abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 13:35:45 #101
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200892334
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 12:43 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
En het paspoort natuurlijk :Y)
[..]
Wsl een vliegtuig maar we houden de discussie levendig :P
jup en een paspoort, niet het enige paspoort..
En niet de enige papieren uit het vliegtuig!
Zie gevalletje MH17 daar vond men een shitload aan papieren, en die was op 10km hoogte naar beneden gekomen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 17:56:14 #102
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_200896506
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 10:38 schreef UncleScorp het volgende:
Ok maar jij vindt het dan ook logisch dat een vliegtuig dat gebouw ingaat als een mes in de boter, geen enkel stukje dat botst en terugvalt, zelfs geen vleugeltipje?
Je kent die straaljager vs betonblok video vast wel? Daar zie je ook geen stuiter terug.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_200911785
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 10:38 schreef UncleScorp het volgende:
Ok maar jij vindt het dan ook logisch dat een vliegtuig dat gebouw ingaat als een mes in de boter, geen enkel stukje dat botst en terugvalt, zelfs geen vleugeltipje?
Airplane wing is cut off by wooden telephone pole

Crash test.
Er is of was 'n veel beter kwalitiet,langer versie met meer uitleg/info en zonder muziek van deze vid te vinden.

People should not need so much of a good imagination in order to understand what would happen to a plane of only 60 tons of aluminium crashing against 40 or more upright steel beams supported by 110.000 tons of steel structure (all welded, bolted and slotted together) plus the 100,000 tons or more of concrete and other materials etc.
What we all saw on tv that day was and is an impossible scenario.

[ Bericht 7% gewijzigd door Tingo op 14-08-2021 19:26:43 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zaterdag 14 augustus 2021 @ 19:46:36 #104
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200912758
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 18:46 schreef Tingo het volgende:

[..]
Airplane wing is cut off by wooden telephone pole

Crash test.
Er is of was 'n veel beter kwalitiet,langer versie met meer uitleg/info en zonder muziek van deze vid te vinden.

People should not need so much of a good imagination in order to understand what would happen to a plane of only 60 tons of aluminium crashing against 40 or more upright steel beams supported by 110.000 tons of steel structure (all welded, bolted and slotted together) plus the 100,000 tons or more of concrete and other materials etc.
What we all saw on tv that day was and is an impossible scenario.

das jammer, ik wou wel weten hoe hard deze over de grond ging!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200913077
quote:
4s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 19:46 schreef theguyver het volgende:

[..]
das jammer, ik wou wel weten hoe hard deze over de grond ging!
Ik ook, maar de originele film kan ik helaas niet meer vinden.Ik weet al genoeg.
Ga dan zelf even uitzoeken als je wat meer over wil weten.
Hoor ik van je graag.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zaterdag 14 augustus 2021 @ 20:15:39 #106
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200913211
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 20:07 schreef Tingo het volgende:

[..]
Ik ook, maar de originele film kan ik helaas niet meer vinden.Ik weet al genoeg.
Ga dan zelf even uitzoeken als je wat meer over wil weten.
Hoor ik van je graag.
vooral 5:15 is zeer interessant detail wat niet in het bovenste filmpje gebruikt werd.
en verderop in filmpje ook ;) vanaf 6:40
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200914078
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 20:15 schreef theguyver het volgende:

[..]
vooral 5:15 is zeer interessant detail wat niet in het bovenste filmpje gebruikt werd.
en verderop in filmpje ook ;) vanaf 6:40
Die bedoel ik.Heel goed en dankje wel voor t vinden!
Zeer interessant idd.

Nou kan jij (e.a.hier) beter even heel goed denken over wat zal met zo'n vliegtuig gebeuren als het tegen 'n enorme, sterke, struktuur van 250,000 ton van staal en concreet ipv 'n paar houten palen knalt.
It would smash to bits on the outside of the building.
Snappez vous? Ik hoop het.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_200915148
Hier kan je ook zien hoe erg kwetsbaar (remote controlled-1984!)passenger jet is.

Het is gewoon onmogelijk dat zulke zwakke, lichte,dingen door enorme sterke structuren als de Twin Towers kunnen rammen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zondag 15 augustus 2021 @ 11:16:01 #109
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200919792
Het grote probleem van dit en 9/11 is de snelheid en er zat niks in de weg bij etc 1 en 2 geen 3 tal zandbanken en telefoon palen
Een totaal ander vliegtuig..
Oh en het vliegtuig vloog!
Zeer indrukwekkende video dat wel!

Mag agh details hé!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200921492
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 11:16 schreef theguyver het volgende:
Het grote probleem van dit en 9/11 is de snelheid en er zat niks in de weg bij etc 1 en 2 geen 3 tal zandbanken en telefoon palen
Een totaal ander vliegtuig..
Oh en het vliegtuig vloog!
Zeer indrukwekkende video dat wel!

Mag agh details hé!
Nee, ‘totaal anders’ zijn ze niet.
Qua constructie, materialen gebruikt, ontwerp, passagier vliegtuigen in principe zijn hetzelfde als vijftig jaar geleden…..aluminium tubes with wings attached. Ze zijn maar wat groter, ietsjes sneller en veiliger geworden. Ook jet engine technologie in principe hetzelfde concept is…..gewoon langzaam over de jaren verbeterd.

Anyhoos, ik heb genoeg over gepost.

You either see it or you don’t. Als je denkt dat wat er op 9/11 gebeuren allemaal echt en/of mogelijk is, success ermee.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zondag 15 augustus 2021 @ 15:36:55 #111
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200922784
Een pingpong bal kan met hoge snelheid door dodelijk zijn!
Maar met lage snelheid niet!

De filmpjes geven inderdaad weer wat voor schade er wel niet toe gebracht kan worden en dat over de grond!

Een vliegtuig met hoge snelheid kan enorm veel schade aanrichten dit zie je bij bijna elk vliegtuig ongeluk..

En nogmaals staal is absoluut niet onverwoestbaar!

Plus, explain me this!
- duizenden getuigen.
- tientallen privé video's en foto's
- live stream uitzendingen van uit verschillende hoeken en verschillende zenders.
- enorme schade aan het gebouw metaal wat naar binnen is gebogen en afgebroken.
- vliegtuig puin op locaties!
- perfecte timing op live beeld en getuigen!
- radar
- vermiste passagiers!
- medewerkers etc brandweermannen politie agenten die omgekomen zijn.
- telefoon gesprekken passagiers.
- etc
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200931259
Ah, de no-plane no-brain theory. :') :') :')
pi_200931634
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 15:36 schreef theguyver het volgende:
Een pingpong bal kan met hoge snelheid door dodelijk zijn!
Maar met lage snelheid niet!

De filmpjes geven inderdaad weer wat voor schade er wel niet toe gebracht kan worden en dat over de grond!

Een vliegtuig met hoge snelheid kan enorm veel schade aanrichten dit zie je bij bijna elk vliegtuig ongeluk..

En nogmaals staal is absoluut niet onverwoestbaar!

Plus, explain me this!
- duizenden getuigen.
- tientallen privé video's en foto's
- live stream uitzendingen van uit verschillende hoeken en verschillende zenders.
- enorme schade aan het gebouw metaal wat naar binnen is gebogen en afgebroken.
- vliegtuig puin op locaties!
- perfecte timing op live beeld en getuigen!
- radar
- vermiste passagiers!
- medewerkers etc brandweermannen politie agenten die omgekomen zijn.
- telefoon gesprekken passagiers.
- etc
Oh die vliegtuigen gingen wel, de complot theorie zegt alleen dat het ook nog opgeblazen is met wat anders op zwakke punten.

Er was zo een gebouw dat ook ging zonder geraakt te zijn door een vliegtuig?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200932019
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 07:15 schreef ludovico het volgende:

[..]
Oh die vliegtuigen gingen wel, de complot theorie zegt alleen dat het ook nog opgeblazen is met wat anders op zwakke punten.

Er was zo een gebouw dat ook ging zonder geraakt te zijn door een vliegtuig?
Het gaat hier over de no-planes theory. Er waren volgens sommigen dus geen vliegtuigen die zich in de torens boorden. 😂
pi_200932262
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 08:28 schreef illusions het volgende:

[..]
Het gaat hier over de no-planes theory. Er waren volgens sommigen dus geen vliegtuigen die zich in de torens boorden. 😂
Pff..
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 16 augustus 2021 @ 09:30:50 #116
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_200932662
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 09:00 schreef ludovico het volgende:

[..]
Pff..
Dat ja :)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_200933753
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 15:36 schreef theguyver het volgende:
Een pingpong bal kan met hoge snelheid door dodelijk zijn!
Maar met lage snelheid niet!

De filmpjes geven inderdaad weer wat voor schade er wel niet toe gebracht kan worden en dat over de grond!

Een vliegtuig met hoge snelheid kan enorm veel schade aanrichten dit zie je bij bijna elk vliegtuig ongeluk..

En nogmaals staal is absoluut niet onverwoestbaar!

Plus, explain me this!
- duizenden getuigen.
- tientallen privé video's en foto's
- live stream uitzendingen van uit verschillende hoeken en verschillende zenders.
- enorme schade aan het gebouw metaal wat naar binnen is gebogen en afgebroken.
- vliegtuig puin op locaties!
- perfecte timing op live beeld en getuigen!
- radar
- vermiste passagiers!
- medewerkers etc brandweermannen politie agenten die omgekomen zijn.
- telefoon gesprekken passagiers.
- etc
dat 2de vliegtuig werd vanaf het dak professional gefilmd
door wie was dat en waarom staat hij daar al op het dak te wachten precies in de goede richting?
  maandag 16 augustus 2021 @ 11:13:31 #118
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200934015
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 10:53 schreef THEFXR het volgende:

[..]
dat 2de vliegtuig werd vanaf het dak professional gefilmd
door wie was dat en waarom staat hij daar al op het dak te wachten precies in de goede richting?
Je vraagt of toeval was dat men de torens aan het filmen waren terwijl een van de bekendste gebouwen ter wereld al een kwartier in de fik staat?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200934755
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 21:57 schreef Tingo het volgende:
Hier kan je ook zien hoe erg kwetsbaar (remote controlled-1984!)passenger jet is.

Het is gewoon onmogelijk dat zulke zwakke, lichte,dingen door enorme sterke structuren als de Twin Towers kunnen rammen.
Deze crash is totaal niet te vergelijken met de crashes in de Twin Towers... Die 767 vloog veel en veel sneller dan deze 707 (720 series) die op landings-snelheid vliegt (zie de volledige deployed flaps).. Daarnaast glijdt ie over de grond ipv een op meer dan max speed frontale crash..

De no-planes theorie is simpelweg onmogelijk..

Het haalt echt de focus af van waarom dit überhaupt kon gebeuren.. Wist de CIA dat dit ging gebeuren en zagen ze het als een mooie reden om Afghanistan binnen te vallen..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_200935620
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_200936370
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 12:08 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Deze crash is totaal niet te vergelijken met de crashes in de Twin Towers... Die 767 vloog veel en veel sneller dan deze 707 (720 series) die op landings-snelheid vliegt (zie de volledige deployed flaps).. Daarnaast glijdt ie over de grond ipv een op meer dan max speed frontale crash..

De no-planes theorie is simpelweg onmogelijk..

Het haalt echt de focus af van waarom dit überhaupt kon gebeuren.. Wist de CIA dat dit ging gebeuren en zagen ze het als een mooie reden om Afghanistan binnen te vallen..
Dat zeg ik ook niet. Het is gewoon 'n voorbeeldje hoe zwak/kwetsbaar vliegtuigen zijn. Als jij denk dat zulke dingen door dikke stalen beams kunnen door rammen of zo'n vliegtuig kan maximaal snelheid (volgens msm bijna 900km/p/u) op zo'n lage altitude kan bereiken moet je zelfweten. Maximaal snelheid kunnen ze alleen doen als ze heel hoog vliegen.
Maar goed, ik ben best wel klaar met discussie over 9/11 - zeker met bepaalde figuurtjes hiero.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_200937011
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 14:07 schreef Tingo het volgende:

[..]
Dat zeg ik ook niet. Het is gewoon 'n voorbeeldje hoe zwak/kwetsbaar vliegtuigen zijn. Als jij denk dat zulke dingen door dikke stalen beams kunnen door rammen of zo'n vliegtuig kan maximaal snelheid (volgens msm bijna 900km/p/u) op zo'n lage altitude kan bereiken moet je zelfweten. Maximaal snelheid kunnen ze alleen doen als ze heel hoog vliegen.
Maar goed, ik ben best wel klaar met discussie over 9/11 - zeker met bepaalde figuurtjes hiero.
Ze kunnen wel degelijk op lage hoogte snel vliegen. Iig snel genoeg om met de massa van een 767 om die balken te breken.

Daarnaast maken vele ook de fout dat "max speed" in de luchtvaart voor "max saftey speed" staat. Ze kunnen echt wel sneller zonder direct uit elkaar te vallen.

Het is overigens verdomd lastig om zonder training een 767 af te remmen tijdens de daling..

Ben geen piloot maar was fervent sim piloot.. En bij elke nieuwe near real add-on van een wat groter vliegtuig (pmdg) was er altijd de bug dat het vliegtuig te langzaam remde.. Waarbij het test team (met o.a. Piloten die een type rating van het betreffende vliegtuig hadden) "just like the real world" als antwoord gaven.

Daarnaast gezien wat die 747 in de Bijlmer aan schade veroorzaakte? Zover ik weet vloog die zelfs langzamer dan de 767 in NY..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_200948302
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 14:44 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Ze kunnen wel degelijk op lage hoogte snel vliegen. Iig snel genoeg om met de massa van een 767 om die balken te breken.

You are welcome to your opinion but you are very wrong.

De hollow mass (767) of 3mm thick aluminium tube with wings on it.
Vergeet niet dat de ‘massa’ van de gebouw veel, veel (100x ?) groter dan de vliegtuig was, en dat de balken (maar 50cm of zo tussen) gehect (welded,slotted,bolted) aan ‘n 110,000 ton steel-framed gebouw waren.
….
Of het gewichten en materialen:
Gebouw staal : Rond 110,000 tons (plus 100,000 tons concreet of zo)
Alu 767 vliegtuig: 60/70 tons (plus 15 tons of zo met motoren en landing gear)

Vergeet ook niet dat density/strength of the materials ook ‘n heel belangrijke rol speelt.

Anyone genuinely interested should look up ‘collision or crash physics.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 10:14:42 #124
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_200948488
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 10:01 schreef Tingo het volgende:

[..]
You are welcome to your opinion but you are very wrong.

Zo kan je jouw beeld hiervan goed samenvatten ja.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_200950168
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 10:01 schreef Tingo het volgende:

[..]
You are welcome to your opinion but you are very wrong.

De hollow mass (767) of 3mm thick aluminium tube with wings on it.
Vergeet niet dat de ‘massa’ van de gebouw veel, veel (100x ?) groter dan de vliegtuig was, en dat de balken (maar 50cm of zo tussen) gehect (welded,slotted,bolted) aan ‘n 110,000 ton steel-framed gebouw waren.
….
Of het gewichten en materialen:
Gebouw staal : Rond 110,000 tons (plus 100,000 tons concreet of zo)
Alu 767 vliegtuig: 60/70 tons (plus 15 tons of zo met motoren en landing gear)

Vergeet ook niet dat density/strength of the materials ook ‘n heel belangrijke rol speelt.

Anyone genuinely interested should look up ‘collision or crash physics.
Gelukkig hebben we momenteel computers die verdomd goed zijn in simulatie.. Overigens jagen ze hier ook een alu container gevuld met water door een stalen balk om de simulatie van de juiste data te voorzien:

Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')