chufi en Justin_Case tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezierSPOILER: Rijm voor winnaar augustus (Jacquelinehasselbaink)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen kunnen we helpen om fok te verbeteren.
Help FOK! de winter door:
https://fok.nl/shop/doneren/Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sorry aloa ging ineens hard zei nog pak hem maar had ik het
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ja ja.quote:Op maandag 14 september 2020 08:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Sorry aloa ging ineens hard zei nog pak hem maar had ik het
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
whutquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Wat een verrassing!quote:Op maandag 14 september 2020 08:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
we moeten gewoon weer betalen en betalen![]()
![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
je ziet de link dus niet heb mention gedaan op face book op de pagina vd shopquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Hebbes,ik ga even kijken.quote:Op maandag 14 september 2020 08:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
je ziet de link dus niet heb mention gedaan op face book op de pagina vd shop
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
vandaag lange dienst op werk..![]()
![]()
maar komt vanzelf goed
![]()
![]()
let op je portomoneequote:![]()
![]()
laters allemaal gaserop naar werk![]()
![]()
![]()
Werk ze.quote:Op maandag 14 september 2020 08:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
laters allemaal gaserop naar werk![]()
![]()
![]()
![]()
hopelijk wacht je vanavond op mij rond 21:00 uur thuis en laat wat weten vd shopquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Goeie combiquote:Op maandag 14 september 2020 08:42 schreef Paul het volgende:
Puzziepie doet haar roze bikini aan en ik mijn gele zwembroek![]()
Gemist dus, zag wel wat in de krant maar was premiumquote:Op maandag 14 september 2020 08:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, ik zag er iets over voorbij komen op tv.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Heb me alweer zitten verbazen over alle topics waarin @kree stond. Allemaal opslot LOLDo what you love, love what you do!![]()
Morning.
Zou iemand langskomen om naar m'n ketel te kijken, stopt er wél zo'n bedrijfsbus voor de deur, belt er niemand aan op dit adres![]()
![]()
Seni beklerim.quote:Op maandag 14 september 2020 08:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hopelijk wacht je vanavond op mij rond 21:00 uur thuis en laat wat weten vd shop“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goedemorgen Kree.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Morning bradgequote:Op maandag 14 september 2020 08:43 schreef DeBraad het volgende:
Morning.
Zou iemand langskomen om naar m'n ketel te kijken, stopt er wél zo'n bedrijfsbus voor de deur, belt er niemand aan op dit adres
Owh dat is toeval Hier ook zometeen. Nu hebben de verhuurders wel ff van te voren aangegeven dat er iemand komt ipv gewoon maar willekeurig hier te gaan kloppen op de deur
Do what you love, love what you do!![]()
Goedemorgen,mss zijn ze eerst ergens anders.Had je geen tijd afgesproken?quote:Op maandag 14 september 2020 08:43 schreef DeBraad het volgende:
Morning.
Zou iemand langskomen om naar m'n ketel te kijken, stopt er wél zo'n bedrijfsbus voor de deur, belt er niemand aan op dit adres“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ook een kunst.quote:Op maandag 14 september 2020 08:43 schreef kree het volgende:
Heb me alweer zitten verbazen over alle topics waarin @:kree stond. Allemaal opslot LOL![]()
Ik wacht op je.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 14 september 2020 08:43 schreef DeBraad het volgende:
Morning.
Zou iemand langskomen om naar m'n ketel te kijken, stopt er wél zo'n bedrijfsbus voor de deur, belt er niemand aan op dit adresga je vandaag ook zwemmen hee
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Top kus schatjequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op maandag 14 september 2020 08:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Of hij er knoflooksaus bij wil hebben!![]()
![]()
Ze willlen mij uitlokken op alle mogenlijke manieren zover was ik allang al. Maar heb ff niet overal op gereageerd en nu waren ze allemaal dicht. Nog afgezien dat ik al dacht waarom @kree..... maarja ach fok is fok he.quote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:![]()
![]()
Ja hier dus ook, tussen 8 en half 1. Maar als er 10 minuten geleden zo'n bus voor de deur stopt en er loopt iemand langs m'n woning dan eh...quote:Op maandag 14 september 2020 08:44 schreef kree het volgende:
[..]
Morning bradge
Owh dat is toeval Hier ook zometeen. Nu hebben de verhuurders wel ff van te voren aangegeven dat er iemand komt ipv gewoon maar willekeurig hier te gaan kloppen op de deur![]()
![]()
Waar ga je zwemmen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja hij beweert vandaag met Puzzie te gaan zwemmen, en dat het ook een belangrijke dag is.quote:
In zijn fantasie gaat hij zeker voor haar op de knieën met een goudkleurig plastic ringetje uit een pak Cornflakes om haar ten huwelijk te vragen zodat ze liefjes naast elkaar kunnen slapen, met zijn teddybeertje tussen hen in.![]()
Sinds wanneer is gaan zwemmen iemand ten huwelijk vragenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker laten gaan, vent is gekquote:Op maandag 14 september 2020 08:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij beweert vandaag met Puzzie te gaan zwemmen, en dat het ook een belangrijke dag is.
In zijn fantasie gaat hij zeker voor haar op de knieën met een goudkleurig plastic ringetje uit een pak Cornflakes om haar ten huwelijk te vragen zodat ze liefjes naast elkaar kunnen slapen, met zijn teddybeertje tussen hen in.![]()
![]()
Hey DeBraad.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 14 september 2020 08:53 schreef Paul het volgende:
[..]
DAN GA JIJ ONS ZEKER BESPIONEREN HE?
Nou, hij had het over een belangrijke dag toen hij over dat zwemmen begon he!quote:Op maandag 14 september 2020 08:54 schreef Dotteke het volgende:
Sinds wanneer is gaan zwemmen iemand ten huwelijk vragen![]()
![]()
Nou ik ga ervan uit dat ze wel komen anders was ik nu nog aan het snurken geweest denkquote:Op maandag 14 september 2020 08:50 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja hier dus ook, tussen 8 en half 1. Maar als er 10 minuten geleden zo'n bus voor de deur stopt en er loopt iemand langs m'n woning dan eh...
Samequote:Op maandag 14 september 2020 08:55 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik ga ervan uit dat ze wel komen anders was ik nu nog aan het snurken geweest denk
Had m'n wekker gezet op 8, heb er toch half 9 van gemaakt![]()
![]()
Latertje vannacht?quote:Op maandag 14 september 2020 08:55 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik ga ervan uit dat ze wel komen anders was ik nu nog aan het snurken geweest denk“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
True!quote:Op maandag 14 september 2020 08:56 schreef jerney het volgende:
[..]
Hij heeft je wel een hit gemaakt in DTS![]()
![]()
Jerney.quote:Op maandag 14 september 2020 08:56 schreef jerney het volgende:
[..]
Hij heeft je wel een hit gemaakt in DTS
Ik had DJMO en De Braad hierheen gehaald jaquote:Op maandag 14 september 2020 08:56 schreef jerney het volgende:
[..]
Hij heeft je wel een hit gemaakt in DTS
Half 10 hebben ze tegen mij gezegd nou kastje beetje leeg gemaakt net waar de boiler staat dus zo gedaan. Maar moet combi komen voor cv en water. Moet het allemaal nog zien. Ik persoonlijk als verhuurders had het zo gelaten. Denk dat ze zo 1500 kwijt zijn hiervoor. Maarja heb niet echt wat te kiezen in deze. Ze doen maar. LOLquote:Op maandag 14 september 2020 08:55 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Same
Had m'n wekker gezet op 8, heb er toch half 9 van gemaaktDo what you love, love what you do!![]()
Dat welquote:Op maandag 14 september 2020 08:56 schreef jerney het volgende:
[..]
Hij heeft je wel een hit gemaakt in DTSMaar die act
![]()
![]()
Never forget!!quote:Op maandag 14 september 2020 08:57 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik had DJMO en De Braad hierheen gehaald ja![]()
![]()
Half 10 is wel okequote:Op maandag 14 september 2020 08:57 schreef kree het volgende:
[..]
Half 10 hebben ze tegen mij gezegd nou kastje beetje leeg gemaakt net waar de boiler staat dus zo gedaan. Maar moet combi komen voor cv en water. Moet het allemaal nog zien. Ik persoonlijk als verhuurders had het zo gelaten. Denk dat ze zo 1500 kwijt zijn hiervoor. Maarja heb niet echt wat te kiezen in deze. Ze doen maar. LOL![]()
En heej!quote:Op maandag 14 september 2020 08:56 schreef jerney het volgende:
[..]
Hij heeft je wel een hit gemaakt in DTS![]()
![]()
IK BEN OOK GEEN ACTquote:Op maandag 14 september 2020 08:58 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik vind Paultje leuk zoals hij is
Hoe ben jij hier eigenlijk gekomen?quote:Op maandag 14 september 2020 08:57 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik had DJMO en De Braad hierheen gehaald ja“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Viel nog wel mee maar mijn ritme is beetje compleet fucked up. Ben al bezig met de reset ervanquote:
Zo van slag is hij! Lief doen tegen Paultjequote:Op maandag 14 september 2020 08:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Psst; je vergeet er "hee" achter te zetten!![]()
![]()
Sow, danst er eentje vrolijk brabbelend door de kamer heen maar maakt een onhandige draai en toen lag hij met zijn koekje op de grond.![]()
![]()
Jawel, vroeger ook trouwens als ze het maar ff laten weten als er mensen hier binnen moeten. Dat willekeurige geklop op de deur is kut aangezien 1 ruimte dus ze stappen ook mn slaapkamer in bij wijze van.quote:
Maar geloof dat dit is voor een offerte weer. Dus zal wel snel klaar zijn.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 14 september 2020 09:00 schreef ToT het volgende:
Sow, danst er eentje vrolijk brabbelend door de kamer heen maar maakt een onhandige draai en toen lag hij met zijn koekje op de grond.![]()
![]()
Kan de beste overkomen! Heb ik ook wekelijksquote:Op maandag 14 september 2020 09:00 schreef ToT het volgende:
![]()
quote:Gutenmorgen! Men was hier al bezorgd om je, maar aan je smileys te zien is alles gewoon normaal!
![]()
![]()
Volgens mij was ik toevallig in ONZ FB en jullie waren heeeeeeeeel boos aan het doen daar over het dicht gaan van DTS. Ik snapte niet wat het was hee en waarom jullie zo boos waren. Toen had ik er maar een weblogje over gemaaktquote:Op maandag 14 september 2020 08:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe ben jij hier eigenlijk gekomen?
ONZ in rep en roer door sluiten spelletjeWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op maandag 14 september 2020 09:01 schreef jerney het volgende:
[..]
Kan de beste overkomen! Heb ik ook wekelijks![]()
![]()
![]()
Hey Mario.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |