Dit stond vroeger standaard aan hier. Wel met de oude k3 dan.quote:Op maandag 14 september 2020 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is niet goed hoor als je het herkend.
Sour cream & onion chips ook goed?quote:Op maandag 14 september 2020 21:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
iemand koffie voor mij?
?
quote:Op maandag 14 september 2020 21:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
iemand koffie voor mij?
?
nee die mag je houden mopquote:
Ik heb uurtje geleden het laatste uit de kan op gezopenquote:Op maandag 14 september 2020 21:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
iemand koffie voor mij?
?
mijn rots in de brandingquote:
nee france heet zijquote:Op maandag 14 september 2020 21:45 schreef ToT het volgende:
[..]Ahhhh natuurlijK! Het was Non, je ne regrette rien!
La grande France?quote:
Frans Duits...quote:Op maandag 14 september 2020 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow!
Hier hebben we ook een France. Bauer, heet-ie.
quote:Op maandag 14 september 2020 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow!
dat is maar en mannquote:Op maandag 14 september 2020 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow!
Vertel het ook aan miniquote:Op maandag 14 september 2020 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom er aan.quote:Op maandag 14 september 2020 21:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
fresh ik zit ook bij brady
quote:Op maandag 14 september 2020 21:50 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ja dat ene liedje van Mike Oldfield ging toch over dat ze bij hem op bezoek wilden gaan?Dat vind ik ook al zo'n gaaf nummer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |