Ik sta volledig achter Spanje (behalve achter VOX).quote:Op donderdag 17 september 2020 09:38 schreef Mani89 het volgende:
Wij staan volledig achter Die Mannschaft.
Is dit het nieuwe #TeamGeenKoers?quote:Op donderdag 17 september 2020 10:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We gaan niet voetballen volgend jaar.
quote:Op donderdag 17 september 2020 10:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is dit het nieuwe #TeamGeenKoers?
Ik heb me voorgenomen om me niet meer druk te maken over de Keronashizzle, maar ik word zo doodmoe van de Koninklijke Horeca Nederland. Als er maatregelen in de lucht hangen, staat er 10 minuten later alweer een reaksie van ze op de nieuwssites. Kansloze huiljankbende.quote:Op donderdag 17 september 2020 10:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]![]()
De onvermijdelijke tweede golf wordt een alles verwoestende tsunami.
In mei is alle ellende voorbijquote:Op donderdag 17 september 2020 10:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]![]()
De onvermijdelijke tweede golf wordt een alles verwoestende tsunami.
Jinek kan sowieso niet.quote:
@Slobeend en ik zitten in de zetel voor de politieke duiding van Wouter.quote:Op donderdag 17 september 2020 19:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jinek kan sowieso niet.
Die lul van de T?quote:Op donderdag 17 september 2020 19:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:slobeend en ik zitten in de zetel voor de politieke duiding van Wouter.
één fluke en je mag je leven lang aanschuiven.quote:Op donderdag 17 september 2020 19:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De altijd zelfingenomen Mark Tuitert.
De slisser van de T ja.quote:Op donderdag 17 september 2020 19:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die lul van de T?
Lijkt me echt een zeldzaam onaangenaam persoon.quote:
Dat lijkt mij, behalve tante Sas, eigenlijk voor iedereen gelden van de T.quote:Op donderdag 17 september 2020 19:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lijkt me echt een zeldzaam onaangenaam persoon.
Daar heb jij dan weer een punt.quote:Op donderdag 17 september 2020 19:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij, behalve tante Sas, eigenlijk voor iedereen gelden van de T.
Waarom? Waarom?quote:
Gert zal zich thuis wel zitten opvreten.quote:Op donderdag 17 september 2020 19:12 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Waarom? Waarom?
Ik wil iets weten over economie, dus nodig ik een natuurkundige uit.
Kitty Herweijer!!!quote:Op donderdag 17 september 2020 19:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij, behalve tante Sas, eigenlijk voor iedereen gelden van de T.
Die stelt op de wekelijkse persconferentie ook allemaal aidsvragen.quote:Op donderdag 17 september 2020 19:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lijkt me echt een zeldzaam onaangenaam persoon.
Dislike.quote:Op donderdag 17 september 2020 19:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:slobeend en ik zitten in de zetel voor de politieke duiding van Wouter.
Onbetrouwbaar sujet.quote:Op donderdag 17 september 2020 19:23 schreef Slobeend het volgende:
Asscher mag van mij de nieuwe premier van Nederland worden.
Dat idee kreeg ik soms al een beetje.quote:Op donderdag 17 september 2020 19:23 schreef Slobeend het volgende:
Van mij ook, maar ik wil liever niet op de PvdA stemmenquote:Op donderdag 17 september 2020 19:23 schreef Slobeend het volgende:
Als de PvdA meer de standpunten van een arbeiderspartij zouden hebben...quote:Op donderdag 17 september 2020 19:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Van mij ook, maar ik wil liever niet op de PvdA stemmen
Dat geldt toch letterlijk voor elke groep die geraakt wordt door welke ingreep van de overheid ook.quote:Op donderdag 17 september 2020 10:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb me voorgenomen om me niet meer druk te maken over de Keronashizzle, maar ik word zo doodmoe van de Koninklijke Horeca Nederland. Als er maatregelen in de lucht hangen, staat er 10 minuten later alweer een reaksie van ze op de nieuwssites. Kansloze huiljankbende.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Econofysicaquote:Op donderdag 17 september 2020 19:12 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Waarom? Waarom?
Ik wil iets weten over economie, dus nodig ik een natuurkundige uit.
Klap op klap.quote:Op donderdag 17 september 2020 20:15 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Niet met de zalencentra @:vomy @:slobeend
Ik weet het, ik weet het. Ik ben zelf ook zo interdisciplinair als de pest. Maar neem dan iemand van de Jumbo schaatsploeg, dan slaat het nog ergens op.quote:Op donderdag 17 september 2020 19:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Econofysica
Toch wel teleurstelling inderdaad na zijn jaartjes bij Tour du Jour.quote:Op donderdag 17 september 2020 19:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gert zal zich thuis wel zitten opvreten.
Ik zie niet zo in hoe dit gaat helpen maar goed.quote:Op donderdag 17 september 2020 20:15 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Niet met de zalencentra @:vomy @:slobeend
Tijd voor een Wintherlus. Ik kan 'm in 9 denk ik.quote:Op donderdag 17 september 2020 20:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://twitter.com/SimonHendriksen/status/1306664147782950918
Tja, de KNVB ... bij Emmen sponsoring verbieden voor het imago, maar dan zelf een partnerschap hebben met TOTO. Kan dat?quote:Op donderdag 17 september 2020 22:55 schreef VoMy het volgende:
Geniet er nog maar van jongens en meisjes. Als jullie vannacht gaan slapen is het een van de laatste nachten dat Frank de Boer geen bondscoach is.
De KNVB kan al heel lang niet.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Tja, de KNVB ... bij Emmen sponsoring verbieden voor het imago, maar dan zelf een partnerschap hebben met TOTO. Kan dat?
2020 is een regelrecht rampjaar. Eerst de winterstormen in februari, toen kregen we natuurlijk de Corona-crisis, de economische gevolgen daarvan, het voucher-drama, daarna nog Wit-Rusland, Moria en ga zo maar door. Dan denk je dat het niet nog erger kan en dan komt daar ineens Frank de Boer uit de KNVB-koker. We druipen allemaal teneergeslagen af richting 2021.quote:Op donderdag 17 september 2020 22:55 schreef VoMy het volgende:
Geniet er nog maar van jongens en meisjes. Als jullie vannacht gaan slapen is het een van de laatste nachten dat Frank de Boer geen bondscoach is.
Bosbranden ter grootte van Noord-Frankrijk in Australië niet vergeten.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
2020 is een regelrecht rampjaar. Eerst de winterstormen in februari, toen kregen we natuurlijk de Corona-crisis, de economische gevolgen daarvan, het voucher-drama, daarna nog Wit-Rusland, Moria en ga zo maar door. Dan denk je dat het niet nog erger kan en dan komt daar ineens Frank de Boer uit de KNVB-koker. We druipen allemaal teneergeslagen af richting 2021.
Dat was ik in alle consternatie even vergeten ja.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:05 schreef VoMy het volgende:
[..]
Bosbranden ter grootte van Noord-Frankrijk in Australië niet vergeten.
quote:Op donderdag 17 september 2020 23:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat was ik in alle consternatie even vergeten ja.
Werkt er iemand bij de KNVB die we serieus nemen? Ik tel louter lichtgewichten.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De KNVB kan al heel lang niet.
Heb je 1984 al eens gelezen? Zo ja graag je mening.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hopelijk 0 zetels volgend jaar.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat een willekeurig intermezzo is dit ook weer van de 50Plus. Op 29:40
Nee nog nooit moet ik bekennen, hoezo?quote:Op donderdag 17 september 2020 23:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je 1984 al eens gelezen? Zo ja graag je mening.
Die heb ik zojuist voltooid. (ik heb in mijn omgeving niet zoveel mensen die boeken lezen vandaar)quote:Op donderdag 17 september 2020 23:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee nog nooit moet ik bekennen, hoezo?
Wat vond je ervan?quote:Op donderdag 17 september 2020 23:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die heb ik zojuist voltooid. (ik heb in mijn omgeving niet zoveel mensen die boeken lezen vandaar)
Norbert Klein, kent u die uitdrukking nog?quote:Op donderdag 17 september 2020 23:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hopelijk 0 zetels volgend jaar.
En, wat is je oordeel?quote:Op donderdag 17 september 2020 23:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die heb ik zojuist voltooid. (ik heb in mijn omgeving niet zoveel mensen die boeken lezen vandaar)
Ik kan niemand bedenken.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Werkt er iemand bij de KNVB die we serieus nemen? Ik tel louter lichtgewichten.
Ja, wel treurig dat het tot op zekere hoogte nog van toepassing op bijvoorbeeld China.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel indrukwekkend, zeker in die tijdgeest. Zet je wel aan het denken.
Nico Hoogma.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Werkt er iemand bij de KNVB die we serieus nemen? Ik tel louter lichtgewichten.
Zorgde vooral ervoor dat ik weer erg blij was met de vrijheid die we hier allemaal voor lief nemen.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, wel treurig dat het tot op zekere hoogte nog van toepassing op bijvoorbeeld China.
Ik zou daar bij Krol niet zo zeker van zijn. Hij was de reden dat 50Plus zo vaak in de media kwam, die andere lui zijn allemaal saaie halfdode bejaarden.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van Haga gaat naar FVD en Merel pakt vast geen zetels dus dat zijn al twee eenlingen minder. Krol pakt er ook geen hopelijk.
Ruimt wat op.
Steeds meer zelfs toch?quote:Op donderdag 17 september 2020 23:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, wel treurig dat het tot op zekere hoogte nog van toepassing op bijvoorbeeld China.
Ja, met alle technologie begint het er steeds meer op te lijken. En dan dat sociaal kredietsysteem.quote:
Het niet promoveren van Cambuur.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 september 2020 23:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van Haga gaat naar FVD en Merel pakt vast geen zetels dus dat zijn al twee eenlingen minder. Krol pakt er ook geen hopelijk.
Ruimt wat op.
Ik las het op de middelbare en vond het een fantastisch boek.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je 1984 al eens gelezen? Zo ja graag je mening.
Wie zou er hier het doelwit zijn bij een Two Minutes Hate? Adam Yates? Een willekeurig wielplakkend sprintertje? Ik zou losgaan op Don Patquote:Op vrijdag 18 september 2020 07:09 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik las het op de middelbare en vond het een fantastisch boek.
Die hadden zoals Stijn al riep tien minuten nadat gerucht naar buiten kwam al een statement klaar.quote:Op vrijdag 18 september 2020 09:46 schreef maxi-mus het volgende:
Hebben we al een woedende reactie van de horieka? @:el-stinho
Echt ontzettend triest, vooral die middelbare mannetjes met berichten vol spelfouten. Wat verwacht zo'n boerenlul, dat Puck zegt; ja gezellig kom maar eens langs?quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:01 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kijk die reacties onder haar foto's, natuurlijk staat ze er soms ook sexy op en is ze natuurlijk hartstikke knap. Maar dat moet je maar willen honderden reacties van dit soort debieltjes, ik zou de comments uitzetten of niks meer lezen.
Leuke reactie van Puck maar ik zou doodmoe worden van dit soort reacties. (en nee dit lokt ze zelf niet uit, dat vind ik net zoiets als korte rokjes aandoen ->verkrachten voorbeeld)quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2020 12:21 schreef hhh38 het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)ijk-uitverkocht.html
De mensheid is gedoemd
Eten ze de rijst/planten niet op dan?quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2020 13:12 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben op zoek naar het nummer wat werd gezongen bij Sporza (?), net na de dood van een Belgische wielrenner. Is hier wel eens gepost maar ik ben hem kwijt.
Ik heb niet het idee dat de lui die dat in de andere steden deden nou vaak in de horeca komen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 14:22 schreef VoMy het volgende:
[ twitter ]
Acties aangekondigd door de voorman van Horeca Defence Force.
Lol.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:45 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.ad.nl/show/sb(...)an-de-buis~acf097b9/
@:slobeend
Ze zaten op een ongelukkig tijdstip.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:45 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.ad.nl/show/sb(...)an-de-buis~acf097b9/
@:slobeend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door Slobeend op 18-09-2020 20:14:13 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |