Ik sta volledig achter Spanje (behalve achter VOX).quote:Op donderdag 17 september 2020 09:38 schreef Mani89 het volgende:
Wij staan volledig achter Die Mannschaft.
Is dit het nieuwe #TeamGeenKoers?quote:Op donderdag 17 september 2020 10:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We gaan niet voetballen volgend jaar.
quote:Op donderdag 17 september 2020 10:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is dit het nieuwe #TeamGeenKoers?
Ik heb me voorgenomen om me niet meer druk te maken over de Keronashizzle, maar ik word zo doodmoe van de Koninklijke Horeca Nederland. Als er maatregelen in de lucht hangen, staat er 10 minuten later alweer een reaksie van ze op de nieuwssites. Kansloze huiljankbende.quote:Op donderdag 17 september 2020 10:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]![]()
De onvermijdelijke tweede golf wordt een alles verwoestende tsunami.
In mei is alle ellende voorbijquote:Op donderdag 17 september 2020 10:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]![]()
De onvermijdelijke tweede golf wordt een alles verwoestende tsunami.
Jinek kan sowieso niet.quote:
@Slobeend en ik zitten in de zetel voor de politieke duiding van Wouter.quote:Op donderdag 17 september 2020 19:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jinek kan sowieso niet.
Die lul van de T?quote:Op donderdag 17 september 2020 19:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:slobeend en ik zitten in de zetel voor de politieke duiding van Wouter.
één fluke en je mag je leven lang aanschuiven.quote:Op donderdag 17 september 2020 19:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De altijd zelfingenomen Mark Tuitert.
De slisser van de T ja.quote:Op donderdag 17 september 2020 19:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die lul van de T?
Lijkt me echt een zeldzaam onaangenaam persoon.quote:
Dat lijkt mij, behalve tante Sas, eigenlijk voor iedereen gelden van de T.quote:Op donderdag 17 september 2020 19:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lijkt me echt een zeldzaam onaangenaam persoon.
Daar heb jij dan weer een punt.quote:Op donderdag 17 september 2020 19:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij, behalve tante Sas, eigenlijk voor iedereen gelden van de T.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |