Verdwijnen met de bootquote:Op dinsdag 15 september 2020 22:27 schreef LTVDK het volgende: De huwelijksreis lijkt me eigenlijk boeiender dan de bruiloft
![]()
Waarschijnlijk niet. Ze hebben de geur van mams.quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:29 schreef bitterbal het volgende:
hoelang zou het duren voordat ze het doorheeft
[ afbeelding ]
maar spekquote:Op dinsdag 15 september 2020 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Ze hebben de geur van mams.
Ja weet niet meer hoeveel we nodig haddenquote:
veelquote:Op dinsdag 15 september 2020 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet niet meer hoeveel we nodig hadden
'Ze hebben de geur van mams.' als in, die van mamatijger.quote:
Huh ga je toch trouwenquote:Op dinsdag 15 september 2020 22:32 schreef Samzz het volgende:
Oh ja, ik moet de jurk voor t trouwfeest nog bestellen. Doe ik volgende week wel.
Misschien kunnen we ook een donatiepagina opzetten?quote:
Van vrienden ofzo?quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:32 schreef Samzz het volgende:
Oh ja, ik moet de jurk voor t trouwfeest nog bestellen. Doe ik volgende week wel.
oeh jaquote:Op dinsdag 15 september 2020 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien kunnen we ook een donatiepagina opzetten?
Wat voor jurk denk je aan Samzzquote:Op dinsdag 15 september 2020 22:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Van vrienden ofzo?
Wat ga je kopen?
Hij is al een dagje ouder, dan kun je het sneltreintempo van de huidige maatschappij niet zo goed meer volgen af en toe.quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij zat er vorig topic ook bij toch?
Krijg je alles wel mee?
Niet gelzen dat Samzz naar een feest ging neequote:Op dinsdag 15 september 2020 22:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij zat er vorig topic ook bij toch?
Krijg je alles wel mee?
Yes.quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Van vrienden ofzo?
Wat ga je kopen?
Ben benieuwd hoeveel ze overhebben om ons 3 maanden op Bora Bora weg te stoppen zodat ze hier even rust hebbenquote:
Klopt, maar ik doe ook nog wel eens wat andere dingen dan naar m'n foon starenquote:Op dinsdag 15 september 2020 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij is al een dagje ouder, dan kun je het sneltreintempo van de huidige maatschappij niet zo goed meer volgen af en toe.
Meh beetje weinig decolletéquote:Op dinsdag 15 september 2020 22:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yes.
https://topvintage.nl/nl/(...)pencil-dress-in-navy
Deze.
Helemaal prima. Eenhoornglitterschoenen eronder en klaar voor t feestje.quote:
Ik doneer 1 cent.quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel ze overhebben om ons 3 maanden op Bora Bora weg te stoppen zodat ze hier even rust hebben
Denk best veelquote:Op dinsdag 15 september 2020 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel ze overhebben om ons 3 maanden op Bora Bora weg te stoppen zodat ze hier even rust hebben
quote:
quote:
Ok we gaan wel zien hoe het eruit ziet.quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helemaal prima. Eenhoornglitterschoenen eronder en klaar voor t feestje.
?quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:43 schreef Amarantha het volgende:
Ah top kneusje voegt mij toe op FB. Misschien komt vrienden knokploeg toch nog van pas.
WD-40 downie?quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:43 schreef Amarantha het volgende:
Ah top kneusje voegt mij toe op FB. Misschien komt vrienden knokploeg toch nog van pas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:47 schreef Amarantha het volgende:
Never open the pussy for crazy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle meiden waren vroeger verliefd op hem en nu is het zo'n enorme stakker.quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Never open the pussy for crazy.
US?quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alle meiden waren vroeger verliefd op hem en nu is het zo'n enorme stakker.
Mmmm keer goed van je afbijten dan.quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alle meiden waren vroeger verliefd op hem en nu is het zo'n enorme stakker.
Arme Q.quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:54 schreef CherryLips het volgende:
Z'n telefoonnummer op internet flikkeren hielp bij mijn stalkertje wel.
Ik ben oprecht bang dat hij mij een keertje volgt ofzo. Zie net dat hij weer vrijgezel is dus nu heeft hij helemaal niks meer te verliezen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mmmm keer goed van je afbijten dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |