Die dingen gaan niet zomaar kapot,er komt nog geluid uit zegt hij. Dus gewoon beetje Power tekort iddquote:Op woensdag 16 september 2020 10:37 schreef kree het volgende:
[..]
Yup ik gok het er ook op en daardoor voltage drop een beetje. Maarja niet zo te zeggen direct. Kan ook wat anders zijn. Maar dat is de meest logische verklaring wel.
Ah ja da’s ook waar. Maar ik zou het zelf wel benauwd krijgen van zoveel geld op mijn paypal accountquote:Op woensdag 16 september 2020 10:39 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nee koppelen hoeft ni tperse.
Op een gegeven moment wordt het wel heel veel. Maar als het écht heel veel is, dan kan ik het altijd uitgeven bij Bax-Shop of MusicStore voor een keyboard of een upgrade voor m'n kanaal, want daar gaat alles heen.
Dat moet wel met een gekoppelde bankrekeningquote:Op woensdag 16 september 2020 10:38 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar gaat meer om de andere kant op terug natuurlijk voor braad.
En dat weet ik ook niet echt hoe dat zit.
Ik denk wel dat er heel veel misbruik van gemaakt is.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:37 schreef Jippie het volgende:
[..]
Pff lastig is dat he, PayPal was daar vroeger veel gemakkelijker mee dan nu.
Zou je zeggen, maar ik weet niet hoe dat in elkaar zit. Want nooit nodig gehad. Nu heb ik ook zwevend geld nog op youtube en wat zal het zijn mss $20 ofzo hoor dus niet zo veel. Ook van inkomsten filmpjes. Maar nooit echt gekeken hoe dat uit te cashen nog.quote:
Ich will noch nicht gehen.quote:
Mwa, als het nou echt heel veel is en ik weet niet wat ik er mee wil of wil persé doorsparen voor iets duurders, dan koppel ik tegen die tijd wel een rekeningquote:Op woensdag 16 september 2020 10:40 schreef jerney het volgende:
[..]
Ah ja da’s ook waar. Maar ik zou het zelf wel benauwd krijgen van zoveel geld op mijn paypal account
Was ¤24 dus niet idioot duur maar ook geen prulletje.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:38 schreef jerney het volgende:
[..]
Ah ok, da’s wel kut. Hopelijk geen hele grote aankoop?
quote:Op woensdag 16 september 2020 10:38 schreef Jippie het volgende:
[..]
https://www.paypal-opwaarderen.nl/nl/opwaarderen
Nooit gedaan.quote:
Nou het is wel heel handig als je geen credit card heb. Want heb ik niet dus ook alles voor apple gaat via die. Voor appjes etc. Maar het heeft altijd perfect gewerkt iig voor betalen voor mij.quote:
Heb ook geen credit kaart 🙀quote:Op woensdag 16 september 2020 10:43 schreef kree het volgende:
[..]
Nou het is wel heel handig als je geen credit card heb. Want heb ik niet dus ook alles voor apple gaat via die. Voor appjes etc. Maar het heeft altijd perfect gewerkt iig voor betalen voor mij.
Ik heb het echt heel vaak gebruikt en het is maar zelden mis gegaan.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:43 schreef kree het volgende:
[..]
Nou het is wel heel handig als je geen credit card heb. Want heb ik niet dus ook alles voor apple gaat via die. Voor appjes etc. Maar het heeft altijd perfect gewerkt iig voor betalen voor mij.
Ja klopt zo zit het wel in elkaar. Maar bankrekening koppelen is niet zo een probleem en volgens mij redelijk ok en veilig. Tenzij je natuurlijk zelf daar dingen van verkeerd gaat doen. Maar ze hebben nog aardige garant stelling ook wel.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:42 schreef DeBraad het volgende:
Je kan je Paypal saldo wel zelf opwaarderen via iDeal, maar je kan je paypal saldo niet storten op een rekening zonder bankrekening.
quote:Op woensdag 16 september 2020 10:43 schreef jerney het volgende:
[..]
Komm schon, Alter, ist doch noch nicht so spät...
Rare Chinezenquote:Op woensdag 16 september 2020 10:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Was ¤24 dus niet idioot duur maar ook geen prulletje.
Was zo'n snorkelmasker die rond die tijd ineens ook als anti-corona-maskers gebruikt gingen worden. (Had hem in december besteld voor als we weer naar de Filipijnen gaan; heerlijk snorkelen daar!)
Misschien dat iemand hem gestolen heeft om er dus idd een corona-bescherming van te maken?
Mijn jongste kocht wel eens 'cheats' en is daar paar keer mee opgelicht, ik zei ook tegen hem 'hoe kan je nou zo iemand vertrouwen'quote:Op woensdag 16 september 2020 10:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk wel dat er heel veel misbruik van gemaakt is.
Maar ik heb het niet rechtstreeks met Paypal contact over opgenomen, ik probeerde het met eBay af te handelen en bleef de Track&Trace code controleren; het pakketje bleef blijkbaar op China Airport liggen. Daar is-ie nooit van weggekomen.
quote:Op woensdag 16 september 2020 10:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ich will noch nicht gehen.
Ich will noch ein bisschen tanzen!
Goedemorgen Jipske.quote:
Nee dat gelukkig niet idd.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:46 schreef jerney het volgende:
[..]
Rare Chinezen
Maar gelukkig geen honderden euro’s ofzo!
Ja, je moet soms echt kijken of je Maestro of die andere hebtquote:Op woensdag 16 september 2020 10:47 schreef ToT het volgende:
Ik heb wel een credit card, omdat dat in het pakket zat en omdat het af en toe in geval van nood handig is op vakantie.
Heb al een paar keer gehad dat mijn bankpasje ingeslikt was, of dat er geen pinautomaat was die 'm accepteerde.
Tegenwoordig heb je in Aziatische landen wel steeds meer pinautomaten waarmee je westerse bankpasjes kunt gebruiken en je hoeft ook zelden meer een kwartier lang te wachten voor je eindelijk een keer je geld krijgt.
Wat voor cheats? In games?quote:Op woensdag 16 september 2020 10:46 schreef Jippie het volgende:
[..]
Mijn jongste kocht wel eens 'cheats' en is daar paar keer mee opgelicht, ik zei ook tegen hem 'hoe kan je nou zo iemand vertrouwen'Gast bleef staalhard beweren dat 'de dienst' was geleverd, dus mijn zoon kreeg niets. Zonde maar eigen schuld dikke bult, in dit geval.
Credit kaart lijkt me handig zeker voor op internet. Maar die kosten ook weer p/m paypal iig daarvoor biedt wel de tussenoplossing met betalen.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:47 schreef ToT het volgende:
Ik heb wel een credit card, omdat dat in het pakket zat en omdat het af en toe in geval van nood handig is op vakantie.
Heb al een paar keer gehad dat mijn bankpasje ingeslikt was, of dat er geen pinautomaat was die 'm accepteerde.
Tegenwoordig heb je in Aziatische landen wel steeds meer pinautomaten waarmee je westerse bankpasjes kunt gebruiken en je hoeft ook zelden meer een kwartier lang te wachten voor je eindelijk een keer je geld krijgt.
Laatste keer dat ik het probeerde ergens in Mei lukte het nietquote:Op woensdag 16 september 2020 10:45 schreef kree het volgende:
[..]
Ja klopt zo zit het wel in elkaar. Maar bankrekening koppelen is niet zo een probleem en volgens mij redelijk ok en veilig. Tenzij je natuurlijk zelf daar dingen van verkeerd gaat doen. Maar ze hebben nog aardige garant stelling ook wel.
Ja, ik heb ook nooit problemen gehad om via PayPal iets te kopen, meestal kleding uit de VS.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee dat gelukkig niet idd.
Heb wel een paar keer voor grotere bedragen gekocht met Paypal (paar duizend euro).
Dat ging gewoon goed.
Gecheat met de cheats. Zuur voor hem. Maar inderdaad, zo leer je het wel. 'Leergeld', zou mijn moeder zeggen.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:46 schreef Jippie het volgende:
[..]
Mijn jongste kocht wel eens 'cheats' en is daar paar keer mee opgelicht, ik zei ook tegen hem 'hoe kan je nou zo iemand vertrouwen'Gast bleef staalhard beweren dat 'de dienst' was geleverd, dus mijn zoon kreeg niets. Zonde maar eigen schuld dikke bult, in dit geval.
Ja, weet niet eens meer welke games. Meestal om extra power of attributen in het spel zelf te krijgen.quote:
Dat zegt deze moeder dus ookquote:Op woensdag 16 september 2020 10:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gecheat met de cheats. Zuur voor hem. Maar inderdaad, zo leer je het wel. 'Leergeld', zou mijn moeder zeggen.
Ja moet je ook niet doen. Het was denk 1 cent overmaken ofzo voor verificatie toen.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:49 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik het probeerde ergens in Mei lukte het nietWas al te vaak geprobeerd (klopt wel..)
En de Paypal klantenservice is niet te bereiken behalve via hun chatbotJa dooeeeii
askimquote:
Phew!!quote:Op woensdag 16 september 2020 10:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee dat gelukkig niet idd.
Heb wel een paar keer voor grotere bedragen gekocht met Paypal (paar duizend euro).
Dat ging gewoon goed.
Birtanem.quote:
Heb zelfs meerdere keren meegemaakt dat er op zo'n pinautomaat duidelijk het logo van Maestro stond en dat het pasje toch geweigerd werd.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:48 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja, je moet soms echt kijken of je Maestro of die andere hebt
Als je onder de 70 euro zit moet je er een rekening aan koppelen en dan beeindigen.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:51 schreef kree het volgende:
Hmmms eens kijken of ik dat geld nog van youtube terug kan cashen. Was nog voor ze allerlij limieten gingen stellen enzo aan views voor je geld kreeg enzo. Mss hebben ze het nu al zelf opgeslokt door policy wijzigingen enzo. Eens zien. Was toch meer voor de lol en gaat maar om 20 dollar max dus niet zo zorgen om. Deed het voor de lol. Maar zou me niet verbazen als het nu niet meer bij mij is maar bij hun.
Daarom nooit te lang laten staan naar eigen bankrekening is slimmer.
Wat nieet?quote:
Nouja en die minimum opname bedragen wisselen nog wel en passen ze aan. Dus daarom nooit teveel op laten staan.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:56 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Als je onder de 70 euro zit moet je er een rekening aan koppelen en dan beeindigen.
Boven de 70 euro is't een kwestie van rekening koppelen, weken wachten, code in vullen, en cashen.
Dan weet ik het ook nieet.quote:
Aloa.quote:
quote:
Daar heb je zeker gelijk in.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:58 schreef kree het volgende:
Denk ik niet dat paypal heel snel over de kop gaat. Maar als ze gaan dan ben jij alles kwijt wat erop staat. Daarom goed bedoelde tip van kreetje
Dat is toch vreselijkquote:Op woensdag 16 september 2020 10:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb zelfs meerdere keren meegemaakt dat er op zo'n pinautomaat duidelijk het logo van Maestro stond en dat het pasje toch geweigerd werd.
Moest je goftedomme weer een tricycle nemen naar de andere kant van de stad om te kijken of er daar een automaat is die het wél accepteert.
Nog erger was Western Union; mijn bankpasje was ingeslikt en ik had mijn credit card niet bij me dus maakte iemand een keer via Western Union geld naar me over.
Jeepney in gesprongen naar een stadje verderop om het geld op te halen, moest anderhalf uur wachten omdat ze met lunchpauze waren (), vulde mijn gegevens in en kreeg het geld NIET mee!
Ik heb nogal een lange doopnaam en het invoerveld op hun website was net 1 karakter te kort voor mijn volledige naam, en de dame aan de balie weigerde het mee te geven, want ik was niet dezelfde persoon als op wiens naam het overgemaakt was omdat die ene letter ontbrak.
Alle andere gegevens klopten gewoon!
Met de laatste muntjes op zak reden we op de gok door naar een andere stad (hadden GEEN geld meer voor de terugreis), en daar kregen we het geld gelukkig WEL mee.
Eens.quote:
Ik was echt WOEST op dat mens bij het loket.quote:
Ja slim plan. En mss lukt het online wel weer? Zou toch moeten kunnen. Maar koppelen aan je bankrekening is veiliger als geld daar laten staan. Want zelfs met koppeling komt je eigen bank nog eerst met betalen. Dus lijkt me redelijk veilig of je moet retarded zijn enzo (en zeg niet jij, maar sommige trappen erin) Met misbruik ervan maken. Maar je kunt wel 2x verificatie ermee ook en via mobiel. Nou dat is niet heel makkelijk te hacken.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:01 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Daar heb je zeker gelijk in.
Zal eens kijken na Corona of ik dan wél Paypal weer te pakken krijg. Het is echt puur sinds dat hele Corona dat Paypal geen medewerkers meer heeft om telefonisch contact te hebben
Ik kan het wel hebben hoor.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:04 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Zullen we het schelden achterwege laten?
dat is niet schelden dat is mijn humor en ärgeren me ikquote:Op woensdag 16 september 2020 11:04 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Zullen we het schelden achterwege laten?
Niet iedereen he en is ook niet zo nodig. Is toch gezellig beetje kletsen zo? Geen nut voor schelden.quote:
Eens.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:06 schreef kree het volgende:
[..]
Niet iedereen he en is ook niet zo nodig. Is toch gezellig beetje kletsen zo? Geen nut voor schelden.
quote:Op woensdag 16 september 2020 11:06 schreef kree het volgende:
[..]
Niet iedereen he en is ook niet zo nodig. Is toch gezellig beetje kletsen zo? Geen nut voor schelden.
Van jou begrijp ik totaal nog steeds niks. Maar heb beetje het verhaal gehoord. Maar ok wat bock???? Zelfs in duits kan ik daar niks van maken?quote:
SBE.quote:
http://www.forumsmileys.nl]quote:
Lekker tochquote:
Vind ik ook, schelden verpest de sfeer.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:06 schreef kree het volgende:
[..]
Kan me dat helemaal voorstellen. Zit je in den vreemde en dan dat gekloot om je geld, waar je vooral daar niet zonder kunt... Door zo'n miep...quote:Op woensdag 16 september 2020 11:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik was echt WOEST op dat mens bij het loket.
De 'humor' van anderen kan je ook niet altijd waarderen Mario, dus andersom gaat dat net zo.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is niet schelden dat is mijn humor en ärgeren me ik
Ik heb er geen.quote:
Gaat even iets mis.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow, hier gaat m'n antivirus kats van over de zeik!
Ja want een vrouw met tetten is echt een uitzonderingquote:Op woensdag 16 september 2020 11:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik dacht deel even wat de mannen graag echt over me willen weten.
Precies, vandaar dat ik sindsdien altijd met bankpasje ÉN credit card op vakantie ga. Mijn vrouw heeft inmiddels uiteraard ook een Nederlandse bankrekening (woonde toen nog daar).quote:Op woensdag 16 september 2020 11:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kan me dat helemaal voorstellen. Zit je in den vreemde en dan dat gekloot om je geld, waar je vooral daar niet zonder kunt... Door zo'n miep...
quote:Op woensdag 16 september 2020 11:10 schreef Jippie het volgende:
[..]
Lekker toch
[..]
Vind ik ook, schelden verpest de sfeer.
quote:Op woensdag 16 september 2020 11:11 schreef Jippie het volgende:
[..]
De 'humor' van anderen kan je ook niet altijd waarderen Mario, dus andersom gaat dat net zo.
Is het niet daarom ook compleet veilige informatie om te delenquote:Op woensdag 16 september 2020 11:12 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja want een vrouw met tetten is echt een uitzondering
Rabbit had de DT heel mooi.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik was vannacht 3:34 zo kort wakker heb het niet naar de laptop geschafft
Ik snap het echt niet.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik blijf phishing-meldingen binnen krijgen!
Die cardreader is wel een goed idee, dan kan je altijd daarmee nog geld overboeken naar een rekening.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies, vandaar dat ik sindsdien altijd met bankpasje ÉN credit card op vakantie ga. Mijn vrouw heeft inmiddels uiteraard ook een Nederlandse bankrekening (woonde toen nog daar).
Ik had toen ook PayPal, maar daar kon ik niks mee.
We nemen tegenwoordig voor de zekerheid ook de cardreader mee op vakantie. We hebben 'm nog nooit nodig gehad, maar misschien komt het ooit van pas.Is ook al een keertje gesneuveld in de baggage.
Hou het maar bij conjo. Of wil je weer een ban oplopen?quote:
quote:Op woensdag 16 september 2020 11:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik was vannacht 3:34 zo kort wakker heb het niet naar de laptop geschafft gekeken
nee zugbahn rijden ook nietquote:Op woensdag 16 september 2020 11:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hou het maar bij conjo. Of wil je weer een ban oplopen?
quote:Op woensdag 16 september 2020 11:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hou het maar bij conjo. Of wil je weer een ban oplopen?
Toen hij het zonet eerder een keer zei kon ik het nog wel geinig vinden omdat het over kutjes ging enzo, maar zo is het idd ff niet zo heel erg handig meer.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:15 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vind dit onsmakelijke opmerkingen Mario
Treinen reden niet?quote:
Oosterijk is wel mooi he, maar ken het alleen van vakantie'squote:Op woensdag 16 september 2020 11:17 schreef Jippie het volgende:
Mijn oudste was nog in Oostenrijk van de week in het NW
welke oudste?quote:Op woensdag 16 september 2020 11:17 schreef Jippie het volgende:
Mijn oudste was nog in Oostenrijk van de week in het NW
Nee een verdwaalde 'kut' opmerking hoort wel bij DTS maar voortdurend beïnvloedt de sfeerquote:Op woensdag 16 september 2020 11:17 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Toen hij het zonet eerder een keer zei kon ik het nog wel geinig vinden omdat het over kutjes ging enzo, maar zo is het idd ff niet zo heel erg handig meer.
quote:Op woensdag 16 september 2020 11:20 schreef Jippie het volgende:
[..]
Mijn oudste zoon Mario, ik heb 2 zoons. Een oudste en een jongste
Ik denk niet dat jij de uitgewezen persoon bent om iemand Nederlands te leren.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:17 schreef kree het volgende:
[..]
Treinen reden niet?
|k hoorde je wil beetje nederlands leren nl. Dus ga het maar zo vertalen dan. Goed bedoelt van mij.
Nou grammaticaal wss niet nee denk. Maar in spreek taal nog welquote:Op woensdag 16 september 2020 11:21 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij de uitgewezen persoon bent om iemand Nederlands te leren.
Pizza tijd.quote:
Denk dat maar weinig mensen echt 100% foutloos Nederlands schrijven. Ik zelf maak mijn zinnen vaak te langquote:Op woensdag 16 september 2020 11:22 schreef kree het volgende:
[..]
Nou grammaticaal wss niet nee denk. Maar in spreek taal nog wel
Maar snap wat je bedoelt ja. Daarom ben ik geen nl leraar. Hahaha
Ja er gaat hier al veel mis.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:22 schreef kree het volgende:
[..]
Nou grammaticaal wss niet nee denk. Maar in spreek taal nog wel
Maar snap wat je bedoelt ja. Daarom ben ik geen nl leraar. Hahaha
Vragenlijst voor Paul:quote:Op woensdag 16 september 2020 11:21 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vertel nou of ik nog een oproepje moet plaatsen waarin je iets over jezelf vertelt?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |