2005 of zo was al veel op verschillende sites over gesproken.quote:
Er is heel veel meer bewijs om te zien dat t allemaal BS was/is, maar beter niet om weer over te beginnen, tis hier gewoon tijdverspillend.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:16 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Maar ze hebben toch een paspoort gevonden op straat? Hoeveel meer bewijs wil je nog? 😉
Bwa heb nog wel es zin om mn geheugen op te frissen 🤔quote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:37 schreef Tingo het volgende:
Er is heel veel meer bewijs om te zien dat t allemaal BS was/is, maar beter niet om weer over te beginnen, tis hier gewoon tijdverspillend.
Als mensen willen die idiotische 911 'officiele' verhaaltjes geloven - tis goed zo.
Ik wou net zeggen..quote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:12 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Het is een feit dat die oefeningen gehouden werden die dag.
Welk scenario jij er aan breit is ntl geen feit. Niet zomaar doortrekken he
Sorry ik zat er naast, want het was pas in 2009 2010 dat hij hier aan de order kwam.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:31 schreef Tingo het volgende:
[..]
2005 of zo was al veel op verschillende sites over gesproken.
2007 (September Clues) gemaakt was.
Jij mag dat blijven denken.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
Sorry ik zat er naast, want het was pas in 2009 2010 dat hij hier aan de order kwam.
Meen dat lambiekje hier een topic over gestart was toen.
Neemt niet weg dat dit scenario veel meer vragen dan antwoorden opleverde.
Laat ik het zo zeggen veel meer dan het originele verhaal!
Jammer weer dit betreft een discussie topic.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:23 schreef Tingo het volgende:
[..]
Jij mag dat blijven denken.
En voor mij - dat weer genoeg discussie met je is.
Je weet toch dat dit veel gebruikt wordt.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:16 schreef theguyver het volgende:
Ik wou net zeggen..
Dat er oefeningen plaatsvonden op die dag, kon ik me nog voor de geest halen, ik kon alleen even niet zo 123 welke oefeningen dit betrof!
In Amsterdam kon het wel en in New York niet.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:58 schreef Tingo het volgende:
Als mensen kunnen niet snappen dat het niet mogelijk is om 60ton dunne alu door 120,000 tonnen dikke stalen girders te rammen dan kunnen ze ook niet de 'no planes theory' snappen.
'Moet kunnen zijn omdat we hebben t allemaal op tv hebben gezien!!!!"
Heb ik toen de tijd ook bijna alles geloven.
In dit geval ligt het iets genuanceerder.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 17:48 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Je weet toch dat dit veel gebruikt wordt.
Zie de London bombings 7 juli 2005...oefening aan de gang met bijna exacte dezelfde doelwitten, door Visor Consultants ...
Kan je geen toeval meer blijven noemen.
Nee, je bovenstaande 'voorbeelden' totaal andere zaken zijn.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
In Amsterdam kon het wel en in New York niet.
In de Pacific ocean konden kleine vliegtuigen wel een oorlogschip tot zinken brengen.
En in 1945 kon een b25 het ook in New York maar in 2001 niet.
En in 1988 kon een vliegtuig een half dorp pletten.
En zo zijn er tig en tig voorbeelden waarbij het wel kon.
Maar alleen bij deze kon het niet..
Ik vind het aparter dat dit geval het niet kan en al die anderen wel..
Explain mijn beste expert, hoe komt het dat staal naar binnen buigt?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:18 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nee, je bovenstaande 'voorbeelden' totaal andere zaken zijn.
Please be more specific als je wil 'discusseren'.
'Als mensen kunnen niet snappen dat het niet mogelijk is om 60ton dunne alu door 120,000 tonnen dikke stalen girders te rammen dan kunnen ze ook niet de 'no planes theory' snappen.'
Welke staal? Gebaseerd op wat?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
Explain mijn beste expert, hoe komt het dat staal naar binnen buigt?
Weet je hoe het vliegtuig neer storte op de Bijlmer?
Ja, ook jaren geleden gezien, dan aardig wat tijd aan verspild en dan lange discussie over gehad.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:32 schreef UncleScorp het volgende:
Alhoewel op 911 stonden er ook mensen in het gat ... ondanks de verzengende vuurzee en hitte die het staal zouden gaan smelten
[ afbeelding ]
Foto is fake or what ?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:48 schreef Tingo het volgende:
Ja, ook jaren geleden gezien, dan aardig wat tijd aan verspild en dan lange discussie over gehad.
Dan krijgt je t eindelijk door dat het allemaal ook fake bullshit is.
Nog 'n 9/11 red herring dus:)
Ja, het is 'n onmogelijk scenario toch? Er was ook 'n hele slechte kwaliteit vid (vanuit 'n helikopter zeggen ze) te vinden.quote:
De stalen beugel die de motoren op de plek hield brak!quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:40 schreef Tingo het volgende:
[..]
Welke staal? Gebaseerd op wat?
Nee, dat weet ik niet...maar 9/11 heeft ook niks met de Bijlmer te maken.
Dan ga jij 'n vid van 'n sterke vent posten.
Samme zeg.
Nee want een b25 is een heel klein vliegtuig van grotendeels hout en kijk wat voor schade het aanrichtte!quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:28 schreef UncleScorp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De B25-crash in the Empire State Building is niet echt een vergelijk...
Welke HD tv had jij in 2001?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:57 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ja, het is 'n onmogelijk scenario toch? Er was ook 'n hele slechte kwaliteit vid (vanuit 'n helikopter zeggen ze) te vinden.
The Waving Woman of zo
Dan kwamen ze achter dat die 'Edna Cintron' al jaren voor 9/11 dood was.
De spooky, zogenaamde 9/11 'truth beweging' enorme afwijkende bullshit is.
Grappig was dat als iemand over 'no planes' begint, wilden ze niks van horen....'oh no, no, no ! Don't go there!'
En dan gaan ze jarenlang door over beam weapons,mini-nukes,holograms,missiles, air-rifles etc.
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:28 schreef UncleScorp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De B25-crash in the Empire State Building is niet echt een vergelijk...
Misschien de beelden even bekijken er valt van alles naar beneden, nadeel natuurlijk is op de beelden zelf is het natuurlijk lastig te onderscheiden of het gebouw puin of vliegtuig onderdelen zijn.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:38 schreef UncleScorp het volgende:
Ok maar jij vindt het dan ook logisch dat een vliegtuig dat gebouw ingaat als een mes in de boter, geen enkel stukje dat botst en terugvalt, zelfs geen vleugeltipje?
En het paspoort natuurlijkquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:16 schreef theguyver het volgende:
Daarom wijs ik op de details dat er heel wat vliegtuig onderdelen op de grond zijn gevonden.
Wsl een vliegtuig maar we houden de discussie levendigquote:Wat knalde er dan tegen het gebouw en veroorzaakt zo groot gat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |