Verdwijnen met de bootquote:Op dinsdag 15 september 2020 22:27 schreef LTVDK het volgende: De huwelijksreis lijkt me eigenlijk boeiender dan de bruiloft
![]()
Waarschijnlijk niet. Ze hebben de geur van mams.quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:29 schreef bitterbal het volgende:
hoelang zou het duren voordat ze het doorheeft
[ afbeelding ]
maar spekquote:Op dinsdag 15 september 2020 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Ze hebben de geur van mams.
Ja weet niet meer hoeveel we nodig haddenquote:
veelquote:Op dinsdag 15 september 2020 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet niet meer hoeveel we nodig hadden
'Ze hebben de geur van mams.' als in, die van mamatijger.quote:
Huh ga je toch trouwenquote:Op dinsdag 15 september 2020 22:32 schreef Samzz het volgende:
Oh ja, ik moet de jurk voor t trouwfeest nog bestellen. Doe ik volgende week wel.
Misschien kunnen we ook een donatiepagina opzetten?quote:
Van vrienden ofzo?quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:32 schreef Samzz het volgende:
Oh ja, ik moet de jurk voor t trouwfeest nog bestellen. Doe ik volgende week wel.
oeh jaquote:Op dinsdag 15 september 2020 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien kunnen we ook een donatiepagina opzetten?
Wat voor jurk denk je aan Samzzquote:Op dinsdag 15 september 2020 22:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Van vrienden ofzo?
Wat ga je kopen?
Hij is al een dagje ouder, dan kun je het sneltreintempo van de huidige maatschappij niet zo goed meer volgen af en toe.quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij zat er vorig topic ook bij toch?
Krijg je alles wel mee?
Niet gelzen dat Samzz naar een feest ging neequote:Op dinsdag 15 september 2020 22:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij zat er vorig topic ook bij toch?
Krijg je alles wel mee?
Yes.quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Van vrienden ofzo?
Wat ga je kopen?
Ben benieuwd hoeveel ze overhebben om ons 3 maanden op Bora Bora weg te stoppen zodat ze hier even rust hebbenquote:
Klopt, maar ik doe ook nog wel eens wat andere dingen dan naar m'n foon starenquote:Op dinsdag 15 september 2020 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij is al een dagje ouder, dan kun je het sneltreintempo van de huidige maatschappij niet zo goed meer volgen af en toe.
Meh beetje weinig decolletéquote:Op dinsdag 15 september 2020 22:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yes.
https://topvintage.nl/nl/(...)pencil-dress-in-navy
Deze.
Helemaal prima. Eenhoornglitterschoenen eronder en klaar voor t feestje.quote:
Ik doneer 1 cent.quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel ze overhebben om ons 3 maanden op Bora Bora weg te stoppen zodat ze hier even rust hebben
Denk best veelquote:Op dinsdag 15 september 2020 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel ze overhebben om ons 3 maanden op Bora Bora weg te stoppen zodat ze hier even rust hebben
quote:
quote:
Ok we gaan wel zien hoe het eruit ziet.quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helemaal prima. Eenhoornglitterschoenen eronder en klaar voor t feestje.
?quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:43 schreef Amarantha het volgende:
Ah top kneusje voegt mij toe op FB. Misschien komt vrienden knokploeg toch nog van pas.
WD-40 downie?quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:43 schreef Amarantha het volgende:
Ah top kneusje voegt mij toe op FB. Misschien komt vrienden knokploeg toch nog van pas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:47 schreef Amarantha het volgende:
Never open the pussy for crazy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle meiden waren vroeger verliefd op hem en nu is het zo'n enorme stakker.quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Never open the pussy for crazy.
US?quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alle meiden waren vroeger verliefd op hem en nu is het zo'n enorme stakker.
Mmmm keer goed van je afbijten dan.quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alle meiden waren vroeger verliefd op hem en nu is het zo'n enorme stakker.
Arme Q.quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:54 schreef CherryLips het volgende:
Z'n telefoonnummer op internet flikkeren hielp bij mijn stalkertje wel.
Ik ben oprecht bang dat hij mij een keertje volgt ofzo. Zie net dat hij weer vrijgezel is dus nu heeft hij helemaal niks meer te verliezen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mmmm keer goed van je afbijten dan.
Q?quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:54 schreef CherryLips het volgende:
Z'n telefoonnummer op internet flikkeren hielp bij mijn stalkertje wel.
Duidelijk maken dat er bij jou niets te halen valt naast een pijnlijke langzame dood.quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben oprecht bang dat hij mij een keertje volgt ofzo. Zie net dat hij weer vrijgezel is dus nu heeft hij helemaal niks meer te verliezen.
Nasty jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Dat mag na 12 jaar toch sowieso wel duidelijk zijn lijkt me?quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Duidelijk maken dat er bij jou niets te halen valt naast een pijnlijke langzame dood.
Oppassen dan...quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat mag na 12 jaar toch sowieso wel duidelijk zijn lijkt me?
Wat heeft die uitgevreten dan om je zo bang te krijgen?quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja er zijn natuurlijk ook gewoon mannelijke borderlinersquote:Op dinsdag 15 september 2020 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Never open the pussy for crazy.
Heb ik toch gezegd.quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat heeft die uitgevreten dan om je zo bang te krijgen?
Blijkbaar een bord formaat atoombunkermuur voor zijn hoofd.quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die ken ik niet?quote:
Ja stiekem je post aanpassen he ...quote:
Het zou verboden moeten wordenquote:Op dinsdag 15 september 2020 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja stiekem je post aanpassen he ...
Wat voor dingen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(asking for a friend)
Asbakken kleien natuurlijk, duhquote:Op dinsdag 15 september 2020 23:27 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Wat voor dingen?(asking for a friend)
Ik niet anders dan normaal hoorquote:
Ik gooi zo vaak een kapje bij de druiven en dan moet ik even rebooten.quote:Op dinsdag 15 september 2020 23:48 schreef CherryLips het volgende:
Dat je aardbeien schoonmaakt. Een bakje voor de schone aardbeien, een bakje voor de kroontjes.
Dat gaat zo vaak fout hč.
spruiten....quote:Op dinsdag 15 september 2020 23:48 schreef CherryLips het volgende:
Dat je aardbeien schoonmaakt. Een bakje voor de schone aardbeien, een bakje voor de kroontjes.
Dat gaat zo vaak fout hč.
quote:Op dinsdag 15 september 2020 23:51 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik gooi zo vaak een kapje bij de druiven en dan moet ik even rebooten.
Startup staat scheduled voor 6 uurquote:Op dinsdag 15 september 2020 23:56 schreef mschol het volgende:
[..]
sleep mode dan
shut down is wel erg permanent; of heb je iemand om je knopje in te drukken?
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 15 september 2020 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Startup staat scheduled voor 6 uur
Misschien van de week weerquote:Op dinsdag 15 september 2020 23:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
en tevens zin om eitjes te knallen @:moemoe
Doel je op mijn foto in Userfoto’s of...?quote:Op woensdag 16 september 2020 00:39 schreef van_Lamehuizen het volgende:
@:moemoe heten maar er fris en uitgeslapen uitzien
Goedemorgenquote:
Why?quote:Op woensdag 16 september 2020 05:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Goelag weer overleefd. Al worden we wel achtervolgd door putin..
Ga je nu weer richting NLD?quote:Op woensdag 16 september 2020 05:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Geen idee. Vaart een marine boot met ons mee :’)
Corrupt land.
Gezelligquote:Op woensdag 16 september 2020 05:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
De meningen daarover verschillen.
We komen jouw kant uit trouwens
Yupquote:Op woensdag 16 september 2020 05:10 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ga je nu weer richting NLD?
Jawel hoorquote:Op woensdag 16 september 2020 05:12 schreef engine het volgende:
[..]
Gezellig
Dat was niet het plan dus?
Hoelang duurt dat?quote:
Volgende week ergensquote:Op woensdag 16 september 2020 05:19 schreef engine het volgende:
[..]
Hoelang duurt dat?
Zie de hele dag van die gigantische containerschepen voorbijkomen.
Nee 6 weken.quote:Op woensdag 16 september 2020 05:32 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
En dan weer halfjaar vrij zeker
Breekt zo'n ritme je niet op als je zolang werkt en dan zolang vrij hebt?quote:
Denk eerder 6 weken onafgebroken werkenquote:Op woensdag 16 september 2020 05:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Breekt zo'n ritme je niet op als je zolang werkt en dan zolang vrij hebt?
Wat Haags zegt. Ik werk 8 weken onafgebroken 12-18u/ dag en daarna is het wel even schakelen naar helemaal niks. Verveel me thuis ook heel snel als ik niks om handen heb.quote:Op woensdag 16 september 2020 05:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Breekt zo'n ritme je niet op als je zolang werkt en dan zolang vrij hebt?
Zou het niet kunnenquote:Op woensdag 16 september 2020 05:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wat Haags zegt. Ik werk 8 weken onafgebroken 12-18u/ dag en daarna is het wel even schakelen naar helemaal niks. Verveel me thuis ook heel snel als ik niks om handen heb.
Balans is een beetje zoek wat dat betreft. Blijf dit dan ook niet heel lang meer doen.
Wat zou je dan willen?quote:Op woensdag 16 september 2020 05:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja net wat je gewend bent. Ik krijg er steeds meer moeite mee.
Slapen gaat me al aardig af wat dat betreft. Nu nog dat rijk worden.quote:
Goedemorgenquote:
Ja dat jaquote:Op woensdag 16 september 2020 06:03 schreef engine het volgende:
[..]
Slapen gaat me al aardig af wat dat betreft. Nu nog dat rijk worden.
Ja wel goedquote:
Nice.quote:Op woensdag 16 september 2020 06:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ja wel goed
Gewisseld naar nachtdienst deze week. Bevalt me een stuk beter.
En met jou?quote:
Hoe lang doe je het al?quote:Op woensdag 16 september 2020 05:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wat Haags zegt. Ik werk 8 weken onafgebroken 12-18u/ dag en daarna is het wel even schakelen naar helemaal niks. Verveel me thuis ook heel snel als ik niks om handen heb.
Balans is een beetje zoek wat dat betreft. Blijf dit dan ook niet heel lang meer doen.
Doet me denken aan mensen die op een olieplatform werken, sommigen doen dat hun hele levenquote:
En dat terwijl die mensen op een platform zitten wat stil ligt en meestal Max. 4 weken op zo’n apparaat zittenquote:Op woensdag 16 september 2020 06:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doet me denken aan mensen die op een olieplatform werken, sommigen doen dat hun hele levenDenk niet dat ik dat zelf heel lang zou volhouden.
Ja maar toch, dat schema van x weken alleen maar werken en dan x weken niks.. ben ik wat te autistisch voorquote:Op woensdag 16 september 2020 07:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
En dat terwijl die mensen op een platform zitten wat stil ligt en meestal Max. 4 weken op zo’n apparaat zitten
Wrijf het er even in.quote:Op woensdag 16 september 2020 07:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar toch, dat schema van x weken alleen maar werken en dan x weken niks.. ben ik wat te autistisch voorLiever een schema dat niet elke paar weken compleet omgegooid wordt
Ik 13.00quote:Op woensdag 16 september 2020 07:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lunch op een normaal tijdstip. 12:30.
Wat let je?quote:
Is die nu zijn lul kwijt?quote:Op woensdag 16 september 2020 08:09 schreef CherryLips het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf
Gofferquote:Op woensdag 16 september 2020 08:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Half pond gehakt in zijn onderbroek.
quote:Op woensdag 16 september 2020 08:12 schreef RockNijntje het volgende:
Gotland is zo vreselijk schattig.
Even gegoogled. Wat leuk.quote:Op woensdag 16 september 2020 08:12 schreef RockNijntje het volgende:
Gotland is zo vreselijk schattig.
en waarom is die nog niet afgevoerd?quote:Op woensdag 16 september 2020 09:05 schreef bitterbal het volgende:
langharige timmergek heeft psychoses ofzo. Gisteren avond helemaa in paniek appen dat iemand zelfmoord heeft gepleegd en dat het niet gaat etc.
is het een grap. doet die soms.
Is dit dezelfde als de buurvrouwensoepgekkie?quote:Op woensdag 16 september 2020 09:05 schreef bitterbal het volgende:
langharige timmergek heeft psychoses ofzo. Gisteren avond helemaa in paniek appen dat iemand zelfmoord heeft gepleegd en dat het niet gaat etc.
ja.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dit dezelfde als de buurvrouwensoepgekkie?
Ehm, dit karakter ken ik nog niet in Goede Bitterballen Slechte Bitterballenquote:Op woensdag 16 september 2020 09:05 schreef bitterbal het volgende:
Waarom blijf je achter een psychiatrische patient aanlopen, over twee maanden zit je in een vrouwenbeschermingsprogrammaquote:Op woensdag 16 september 2020 09:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja.
k was gewoon echt bezorgd gisteren en dan ' doe je dat soms' naaaaah.
Oooh.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dit dezelfde als de buurvrouwensoepgekkie?
ja dacht niet te snel oordelen maar goed nu is die weg.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom blijf je achter een psychiatrische patient aanlopen, over twee maanden zit je in een vrouwenbeschermingsprogramma
Hopelijk snel opname of gaat hij snel dood voordat er een zwak onzeker vrouwtje intrapt.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dacht niet te snel oordelen maar goed nu is die weg.
Doe je toch niet dit soort dingen
Je zult je interne radar toch even moeten bij tunen.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dacht niet te snel oordelen maar goed nu is die weg.
Doe je toch niet dit soort dingen
quote:Op woensdag 16 september 2020 09:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je zult je interne radar toch even moeten bij tunen.
hoop het voor jequote:Op woensdag 16 september 2020 09:16 schreef mschol het volgende:
speeltje besteld
https://sim-lab.eu/shop/p(...)mount-19-42-vesa-675
eindelijk, na maanden
nu hopen dat het allemaal past (als het goed is wel, net)![]()
Dat gaat niet, dat is hetzelfde als een goed evenwichtsorgaan hebben of niet.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je zult je interne radar toch even moeten bij tunen.
Oh dan kan ze beter een screening laten doen door ons.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat gaat niet, dat is hetzelfde als een goed evenwichtsorgaan hebben of niet.
quote:Op woensdag 16 september 2020 09:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh dan kan ze beter een screening laten doen door ons.
Daarom zitten zoveel uitgezakte Britse vrouwen van middelbare leefijd bij de liefde van hun leven, een jonge Gambiaanse prins.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh dan kan ze beter een screening laten doen door ons.
ja prijzig idd, maar dat zijn al die krengen, wel filmpje gezien waar de reviewer (volwassen man) vol op de steun kan hangen zonder dat dat ding een krimp geeft.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoop het voor jeprijzig ding wel
Ja naaah hier zoek ik ze niet op uit hoor.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je plukt wel bijzondere types van Tinder
Denk als bitterbal ooit opgenomen gaat worden op een PAAZ afdeling dat ze er zwanger van een vierling uit komt.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je plukt wel bijzondere types van Tinder
Ik zag het gisteren nog, zo’n hele jonge mooie blonde meid, zwanger met kinderwagen en zo’n hele luie gambiaan erachter lopend. Die zit binnen 2 jaar in een sociale huurwoning alleen en door de vroege zwangerschappen niet meer zo knap op de bank.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom zitten zoveel uitgezakte Britse vrouwen van middelbare leefijd bij de liefde van hun leven, een jonge Gambiaanse prins.
Ik mis het zwemmen.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:17 schreef Karzai het volgende:
Ik had eenzelfde nacht als CL urrtje geslapen, daarna tot 5 uur wakker gelegen, toen gelukkig nog tot half negen even kunnen slapen.
Denk dat ik even ga zwemmen vanmiddag als ik mij niet te brak voel, het wordt weer warm
Lust schakelt helaas het verstand uit, heb ik ook al 120 keer last van gehad of zoquote:Op woensdag 16 september 2020 09:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zag het gisteren nog, zo’n hele jonge mooie blonde meid, zwanger met kinderwagen en zo’n hele luie gambiaan erachter lopend. Die zit binnen 2 jaar in een sociale huurwoning alleen en door de vroege zwangerschappen niet meer zo knap op de bank.
Wat bezielde haar dat dit een goed idee zou zijn, lekker exclusief een exotische man aan je binden en denken dat je in geluk samen 80 word?
Gut.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zag het gisteren nog, zo’n hele jonge mooie blonde meid, zwanger met kinderwagen en zo’n hele luie gambiaan erachter lopend. Die zit binnen 2 jaar in een sociale huurwoning alleen en door de vroege zwangerschappen niet meer zo knap op de bank.
Wat bezielde haar dat dit een goed idee zou zijn, lekker exclusief een exotische man aan je binden en denken dat je in geluk samen 80 word?
Wat een mafklapper.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:05 schreef bitterbal het volgende:
Wacht wat.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:05 schreef bitterbal het volgende:
Dit.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ehm, dit karakter ken ik nog niet in Goede Bitterballen Slechte Bitterballen
Daar krijg ik altijd een puist als ik te lang een zonnebril op heb gehadquote:Op woensdag 16 september 2020 09:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Direct onder je wenkbrauw, tussen je oog en het begin van je neus zeg maar, is echt een topplek voor een puist.
Dat zal inderdaad de reden zijn, vrij lang zonnebril opgehad vrijdag.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar krijg ik altijd een puist als ik te lang een zonnebril op heb gehad
Kan ook zijn dat smans piel niet al te schoon is geweest afgelopen weekend.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad de reden zijn, vrij lang zonnebril opgehad vrijdag.
Die stop ik over het algemeen niet in m'n oog.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat smans piel niet al te schoon is geweest afgelopen weekend.
Het gaat, we hebben nu 1 bevestigde corona collega gehad. Geloof dat er nu 2 zitten te wachten in het testraject. 2 anderen waren negatief (die wel echt flinke klachten hadden) zijn wel al meer collega's getest maar dat was meer omdat het moest zeg maar. Wel af en toe lakse ouders.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:33 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Bij jou op je werk nog een beetje te doen?
Nooit iets in je oog gehad tijdens het wild slobberen?quote:Op woensdag 16 september 2020 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die stop ik over het algemeen niet in m'n oog.
Auw.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nooit iets in je oog gehad tijdens het wild slobberen?
Lijkt wel pure jodium.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die kleine rakkertjes bijten hard hč?
maar je kan natuurlijk alleen misschien corona hebben nadat je getest bent, alles daarvoor doet voor spek en bonen meequote:Op woensdag 16 september 2020 10:07 schreef liesje1979 het volgende:
Bijvoorbeeld moeder komt een baby brengen in de ochtend, niets aan de hand, gezellig enzo. Smiddags komt ze ophalen met mondkapje op want ze had zich even laten testen en had niemand anders om op te halen. Dat ze zich zou laten testen wist ze natuurlijk die ochtend ook al wel, dus had ze gewoon dat kind niet mogen brengen. Zulke dingetjes.
Lolquote:Op woensdag 16 september 2020 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Mamma, mamma ik heb een gat in mijn knie, ja ga maar naar je vader Henkie"
We hebben heel duidelijke richtlijnen, bij klachten blijf je thuis, in afwachting van een uitslag blijf je thuis en breng je je kind niet.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:12 schreef mschol het volgende:
[..]
maar je kan natuurlijk alleen misschien corona hebben nadat je getest bent, alles daarvoor doet voor spek en bonen mee
Ja maar voor hen is het extra lastig! Dat moeten mensen toch begrijpen! /squote:Op woensdag 16 september 2020 10:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol
[..]
We hebben heel duidelijke richtlijnen, bij klachten blijf je thuis, in afwachting van een uitslag blijf je thuis en breng je je kind niet.
Ja maar ze hebben er baat bij zorgvuldig met ons om te gaan, als wij straks allemaal thuis zitten omdat verkoudheidsklachten en we moeten het testtraject in, is er helemaal niemand om hun kinderen op te vangen.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar voor hen is het extra lastig! Dat moeten mensen toch begrijpen! /s
Ja maar ons Djaylano is een hele speciale jongen, die heb geen keroownaquote:Op woensdag 16 september 2020 10:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar ze hebben er baat bij zorgvuldig met ons om te gaan, als wij straks allemaal thuis zitten omdat verkoudheidsklachten en we moeten het testtraject in, is er helemaal niemand om hun kinderen op te vangen.
Maar ja.
Werken.
ik zou, als ik zie dat mensen zich er niet aan houden, gewoon extra geld gaan rekenen, coronatoeslagquote:Op woensdag 16 september 2020 10:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol
[..]
We hebben heel duidelijke richtlijnen, bij klachten blijf je thuis, in afwachting van een uitslag blijf je thuis en breng je je kind niet.
Niet afgelopen weekend in ieder geval.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nooit iets in je oog gehad tijdens het wild slobberen?
Mensen.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:07 schreef liesje1979 het volgende:
Bijvoorbeeld moeder komt een baby brengen in de ochtend, niets aan de hand, gezellig enzo. Smiddags komt ze ophalen met mondkapje op want ze had zich even laten testen en had niemand anders om op te halen. Dat ze zich zou laten testen wist ze natuurlijk die ochtend ook al wel, dus had ze gewoon dat kind niet mogen brengen. Zulke dingetjes.
'Wij komen nergens, wij kunnen het niet hebben!'quote:Op woensdag 16 september 2020 10:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar ons Djaylano is een hele speciale jongen, die heb geen keroowna
En ondertussen wel met de hele familie knuffelen, die komen ook nergens.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Wij komen nergens, wij kunnen het niet hebben!'
Fietsen is veel gevaarlijker vooralsnog.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Wij komen nergens, wij kunnen het niet hebben!'
quote:Op woensdag 16 september 2020 10:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit staat toch los van wat gevaarlijk is? Dit is meer dat ieder ander licht op z'n fiets moet hebben, maar "dat kleine stukje zonder licht" kan geen kwaad als het henzelf betreft.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fietsen is veel gevaarlijker vooralsnog.
Of die ene keer door rood rijden met de auto, in een kinderrijke buurt.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit staat toch los van wat gevaarlijk is? Dit is meer dat ieder ander licht op z'n fiets moet hebben, maar "dat kleine stukje zonder licht" kan geen kwaad als het henzelf betreft.
Groetjes, m'n netvlies.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Een Super Mario film. Flashbacks naar dit gedrocht.
[ afbeelding ]
Kans op gevaar telt niet mee, hoeveel mensen zijn er niet bang voor spinnen in Europa terwijl een huiskat vele malen gevaarlijker is.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit staat toch los van wat gevaarlijk is? Dit is meer dat ieder ander licht op z'n fiets moet hebben, maar "dat kleine stukje zonder licht" kan geen kwaad als het henzelf betreft.
Da fuckquote:Op woensdag 16 september 2020 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Een Super Mario film. Flashbacks naar dit gedrocht.
[ afbeelding ]
Ja, daarom. Jij begon over "fietsen is gevaarlijker", maar het risico voor het individu is niet het punt hier. Meer dat er maatregelen genomen worden waar ieder ander zich aan moet houden, maar "voor die ene keer kan het wel want het alternatief komt me niet uit".quote:Op woensdag 16 september 2020 10:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kans op gevaar telt niet mee, hoeveel mensen zijn er niet bang voor spinnen in Europa terwijl een huiskat vele malen gevaarlijker is.
Is die vent een Italiaan in Boston ofzoquote:Op woensdag 16 september 2020 10:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kans op gevaar telt niet mee, hoeveel mensen zijn er niet bang voor spinnen in Europa terwijl een huiskat vele malen gevaarlijker is.
Zin in vanalles, maar niet in m'n volgende klusje.quote:
Jazekerquote:Op woensdag 16 september 2020 01:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Doel je op mijn foto in Userfoto’s of...?
Herkenbaarquote:Op woensdag 16 september 2020 10:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het gaat, we hebben nu 1 bevestigde corona collega gehad. Geloof dat er nu 2 zitten te wachten in het testraject. 2 anderen waren negatief (die wel echt flinke klachten hadden) zijn wel al meer collega's getest maar dat was meer omdat het moest zeg maar. Wel af en toe lakse ouders.
Ik voel dit.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n arm net zo genadeloos hard gestoten, m'n vingers tintelden helemaal.
Het is al op.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:36 schreef Justin_Case het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Ben je nog vrij?quote:Op woensdag 16 september 2020 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:
beetje lui youtbube-videootjes kijken.
Je hebt wel perfect weer jaquote:Op woensdag 16 september 2020 11:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, vandaag een beetje luieren en lezen. Morgen lekker wandelen op het strand
Beetje pootjebadenquote:Op woensdag 16 september 2020 11:50 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Je hebt wel perfect weer ja
Kans 2 *kwispel*quote:Op woensdag 16 september 2020 11:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, vandaag een beetje luieren en lezen. Morgen lekker wandelen op het strand
Gisteren was het mij ook te warm. Morgen is er ook wat bewolking. Perfect!quote:Op woensdag 16 september 2020 11:51 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Gister vond ik echt vies warm
Ontkennen dat Djaylano heel speciaal is.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker!quote:Op woensdag 16 september 2020 11:54 schreef Karzai het volgende:
klein uurtje gezwommen, nu de smurfbroek aan een beetje lummelen in huis
Hou wel van een beetje uitdagingquote:Op woensdag 16 september 2020 11:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zeg lekker niet welk strandMisschien ga ik wel naar Ouddorp. Of Bergen aan Zee
Ik hou mijn ogen open voor bitterbrommersquote:Op woensdag 16 september 2020 11:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hou wel van een beetje uitdaging
Ik wilde gaan stalkenquote:Op woensdag 16 september 2020 11:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zeg lekker niet welk strandMisschien ga ik wel naar Ouddorp. Of Bergen aan Zee
Kom maar op.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:Op woensdag 16 september 2020 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Al wil ik eigenlijk niet proberen om de bestelwagen bij Bergen te parkeren nu.
Dat idee heb ik ookquote:Op woensdag 16 september 2020 12:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat er niemand in de zaal zit als hij staat te smiespelen
Omdat het waarschijnlijk best druk is daar en ik nog moet wennen aan de afmetingen van het ding.quote:
O, bij de Wassenaarse Slag staat gewoon een kerel met een pinapparaatquote:Op woensdag 16 september 2020 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat het waarschijnlijk best druk is daar en ik nog moet wennen aan de afmetingen van het ding.
Plus dat ik de vorige keer al m'n kleingeld in een parkeerautomaat gestort heb en geen zin heb in een speurtocht naar de automaat waar je wél kan pinnen.
Zou wel geniaal zijn als dat zomaar iemand zou zijn.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, bij de Wassenaarse Slag staat gewoon een kerel met een pinapparaat
Weet ik.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, bij de Wassenaarse Slag staat gewoon een kerel met een pinapparaat
Gewoon bij een openbare parkeerplaats gaan staan met een pinapparaat.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou wel geniaal zijn als dat zomaar iemand zou zijn.
Bestaat dat aquarium nog? Daar zat vroeger een blinde zeehond binnen in water met de kleur en geur van ontlasting.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Weet ik.Daar parkeerden we geloof ik toen we de vleermuisbunkers in gingen (met Molo en A-I).
Maar op zich is het goed te doen hoor, parkeren bij Bergen aan Zee. Dichter bij het aquarium kan je ook gewoon pinnen, maar ja, dat is geen doen als je op een spitstijd aan komt rijden.
Ik hoop dat het morgen niet zo druk is. Vakanties zijn voorbij. Ga gvd eens aan het werk Nederlandquote:Op woensdag 16 september 2020 12:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Weet ik.Daar parkeerden we geloof ik toen we de vleermuisbunkers in gingen (met Molo en A-I).
Maar op zich is het goed te doen hoor, parkeren bij Bergen aan Zee. Dichter bij het aquarium kan je ook gewoon pinnen, maar ja, dat is geen doen als je op een spitstijd aan komt rijden.
Een dreigende wielkem om zijn nekquote:Op woensdag 16 september 2020 12:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon bij een openbare parkeerplaats gaan staan met een pinapparaat.
Deze kerel had ook een slagboom bij zich. Dat maakte het op zich wel overtuigend
Ja dit. Ik wil morgen naar Katwijk.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop dat het morgen niet zo druk is. Vakanties zijn voorbij. Ga gvd eens aan het werk Nederland
quote:Op woensdag 16 september 2020 12:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bestaat dat aquarium nog? Daar zat vroeger een blinde zeehond binnen in water met de kleur en geur van ontlasting.
Ik ga lopen richting Katwijk. Komt wel dichtbij zoquote:Op woensdag 16 september 2020 12:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dit. Ik wil morgen naar Katwijk.
Jazeker. Geen idee van de beesten binnen, ik ben er denk ik al 25 jaar niet binnen geweest.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bestaat dat aquarium nog? Daar zat vroeger een blinde zeehond binnen in water met de kleur en geur van ontlasting.
Als ik m'n auto kwijt kan, anders moet je uitkijken dat ik niet op mensen inrij.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga lopen richting Katwijk. Komt wel dichtbij zo
Daarom moeten alle koters naar de opvang natuurlijk, corona of geen corona, want de ouders willen naar het strand.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop dat het morgen niet zo druk is. Vakanties zijn voorbij. Ga gvd eens aan het werk Nederland
quote:Op woensdag 16 september 2020 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik m'n auto kwijt kan, anders moet je uitkijken dat ik niet op mensen inrij.
Mag ik straks nog wel een sjaal om m'n hoofd doen of valt dat onder hoofddoekje?quote:Op woensdag 16 september 2020 12:10 schreef UitStraling het volgende:
Wilders wil dat we weer kunnen gaan genieten, zonder hoofddoekjes in de winkelstraten en met extra geld voor normale Nederlanders![]()
Niet teveel in de zon zitten anders hoor je er niet meer bijquote:Op woensdag 16 september 2020 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mag ik straks nog wel een sjaal om m'n hoofd doen of valt dat onder hoofddoekje?
Hij kan asiel aanvragen in Orbánistan?quote:Op woensdag 16 september 2020 12:10 schreef UitStraling het volgende:
Wilders wil dat we weer kunnen gaan genieten, zonder hoofddoekjes in de winkelstraten en met extra geld voor normale Nederlanders![]()
Daar moest ik bij Castricum echt hard om lachen, de hele dag parkeren kost ¤5 ofzo, maar echt een kilometer van het strand af al lui die in de berm parkeren, want gratis.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:12 schreef CherryLips het volgende:
Anders parkeer ik m'n auto ergens op de stoep en neem ik de boete voor lief.
Wildquote:Op woensdag 16 september 2020 12:12 schreef CherryLips het volgende:
Anders parkeer ik m'n auto ergens op de stoep en neem ik de boete voor lief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |