De 'humor' van anderen kan je ook niet altijd waarderen Mario, dus andersom gaat dat net zo.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is niet schelden dat is mijn humor en ärgeren me ik
Ik heb er geen.quote:
Gaat even iets mis.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow, hier gaat m'n antivirus kats van over de zeik!
Ja want een vrouw met tetten is echt een uitzonderingquote:Op woensdag 16 september 2020 11:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik dacht deel even wat de mannen graag echt over me willen weten.
Precies, vandaar dat ik sindsdien altijd met bankpasje ÉN credit card op vakantie ga. Mijn vrouw heeft inmiddels uiteraard ook een Nederlandse bankrekening (woonde toen nog daar).quote:Op woensdag 16 september 2020 11:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kan me dat helemaal voorstellen. Zit je in den vreemde en dan dat gekloot om je geld, waar je vooral daar niet zonder kunt... Door zo'n miep...
quote:Op woensdag 16 september 2020 11:10 schreef Jippie het volgende:
[..]
Lekker toch
[..]
Vind ik ook, schelden verpest de sfeer.
quote:Op woensdag 16 september 2020 11:11 schreef Jippie het volgende:
[..]
De 'humor' van anderen kan je ook niet altijd waarderen Mario, dus andersom gaat dat net zo.
Is het niet daarom ook compleet veilige informatie om te delenquote:Op woensdag 16 september 2020 11:12 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja want een vrouw met tetten is echt een uitzondering
Rabbit had de DT heel mooi.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik was vannacht 3:34 zo kort wakker heb het niet naar de laptop geschafft
Ik snap het echt niet.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik blijf phishing-meldingen binnen krijgen!
Die cardreader is wel een goed idee, dan kan je altijd daarmee nog geld overboeken naar een rekening.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies, vandaar dat ik sindsdien altijd met bankpasje ÉN credit card op vakantie ga. Mijn vrouw heeft inmiddels uiteraard ook een Nederlandse bankrekening (woonde toen nog daar).
Ik had toen ook PayPal, maar daar kon ik niks mee.
We nemen tegenwoordig voor de zekerheid ook de cardreader mee op vakantie. We hebben 'm nog nooit nodig gehad, maar misschien komt het ooit van pas.Is ook al een keertje gesneuveld in de baggage.
Hou het maar bij conjo. Of wil je weer een ban oplopen?quote:
quote:Op woensdag 16 september 2020 11:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik was vannacht 3:34 zo kort wakker heb het niet naar de laptop geschafft gekeken
nee zugbahn rijden ook nietquote:Op woensdag 16 september 2020 11:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hou het maar bij conjo. Of wil je weer een ban oplopen?
quote:Op woensdag 16 september 2020 11:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hou het maar bij conjo. Of wil je weer een ban oplopen?
Toen hij het zonet eerder een keer zei kon ik het nog wel geinig vinden omdat het over kutjes ging enzo, maar zo is het idd ff niet zo heel erg handig meer.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:15 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vind dit onsmakelijke opmerkingen Mario
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |