Zekers en anders een TR. Gelukkig is het tegenwoordig nauwelijks nodig.quote:
TR zetten? Af en toe...quote:Op maandag 14 september 2020 21:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zekers en anders een TR. Gelukkig is het tegenwoordig nauwelijks nodig.
Ik ben de draad kwijtquote:Op maandag 14 september 2020 21:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Even iemand op zijn plek zetten met een paar goed geplaatste woorden doet wonderenquote:Op maandag 14 september 2020 21:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jacqieeeeeeequote:Op maandag 14 september 2020 21:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Rabbitjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
aloaaaaaaaaaquote:Op maandag 14 september 2020 21:28 schreef aloa het volgende:
Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
hoe was jou dag?quote:
voor?quote:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 14-09-2020 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Jij?quote:Op maandag 14 september 2020 21:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Fresh zet jij mij even op mijn plek wil je
Straks wel.quote:Op maandag 14 september 2020 21:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Fresh zet jij mij even op mijn plek wil je
Niet te.quote:
hoe ws jou eerste werkdag weer aloaquote:
Wel prima, lekker rustig op werk en vanmiddag nog lekker uurtje kunnen tukken.quote:
Ken ik niet, uit welk jaar?quote:
ruk veel escalaties .. enzo maar goed hoort er bij... hadden denk last vd warmtequote:Op maandag 14 september 2020 21:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel prima, lekker rustig op werk en vanmiddag nog lekker uurtje kunnen tukken.
Hoe was jouw dag?
Je hebt het weer overleeft.quote:Op maandag 14 september 2020 21:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ruk veel escalaties .. enzo maar goed hoort er bij... hadden denk last vd warmte
From me to you:quote:
Lekker gegeten?quote:
Fijn bedanktquote:Op maandag 14 september 2020 21:35 schreef maily het volgende:
[..]
From me to you:
...........................................................................................................................................................................................................................................
Hier een tram.quote:
duh zag er wel meer als 1 voor bij gaan bij jouquote:
Das wel ruk. Zal vast wel de warmte zijn geweest.quote:Op maandag 14 september 2020 21:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ruk veel escalaties .. enzo maar goed hoort er bij... hadden denk last vd warmte
Het hoort er bij.quote:Op maandag 14 september 2020 21:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Das wel ruk. Zal vast wel de warmte zijn geweest.
Fijne avond nog.quote:
quote:
Net zo hard als een auto in de stad.quote:
50 dus.quote:Op maandag 14 september 2020 21:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Net zo hard als een auto in de stad.
en er komen er om de minuut voor jou deur langsquote:Op maandag 14 september 2020 21:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Net zo hard als een auto in de stad.
Komt wel goed skatsje.quote:Op maandag 14 september 2020 21:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
nog twee dagen fresh heb buikpijn van
Hoop t schat heb echt buikpijn vanquote:
Gelukkig hoor ik ze alleen als het raam openstaat en zelfs dan valt het nog mee.quote:Op maandag 14 september 2020 21:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
en er komen er om de minuut voor jou deur langs
Je went er aan.quote:Op maandag 14 september 2020 21:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig hoor ik ze alleen als het raam openstaat en zelfs dan valt het nog mee.
Geluid was zeker niet hardquote:Op maandag 14 september 2020 21:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig hoor ik ze alleen als het raam openstaat en zelfs dan valt het nog mee.
Dat ook maar ze hebben de rails hier ook geluidsarm gemaakt.quote:
Nog beter.quote:Op maandag 14 september 2020 21:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat ook maar ze hebben de rails hier ook geluidsarm gemaakt.
K3?quote:
Zeker, het enige wat ik echt hoor zijn de sirenes van hulpdiensten.quote:
Dan toch eine kleine nachtmusik.quote:
Het is niet goed hoor als je het herkend.quote:
Dit stond vroeger standaard aan hier. Wel met de oude k3 dan.quote:Op maandag 14 september 2020 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is niet goed hoor als je het herkend.
Sour cream & onion chips ook goed?quote:Op maandag 14 september 2020 21:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
iemand koffie voor mij?
?
quote:Op maandag 14 september 2020 21:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
iemand koffie voor mij?
?
nee die mag je houden mopquote:
Ik heb uurtje geleden het laatste uit de kan op gezopenquote:Op maandag 14 september 2020 21:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
iemand koffie voor mij?
?
mijn rots in de brandingquote:
nee france heet zijquote:Op maandag 14 september 2020 21:45 schreef ToT het volgende:
[..]Ahhhh natuurlijK! Het was Non, je ne regrette rien!
La grande France?quote:
Frans Duits...quote:Op maandag 14 september 2020 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow!
Hier hebben we ook een France. Bauer, heet-ie.
quote:Op maandag 14 september 2020 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow!
dat is maar en mannquote:Op maandag 14 september 2020 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow!
Vertel het ook aan miniquote:Op maandag 14 september 2020 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom er aan.quote:Op maandag 14 september 2020 21:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
fresh ik zit ook bij brady
quote:Op maandag 14 september 2020 21:50 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ja dat ene liedje van Mike Oldfield ging toch over dat ze bij hem op bezoek wilden gaan?Dat vind ik ook al zo'n gaaf nummer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Hooguit dat-ie de enge heks in een sprookje is hoor!quote:
Same!quote:Op maandag 14 september 2020 21:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vind ik ook al zo'n gaaf nummer.
quote:Op maandag 14 september 2020 21:50 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ja dat ene liedje van Mike Oldfield ging toch over dat ze bij hem op bezoek wilden gaan?Je bent nog erger dan ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kudo's en tofheid![]()
![]()
quote:Op maandag 14 september 2020 21:51 schreef maily het volgende:
[..]
Je bent nog erger dan ik![]()
Kudo's en tofheid![]()
Die hebben in Nederland een slijterij keten.quote:
quote:Op maandag 14 september 2020 21:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die hebben in Nederland een slijterij keten.
Vast niet de Mitra!quote:Op maandag 14 september 2020 21:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gall en Gallquote:Op maandag 14 september 2020 21:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jipske.quote:
Scheelt idd toch al gauw 2 letters, ja!quote:Op maandag 14 september 2020 21:53 schreef mario390 het volgende:
je kann maar je franz baurer niet met france vergleichen
10 pintos.quote:
Niet verbrand? Zon was aardig aanwezig...quote:Op maandag 14 september 2020 21:55 schreef Jippie het volgende:
Was helemaal gaar van het varen, wel lekker 💜
Van varen wordt je moe idd.quote:Op maandag 14 september 2020 21:55 schreef Jippie het volgende:
Hey Jippie 😘quote:Op maandag 14 september 2020 21:55 schreef Jippie het volgende:
waar blijf jequote:
Vraag het in het Fries.quote:
ik niet hoor ga liggen als een diva met belletje in mijn handquote:Op maandag 14 september 2020 21:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van varen wordt je moe idd.
Nooit gedaan dus geen ideequote:Op maandag 14 september 2020 21:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van varen wordt je moe idd.
Factor 30quote:Op maandag 14 september 2020 21:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Niet verbrand? Zon was aardig aanwezig...
Laatste keer dat ik daar iets heb gekocht is ergens begin 2015 geweestquote:
Ha Het lief konijntje is er gezelligquote:
Jippiekaihooquote:
Ik ben er al een tijdje, maar zit tussendoor ook nog serie te kijkenquote:Op maandag 14 september 2020 22:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha Het lief konijntje is er gezellig
Met een belletje?quote:Op maandag 14 september 2020 22:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik niet hoor ga liggen als een diva met belletje in mijn hand
Ik Rambo 4.quote:Op maandag 14 september 2020 22:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben er al een tijdje, maar zit tussendoor ook nog serie te kijken
Kan allemaal. Ik werd gestoord door de telefoon 😛quote:Op maandag 14 september 2020 22:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben er al een tijdje, maar zit tussendoor ook nog serie te kijken
Ik heb paar weken terug nog wat externe harde schijven zitten opruimen, maar ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om de complete rambo serie eraf te gooienquote:
Alles kan. Koffie kan, thee kan, wodka kan....quote:Op maandag 14 september 2020 22:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan allemaal. Ik werd gestoord door de telefoon 😛
Aan de eerste film heb ik nog leuke herinneringen.quote:Op maandag 14 september 2020 22:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb paar weken terug nog wat externe harde schijven zitten opruimen, maar ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om de complete rambo serie eraf te gooien
ja als ik dorst of honger heb rinkel ikquote:
Nu ben ik wel benieuwdquote:Op maandag 14 september 2020 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Aan de eerste film heb ik nog leuke herinneringen.
Zoals een echte diva betaamt.quote:Op maandag 14 september 2020 22:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja als ik dorst of honger heb rinkel ik
quote:Op maandag 14 september 2020 22:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zoals een echte diva betaamt.
En dan word je bediend?quote:Op maandag 14 september 2020 22:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja als ik dorst of honger heb rinkel ik
Gelukkig heb ik dan geen diva gescoordquote:Op maandag 14 september 2020 22:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zoals een echte diva betaamt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |