Zekers en anders een TR. Gelukkig is het tegenwoordig nauwelijks nodig.quote:
TR zetten? Af en toe...quote:Op maandag 14 september 2020 21:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zekers en anders een TR. Gelukkig is het tegenwoordig nauwelijks nodig.
Ik ben de draad kwijtquote:Op maandag 14 september 2020 21:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Even iemand op zijn plek zetten met een paar goed geplaatste woorden doet wonderenquote:Op maandag 14 september 2020 21:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jacqieeeeeeequote:Op maandag 14 september 2020 21:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Rabbitjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
aloaaaaaaaaaquote:Op maandag 14 september 2020 21:28 schreef aloa het volgende:
Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
hoe was jou dag?quote:
voor?quote:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 14-09-2020 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Jij?quote:Op maandag 14 september 2020 21:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Fresh zet jij mij even op mijn plek wil je
Straks wel.quote:Op maandag 14 september 2020 21:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Fresh zet jij mij even op mijn plek wil je
Niet te.quote:
hoe ws jou eerste werkdag weer aloaquote:
Wel prima, lekker rustig op werk en vanmiddag nog lekker uurtje kunnen tukken.quote:
Ken ik niet, uit welk jaar?quote:
ruk veel escalaties .. enzo maar goed hoort er bij... hadden denk last vd warmtequote:Op maandag 14 september 2020 21:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel prima, lekker rustig op werk en vanmiddag nog lekker uurtje kunnen tukken.
Hoe was jouw dag?
Je hebt het weer overleeft.quote:Op maandag 14 september 2020 21:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ruk veel escalaties .. enzo maar goed hoort er bij... hadden denk last vd warmte
From me to you:quote:
Lekker gegeten?quote:
Fijn bedanktquote:Op maandag 14 september 2020 21:35 schreef maily het volgende:
[..]
From me to you:
...........................................................................................................................................................................................................................................
Hier een tram.quote:
duh zag er wel meer als 1 voor bij gaan bij jouquote:
Das wel ruk. Zal vast wel de warmte zijn geweest.quote:Op maandag 14 september 2020 21:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ruk veel escalaties .. enzo maar goed hoort er bij... hadden denk last vd warmte
Het hoort er bij.quote:Op maandag 14 september 2020 21:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Das wel ruk. Zal vast wel de warmte zijn geweest.
Fijne avond nog.quote:
quote:
Net zo hard als een auto in de stad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |