Nee koppelen hoeft ni tperse.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:30 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat koppelen sowieso .
Ik vind het wel handig. Op een gegeven moment wordt het wel heel veel op paypal.
Maar meestal voor thuisbezorgd, kattenvoer, art supples iddEn donaties.
Die dingen gaan niet zomaar kapot,er komt nog geluid uit zegt hij. Dus gewoon beetje Power tekort iddquote:Op woensdag 16 september 2020 10:37 schreef kree het volgende:
[..]
Yup ik gok het er ook op en daardoor voltage drop een beetje. Maarja niet zo te zeggen direct. Kan ook wat anders zijn. Maar dat is de meest logische verklaring wel.
Ah ja da’s ook waar. Maar ik zou het zelf wel benauwd krijgen van zoveel geld op mijn paypal accountquote:Op woensdag 16 september 2020 10:39 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nee koppelen hoeft ni tperse.
Op een gegeven moment wordt het wel heel veel. Maar als het écht heel veel is, dan kan ik het altijd uitgeven bij Bax-Shop of MusicStore voor een keyboard of een upgrade voor m'n kanaal, want daar gaat alles heen.
Dat moet wel met een gekoppelde bankrekeningquote:Op woensdag 16 september 2020 10:38 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar gaat meer om de andere kant op terug natuurlijk voor braad.
En dat weet ik ook niet echt hoe dat zit.
Ik denk wel dat er heel veel misbruik van gemaakt is.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:37 schreef Jippie het volgende:
[..]
Pff lastig is dat he, PayPal was daar vroeger veel gemakkelijker mee dan nu.
Zou je zeggen, maar ik weet niet hoe dat in elkaar zit. Want nooit nodig gehad. Nu heb ik ook zwevend geld nog op youtube en wat zal het zijn mss $20 ofzo hoor dus niet zo veel. Ook van inkomsten filmpjes. Maar nooit echt gekeken hoe dat uit te cashen nog.quote:
Ich will noch nicht gehen.quote:
Mwa, als het nou echt heel veel is en ik weet niet wat ik er mee wil of wil persé doorsparen voor iets duurders, dan koppel ik tegen die tijd wel een rekeningquote:Op woensdag 16 september 2020 10:40 schreef jerney het volgende:
[..]
Ah ja da’s ook waar. Maar ik zou het zelf wel benauwd krijgen van zoveel geld op mijn paypal account
Was ¤24 dus niet idioot duur maar ook geen prulletje.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:38 schreef jerney het volgende:
[..]
Ah ok, da’s wel kut. Hopelijk geen hele grote aankoop?
quote:Op woensdag 16 september 2020 10:38 schreef Jippie het volgende:
[..]
https://www.paypal-opwaarderen.nl/nl/opwaarderen
Nooit gedaan.quote:
Nou het is wel heel handig als je geen credit card heb. Want heb ik niet dus ook alles voor apple gaat via die. Voor appjes etc. Maar het heeft altijd perfect gewerkt iig voor betalen voor mij.quote:
Heb ook geen credit kaart 🙀quote:Op woensdag 16 september 2020 10:43 schreef kree het volgende:
[..]
Nou het is wel heel handig als je geen credit card heb. Want heb ik niet dus ook alles voor apple gaat via die. Voor appjes etc. Maar het heeft altijd perfect gewerkt iig voor betalen voor mij.
Ik heb het echt heel vaak gebruikt en het is maar zelden mis gegaan.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:43 schreef kree het volgende:
[..]
Nou het is wel heel handig als je geen credit card heb. Want heb ik niet dus ook alles voor apple gaat via die. Voor appjes etc. Maar het heeft altijd perfect gewerkt iig voor betalen voor mij.
Ja klopt zo zit het wel in elkaar. Maar bankrekening koppelen is niet zo een probleem en volgens mij redelijk ok en veilig. Tenzij je natuurlijk zelf daar dingen van verkeerd gaat doen. Maar ze hebben nog aardige garant stelling ook wel.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:42 schreef DeBraad het volgende:
Je kan je Paypal saldo wel zelf opwaarderen via iDeal, maar je kan je paypal saldo niet storten op een rekening zonder bankrekening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |