Of Foppe de Haan.quote:
Of Henk de Jong. Mooi man.quote:Op donderdag 17 september 2020 00:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Of Foppe de Haan.
Harstikkene leuk.
Een mening prima, maar ik ga aangifte tegen u doen.quote:
quote:Op donderdag 17 september 2020 01:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een mening prima, maar ik ga aangifte tegen u doen.
Derby County hé. Het lulletje van Ween Roenie.quote:Op donderdag 17 september 2020 08:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Philip Cocu. Waar hangt die nu uit eigenlijk
quote:Op donderdag 17 september 2020 00:07 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)=seeding-televoetbal
KNVB PRAAT MET DRANK @:MANI89 RED JE CAVIA'S VOOR DE ONDERGANG
Van?quote:Op donderdag 17 september 2020 08:39 schreef Koffieplanter het volgende:
Pre-order geplaatst. @:Mani89
Cocu lijkt het nog we redelijk te doen toch?quote:Op donderdag 17 september 2020 09:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Derby County hé. Het lulletje van Ween Roenie.
Zware drinkers daar bij de KNVB.quote:Op donderdag 17 september 2020 00:07 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)=seeding-televoetbal
KNVB PRAAT MET DRANK @:MANI89 RED JE CAVIA'S VOOR DE ONDERGANG
Ah ja, in mijn hoofd was hij al een tijdje ontslagen. Valt me mee danquote:Op donderdag 17 september 2020 09:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Derby County hé. Het lulletje van Ween Roenie.
Geen idee hoe hij het nu doet, ik volg die competitie niet.quote:Op donderdag 17 september 2020 09:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Cocu lijkt het nog we redelijk te doen toch?
Kan je hier alsjeblieft een wimderon productie van maken @wimderon ?quote:Op donderdag 17 september 2020 09:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Deze man is echt een koning. Telkens weer lachen om zijn gestotter en pretoogjes.
Ik sta volledig achter Spanje (behalve achter VOX).quote:Op donderdag 17 september 2020 09:38 schreef Mani89 het volgende:
Wij staan volledig achter Die Mannschaft.
Is dit het nieuwe #TeamGeenKoers?quote:Op donderdag 17 september 2020 10:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We gaan niet voetballen volgend jaar.
quote:Op donderdag 17 september 2020 10:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is dit het nieuwe #TeamGeenKoers?
Ik heb me voorgenomen om me niet meer druk te maken over de Keronashizzle, maar ik word zo doodmoe van de Koninklijke Horeca Nederland. Als er maatregelen in de lucht hangen, staat er 10 minuten later alweer een reaksie van ze op de nieuwssites. Kansloze huiljankbende.quote:Op donderdag 17 september 2020 10:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]![]()
De onvermijdelijke tweede golf wordt een alles verwoestende tsunami.
In mei is alle ellende voorbijquote:Op donderdag 17 september 2020 10:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]![]()
De onvermijdelijke tweede golf wordt een alles verwoestende tsunami.
Jinek kan sowieso niet.quote:
@Slobeend en ik zitten in de zetel voor de politieke duiding van Wouter.quote:Op donderdag 17 september 2020 19:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jinek kan sowieso niet.
Die lul van de T?quote:Op donderdag 17 september 2020 19:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:slobeend en ik zitten in de zetel voor de politieke duiding van Wouter.
één fluke en je mag je leven lang aanschuiven.quote:Op donderdag 17 september 2020 19:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De altijd zelfingenomen Mark Tuitert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |