Dat was ik in alle consternatie even vergeten ja.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:05 schreef VoMy het volgende:
[..]
Bosbranden ter grootte van Noord-Frankrijk in Australië niet vergeten.
quote:Op donderdag 17 september 2020 23:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat was ik in alle consternatie even vergeten ja.
Werkt er iemand bij de KNVB die we serieus nemen? Ik tel louter lichtgewichten.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De KNVB kan al heel lang niet.
Heb je 1984 al eens gelezen? Zo ja graag je mening.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hopelijk 0 zetels volgend jaar.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat een willekeurig intermezzo is dit ook weer van de 50Plus. Op 29:40
Nee nog nooit moet ik bekennen, hoezo?quote:Op donderdag 17 september 2020 23:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je 1984 al eens gelezen? Zo ja graag je mening.
Die heb ik zojuist voltooid. (ik heb in mijn omgeving niet zoveel mensen die boeken lezen vandaar)quote:Op donderdag 17 september 2020 23:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee nog nooit moet ik bekennen, hoezo?
Wat vond je ervan?quote:Op donderdag 17 september 2020 23:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die heb ik zojuist voltooid. (ik heb in mijn omgeving niet zoveel mensen die boeken lezen vandaar)
Norbert Klein, kent u die uitdrukking nog?quote:Op donderdag 17 september 2020 23:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hopelijk 0 zetels volgend jaar.
En, wat is je oordeel?quote:Op donderdag 17 september 2020 23:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die heb ik zojuist voltooid. (ik heb in mijn omgeving niet zoveel mensen die boeken lezen vandaar)
Ik kan niemand bedenken.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Werkt er iemand bij de KNVB die we serieus nemen? Ik tel louter lichtgewichten.
Ja, wel treurig dat het tot op zekere hoogte nog van toepassing op bijvoorbeeld China.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel indrukwekkend, zeker in die tijdgeest. Zet je wel aan het denken.
Nico Hoogma.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Werkt er iemand bij de KNVB die we serieus nemen? Ik tel louter lichtgewichten.
Zorgde vooral ervoor dat ik weer erg blij was met de vrijheid die we hier allemaal voor lief nemen.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, wel treurig dat het tot op zekere hoogte nog van toepassing op bijvoorbeeld China.
Ik zou daar bij Krol niet zo zeker van zijn. Hij was de reden dat 50Plus zo vaak in de media kwam, die andere lui zijn allemaal saaie halfdode bejaarden.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van Haga gaat naar FVD en Merel pakt vast geen zetels dus dat zijn al twee eenlingen minder. Krol pakt er ook geen hopelijk.
Ruimt wat op.
Steeds meer zelfs toch?quote:Op donderdag 17 september 2020 23:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, wel treurig dat het tot op zekere hoogte nog van toepassing op bijvoorbeeld China.
Ja, met alle technologie begint het er steeds meer op te lijken. En dan dat sociaal kredietsysteem.quote:
Het niet promoveren van Cambuur.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 september 2020 23:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van Haga gaat naar FVD en Merel pakt vast geen zetels dus dat zijn al twee eenlingen minder. Krol pakt er ook geen hopelijk.
Ruimt wat op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |