Treinen reden niet?quote:
Oosterijk is wel mooi he, maar ken het alleen van vakantie'squote:Op woensdag 16 september 2020 11:17 schreef Jippie het volgende:
Mijn oudste was nog in Oostenrijk van de week in het NW
welke oudste?quote:Op woensdag 16 september 2020 11:17 schreef Jippie het volgende:
Mijn oudste was nog in Oostenrijk van de week in het NW
Nee een verdwaalde 'kut' opmerking hoort wel bij DTS maar voortdurend beïnvloedt de sfeerquote:Op woensdag 16 september 2020 11:17 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Toen hij het zonet eerder een keer zei kon ik het nog wel geinig vinden omdat het over kutjes ging enzo, maar zo is het idd ff niet zo heel erg handig meer.
quote:Op woensdag 16 september 2020 11:20 schreef Jippie het volgende:
[..]
Mijn oudste zoon Mario, ik heb 2 zoons. Een oudste en een jongste
Ik denk niet dat jij de uitgewezen persoon bent om iemand Nederlands te leren.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:17 schreef kree het volgende:
[..]
Treinen reden niet?
|k hoorde je wil beetje nederlands leren nl. Dus ga het maar zo vertalen dan. Goed bedoelt van mij.
Nou grammaticaal wss niet nee denk. Maar in spreek taal nog welquote:Op woensdag 16 september 2020 11:21 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij de uitgewezen persoon bent om iemand Nederlands te leren.
Pizza tijd.quote:
Denk dat maar weinig mensen echt 100% foutloos Nederlands schrijven. Ik zelf maak mijn zinnen vaak te langquote:Op woensdag 16 september 2020 11:22 schreef kree het volgende:
[..]
Nou grammaticaal wss niet nee denk. Maar in spreek taal nog wel
Maar snap wat je bedoelt ja. Daarom ben ik geen nl leraar. Hahaha
Ja er gaat hier al veel mis.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:22 schreef kree het volgende:
[..]
Nou grammaticaal wss niet nee denk. Maar in spreek taal nog wel
Maar snap wat je bedoelt ja. Daarom ben ik geen nl leraar. Hahaha
Vragenlijst voor Paul:quote:Op woensdag 16 september 2020 11:21 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vertel nou of ik nog een oproepje moet plaatsen waarin je iets over jezelf vertelt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |