Jawel maar voor alsnog is het ff oorzaak vinden en tis niet dat we vlak bij elkaar wonen. Dus ook niet zo joh kom ff langs en fixen we het. Want heb ook niet al het gereedschap hier om het te fixen dus zou ik moeten lenen.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als jij dan kan en Braddy wil dat zou dat toch fijn zijn. Stel het zijn inderdaad de batterijen
Het probleem is meer dat, donaties via Paypal niet naar mijn rekening gaan en op Paypal blijven, en daar hebb ik voor die reparatie niks aanquote:Op woensdag 16 september 2020 10:16 schreef jerney het volgende:
[..]
Ahhhh
Maar als dat het wel is, kan je weet donaties harken
Dus je orgel doet het niet meer? Wel normaal uitgezet of tijdens het spelen?quote:Op woensdag 16 september 2020 10:24 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Klopt. Moet ook vast wel lukken tho
Je kan dat toch gewoon doorstortenquote:Op woensdag 16 september 2020 10:25 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Het probleem is meer dat, donaties via Paypal niet naar mijn rekening gaan en op Paypal blijven, en daar hebb ik voor die reparatie niks aan![]()
En ik zit nog zo in de knoei met rekeningen tot einde Oktober dat ik ook geen extra uitgaven kan doen
Je kunt het toch gewoon van Paypal overhevelen naar je rekening?quote:Op woensdag 16 september 2020 10:25 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Het probleem is meer dat, donaties via Paypal niet naar mijn rekening gaan en op Paypal blijven, en daar hebb ik voor die reparatie niks aan![]()
En ik zit nog zo in de knoei met rekeningen tot einde Oktober dat ik ook geen extra uitgaven kan doen
Ik heb nog een ander keyboard staan maar die is zó veel slechter..quote:Op woensdag 16 september 2020 10:20 schreef kree het volgende:
Maar geen streams meer dan nu @:braadslee ? Had je niet nog andere keyboards staan dan?
Maar je kunt dat toch cashen van paypall? Of werkt dat ook weer niet met x-bedrag. Die van mij gaan nl ook via paypall terwijl het aplle pay is maar die zit ertussen nog weer.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:25 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dat is waarquote:Op woensdag 16 september 2020 10:26 schreef jerney het volgende:
[..]
Je kan dat toch gewoon doorstorten
Welnee joh het gaat meer om de lol als de kwaliteit van de samples. Gewoon doen.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:26 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik heb nog een ander keyboard staan maar die is zó veel slechter..
Durf het op zich nog wel aan met die GEM maar ben bang dat't snel weer drama is
Gisteren je nieuwe vlog gekekenquote:
Dat kan inderdaad. Maar dat doe ik nooit, laat het al-tijd op m'n paypal rekening staan, vind het geen fijne gedachten een rekening aan m'n paypal gekoppeld te hebben.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Je kunt het toch gewoon van Paypal overhevelen naar je rekening?
quote:
ja jaquote:
Hmmmms mijn idee je hoeft hem niet te koppelen maar zou het er gewoon afhalen als je een x bedrag hebt. Nooit slim om iets als op paypal te laten staan als een soort van zwevend geld. Hoewel ze wel te vertrouwen zijn.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:28 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad. Maar dat doe ik nooit, laat het al-tijd op m'n paypal rekening staan, vind het geen fijne gedachten een rekening aan m'n paypal gekoppeld te hebben.
En zo heb ik toch al-tijd een soort spaarpotje.
Nee, kan deze alleen een system reset geven. Maar daar is niets mee opgelost.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Heeft dat keyboard geen reset knop? Iets dat je met een pinntje in kunt drukken en de boel echt eens reset?
Ik dacht dat dat koppelen sowieso .quote:Op woensdag 16 september 2020 10:28 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad. Maar dat doe ik nooit, laat het al-tijd op m'n paypal rekening staan, vind het geen fijne gedachten een rekening aan m'n paypal gekoppeld te hebben.
Ow ik wist niet eens dat je een Paypal rekening kon hebben zonder het aan een creditcard of bankrekening gekoppeld te hebben.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:28 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Alleen al lief dat je het aangeboden hebt.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:25 schreef kree het volgende:
[..]
Jawel maar voor alsnog is het ff oorzaak vinden en tis niet dat we vlak bij elkaar wonen. Dus ook niet zo joh kom ff langs en fixen we het. Want heb ook niet al het gereedschap hier om het te fixen dus zou ik moeten lenen.
Maar ok hoe a-techisch braad ook is. Met een kruiskop ff openschroeven zou toch wel moeten lukken denk ik.
En dan zien we vanaf daar verder.
Eén kennis heeft het ook eens gehad dat zijn keyboard minder deed, bleek de adapter net ff te weinig volt te geven. Nieuwe gekocht en weer topquote:Op woensdag 16 september 2020 10:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Heeft dat keyboard geen reset knop? Iets dat je met een pinntje in kunt drukken en de boel echt eens reset?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |