ook was gister?
Ja ff maar hoorquote:Op woensdag 16 september 2020 14:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Plym, jij ook weer ffkes hier
Druk leven?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |