Waar ga je zwemmen?quote:
Ja hij beweert vandaag met Puzzie te gaan zwemmen, en dat het ook een belangrijke dag is.quote:
Lekker laten gaan, vent is gekquote:Op maandag 14 september 2020 08:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij beweert vandaag met Puzzie te gaan zwemmen, en dat het ook een belangrijke dag is.
In zijn fantasie gaat hij zeker voor haar op de knieën met een goudkleurig plastic ringetje uit een pak Cornflakes om haar ten huwelijk te vragen zodat ze liefjes naast elkaar kunnen slapen, met zijn teddybeertje tussen hen in.
Hey DeBraad.quote:
quote:Op maandag 14 september 2020 08:53 schreef Paul het volgende:
[..]
DAN GA JIJ ONS ZEKER BESPIONEREN HE?
Nou, hij had het over een belangrijke dag toen hij over dat zwemmen begon he!quote:Op maandag 14 september 2020 08:54 schreef Dotteke het volgende:
Sinds wanneer is gaan zwemmen iemand ten huwelijk vragen
Nou ik ga ervan uit dat ze wel komen anders was ik nu nog aan het snurken geweest denkquote:Op maandag 14 september 2020 08:50 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja hier dus ook, tussen 8 en half 1. Maar als er 10 minuten geleden zo'n bus voor de deur stopt en er loopt iemand langs m'n woning dan eh...
Samequote:Op maandag 14 september 2020 08:55 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik ga ervan uit dat ze wel komen anders was ik nu nog aan het snurken geweest denk
Latertje vannacht?quote:Op maandag 14 september 2020 08:55 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik ga ervan uit dat ze wel komen anders was ik nu nog aan het snurken geweest denk
True!quote:Op maandag 14 september 2020 08:56 schreef jerney het volgende:
[..]
Hij heeft je wel een hit gemaakt in DTS
Jerney.quote:Op maandag 14 september 2020 08:56 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik had DJMO en De Braad hierheen gehaald jaquote:Op maandag 14 september 2020 08:56 schreef jerney het volgende:
[..]
Half 10 hebben ze tegen mij gezegd nou kastje beetje leeg gemaakt net waar de boiler staat dus zo gedaan. Maar moet combi komen voor cv en water. Moet het allemaal nog zien. Ik persoonlijk als verhuurders had het zo gelaten. Denk dat ze zo 1500 kwijt zijn hiervoor. Maarja heb niet echt wat te kiezen in deze. Ze doen maar. LOLquote:Op maandag 14 september 2020 08:55 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Same
Had m'n wekker gezet op 8, heb er toch half 9 van gemaakt
Dat welquote:Op maandag 14 september 2020 08:56 schreef jerney het volgende:
[..]
Never forget!!quote:Op maandag 14 september 2020 08:57 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik had DJMO en De Braad hierheen gehaald ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |