Goeie combiquote:Op maandag 14 september 2020 08:42 schreef Paul het volgende:
Puzziepie doet haar roze bikini aan en ik mijn gele zwembroek
Gemist dus, zag wel wat in de krant maar was premiumquote:Op maandag 14 september 2020 08:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, ik zag er iets over voorbij komen op tv.
Seni beklerim.quote:Op maandag 14 september 2020 08:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hopelijk wacht je vanavond op mij rond 21:00 uur thuis en laat wat weten vd shop
Goedemorgen Kree.quote:
Morning bradgequote:Op maandag 14 september 2020 08:43 schreef DeBraad het volgende:
Morning.
Zou iemand langskomen om naar m'n ketel te kijken, stopt er wél zo'n bedrijfsbus voor de deur, belt er niemand aan op dit adres
Goedemorgen,mss zijn ze eerst ergens anders.Had je geen tijd afgesproken?quote:Op maandag 14 september 2020 08:43 schreef DeBraad het volgende:
Morning.
Zou iemand langskomen om naar m'n ketel te kijken, stopt er wél zo'n bedrijfsbus voor de deur, belt er niemand aan op dit adres
Ook een kunst.quote:Op maandag 14 september 2020 08:43 schreef kree het volgende:
Heb me alweer zitten verbazen over alle topics waarin @:kree stond. Allemaal opslot LOL
Ik wacht op je.quote:
quote:Op maandag 14 september 2020 08:43 schreef DeBraad het volgende:
Morning.
Top kus schatjequote:
quote:Op maandag 14 september 2020 08:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Of hij er knoflooksaus bij wil hebben!
Ze willlen mij uitlokken op alle mogenlijke manieren zover was ik allang al. Maar heb ff niet overal op gereageerd en nu waren ze allemaal dicht. Nog afgezien dat ik al dacht waarom @kree..... maarja ach fok is fok he.quote:
quote:
Ja hier dus ook, tussen 8 en half 1. Maar als er 10 minuten geleden zo'n bus voor de deur stopt en er loopt iemand langs m'n woning dan eh...quote:Op maandag 14 september 2020 08:44 schreef kree het volgende:
[..]
Morning bradge
Owh dat is toeval Hier ook zometeen. Nu hebben de verhuurders wel ff van te voren aangegeven dat er iemand komt ipv gewoon maar willekeurig hier te gaan kloppen op de deur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |