Jij een beetje geslapen ALoaquote:
Sayin.quote:Op maandag 14 september 2020 07:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
seni daha çok seviyorum ... çabuk birlikte ol
Morgen toch?quote:Op maandag 14 september 2020 07:37 schreef Dotteke het volgende:
Prinsjes dag vandaag, wat staat ons te wachten
Dat is morgen Dot.quote:Op maandag 14 september 2020 07:37 schreef Dotteke het volgende:
Prinsjes dag vandaag, wat staat ons te wachten
O ja ben een dag te vroegquote:
Jij vroeg het.quote:
Leefde al een dag verderquote:
Yeahquote:
volhouden nu en doorzetten wie heb je eruit geknikkertquote:
Geen idee. Boeit me ook niet.quote:Op maandag 14 september 2020 07:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
volhouden nu en doorzetten wie heb je eruit geknikkert
Netjes.quote:
knap dat jij in deze tijd thuiszorg doe jaren terug ook gedaan dan als verzorgende . maar jullie werden flink gekort . wij werk erbij. en dan nog gingen mensen klagen zeuren t was zelden goedquote:
Ach. Ik heb verder niks te klagen; heb het overal gezellig.quote:Op maandag 14 september 2020 07:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
knap dat jij in deze tijd thuiszorg doe jaren terug ook gedaan dan als verzorgende . maar jullie werden flink gekort . wij werk erbij. en dan nog gingen mensen klagen zeuren t was zelden goed
Dat is top. Zo hoort tquote:Op maandag 14 september 2020 07:43 schreef maily het volgende:
[..]
Ach. Ik heb verder niks te klagen; heb het overal gezellig.
Dat laatste heb ik verhalen over gehoord,echt niet normaal.Terwijl ze eigenlijk dankbaar zouden moeten zijn.quote:Op maandag 14 september 2020 07:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
knap dat jij in deze tijd thuiszorg doe jaren terug ook gedaan dan als verzorgende . maar jullie werden flink gekort . wij werk erbij. en dan nog gingen mensen klagen zeuren t was zelden goed
Je moet zelf de slingers ophangen enzoquote:Op maandag 14 september 2020 07:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dat is top. Zo hoort t
Ik werkte voor stichting.. en in de tijd van bezuinigingen . Was zelfs toen sprake dat hun vd huishouding eruit moesten... veel toen ook gestoptquote:Op maandag 14 september 2020 07:43 schreef maily het volgende:
[..]
Dat weet ik nog ... in 2008 speelde dat ook bij onsquote:Op maandag 14 september 2020 07:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ik werkte voor stichting.. en in de tijd van bezuinigingen . Was zelfs toen sprake dat hun vd huishouding eruit moesten... veel toen ook gestopt
Was drama op drama... die meiden moesten in 2 uur heel.huis doen werkte slag in rondte nog klacht op klachtquote:Op maandag 14 september 2020 07:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik verhalen over gehoord,echt niet normaal.Terwijl ze eigenlijk dankbaar zouden moeten zijn.
Ik krijg PGB en moet dan zelf iemand aannemen. Nadeel is dat het vaak mensen zijn die op zoek zijn naar meer werk en dan kortere tijd blijven. Heb wel langere gehad, een van 6 jaar een zelfs 10 jaar, maar die ging een opleiding doem om met dementen mensen werken. Het leuke is dat ik nog wel steeds contact met ze heb.quote:Op maandag 14 september 2020 07:43 schreef maily het volgende:
[..]
Juist was echt drama en wij vd zorg kregen taken erbij . Geen tijd erbij. Gestopt en in instelling gaan werkenquote:Op maandag 14 september 2020 07:46 schreef maily het volgende:
[..]
Dat weet ik nog ... in 2008 speelde dat ook bij ons
Dingen eisen bijv. die thuiszorg helemaal niet hoeft te doen.quote:Op maandag 14 september 2020 07:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Was drama op drama... die meiden moesten in 2 uur heel.huis doen werkte slag in rondte nog klacht op klacht
ja prec even plafond soppen was er zo 1 van..quote:Op maandag 14 september 2020 07:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dingen eisen bijv. die thuiszorg helemaal niet hoeft te doen.
Oja. Beddengoed strijken ...quote:Op maandag 14 september 2020 07:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dingen eisen bijv. die thuiszorg helemaal niet hoeft te doen.
HIer ........... voor jouquote:
Of briefgeld onder het tafelkleed om te kijken of je wel eerlijk was.quote:Op maandag 14 september 2020 07:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
stuivers op kasten legde om te checken of er wel goed gestofd was![]()
![]()
![]()
Serieus, wat treurigquote:Op maandag 14 september 2020 07:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
stuivers op kasten legde om te checken of er wel goed gestofd was![]()
![]()
![]()
Meen je niet, is het zo erg?quote:Op maandag 14 september 2020 07:50 schreef maily het volgende:
[..]
Of briefgeld onder het tafelkleed om te kijken of je wel eerlijk was.
Oh oh ... spannond!quote:Op maandag 14 september 2020 07:50 schreef Dotteke het volgende:
Het grof geschut is aangekomen hier aan de overkant. Ik voorspel dat er eerdaags een lantaarnpaal uitgereden wordt
ja echt aloa en wat maily zegt geld neerleggen of je wel eerlijk was enzo... familie die stiekem camera plaatstequote:
En dan de hele buurt zonder stroomquote:Op maandag 14 september 2020 07:50 schreef Dotteke het volgende:
Het grof geschut is aangekomen hier aan de overkant. Ik voorspel dat er eerdaags een lantaarnpaal uitgereden wordt
Ze hebben het hek opengezet, kan er nu niet meer met het autootje uit, ben benieuwd hoe zo dat op gaan lossenquote:
Mag niet eens...quote:Op maandag 14 september 2020 07:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja echt aloa en wat maily zegt geld neerleggen of je wel eerlijk was enzo... familie die stiekem camera plaatste
Ja hoe ze dat hier hebben gedaan, in een kleine smalle straat de ingang van een bouw maken, met een niet zo ruime ingang, waar ook nog eens een lantaarnpaal staatquote:
klopt maar gebeurdequote:
Ben je mooi klaar mee.quote:Op maandag 14 september 2020 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoe ze dat hier hebben gedaan, in een kleine smalle straat de ingang van een bouw maken, met een niet zo ruime ingang, waar ook nog eens een lantaarnpaal staat
Ja snap ook echt niet waarom ze lang deze kant naar binnen gaan.quote:
Foto is slecht, maar hier moet dus al het bouwverkeer doorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Zo jammer ook, twee jaar geleden alles opnieuw bestraat.quote:
Dat mag toch niet?quote:Op maandag 14 september 2020 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben het hek opengezet, kan er nu niet meer met het autootje uit, ben benieuwd hoe zo dat op gaan lossen
Nee, ik heb een invalide parkeerplaats. Ik betaal er ook nog eens voor dus ze mogen mij de weg niet versperren.quote:
Die tillen ze met die kraan wel even over het hek.quote:Op maandag 14 september 2020 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben het hek opengezet, kan er nu niet meer met het autootje uit, ben benieuwd hoe zo dat op gaan lossen
Nou! Op je strepen staan hoor!quote:Op maandag 14 september 2020 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik heb een invalide parkeerplaats. Ik betaal er ook nog eens voor dus ze mogen mij de weg niet versperren.
Ze zouden langs komen voor een oplossing maar zijn niet geweest.
Dus zo de gemeente maar eens bellen
Staan meer auto's niet alleen die van mij. Schandalig dat ze dit zo doen zonder contact met de mensen op te nemen.quote:Op maandag 14 september 2020 08:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die tillen ze met die kraan wel even over het hek.
Dat is zeker vreemd,en het lijkt me ook geen klein klusje.Dit gaat wel even duren.quote:Op maandag 14 september 2020 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Staan meer auto's niet alleen die van mij. Schandalig dat ze dit zo doen zonder contact met de mensen op te nemen.
Denk dat ik weinig ga bereiken, die mensen moeten toch hun werk doen.quote:
Prefab woningen, maar gaat ongeveer een jaartje durenquote:Op maandag 14 september 2020 08:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is zeker vreemd,en het lijkt me ook geen klein klusje.Dit gaat wel even duren.
Morguh SBEquote:
morguh zie je mijn mooie ui ook schatjequote:
Die had ik gisteren al gezien, graag gedaan.quote:Op maandag 14 september 2020 08:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
morguh zie je mijn mooie ui ook schatje
hij is vet mooi zo happy meeequote:Op maandag 14 september 2020 08:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die had ik gisteren al gezien, graag gedaan.
SBE.quote:
quote:Op maandag 14 september 2020 08:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hij is vet mooi zo happy meee![]()
![]()
![]()
![]()
ik weet . als ik wat wens is het altijd het moeilijkste im so sorryquote:Op maandag 14 september 2020 08:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Gelukkig maar, het was niet makkelijk om hem te maken.
Hij was er wel efkes.quote:
okequote:
Kan je vanaf nu stoppen met uitdagen aub . want ik doe dat ook niet meer .. dus datquote:
had jij de link nog gehad?quote:
zucht hard meequote:
quote:Op maandag 14 september 2020 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is echt heel erg rustig vanmorgen. Ook nog geen @:ToT en @:Mrsloveable
ToTIEquote:Op maandag 14 september 2020 08:22 schreef ToT het volgende:
[..]Kom ik ook net ff binnen lopen!
Goeiemorgen! Ik zet echt net m'n pc aan.
Hey ToT telepathiequote:Op maandag 14 september 2020 08:22 schreef ToT het volgende:
mini fijne verjaardag gehadquote:
quote:Op maandag 14 september 2020 08:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
had jij de link nog gehad?
Whehe idd!quote:
nu ook niet?quote:
Pappa ToT.quote:Op maandag 14 september 2020 08:22 schreef ToT het volgende:
Laten we lekker link gaan doen.quote:
Jawel!quote:Op maandag 14 september 2020 08:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mini fijne verjaardag gehad
Jaaah.quote:Op maandag 14 september 2020 08:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laten we lekker link gaan doen.
ja te veel indrukken enzoquote:Op maandag 14 september 2020 08:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel!Gewoon rustig aan gedaan.
Meneertje was wel een tijdje wat gevoelig na z'n middagdutje, maar dat is helaas normaal.
quote:Op maandag 14 september 2020 08:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje vroeg, maar vooruit; het is ook niet elke dag half september!
quote:
Hoi fans!quote:
Nee 's middags wordt hij wel vaak wat knorrig wakker, maar als er dan ook drukte om hem heen is (zoals een lief Mini-ToTdinnetje dat hem zit te knuffelen), is hij wel meer overstuur idd.quote:Op maandag 14 september 2020 08:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja te veel indrukken enzo
En prinsjesdag.quote:Op maandag 14 september 2020 08:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje vroeg, maar vooruit; het is ook niet elke dag half september!
In zee?quote:Op maandag 14 september 2020 08:29 schreef Paul het volgende:
Vandaag ga ik met @:puzziepie zwemmen
En... vandaag een belangrijke dag
Ga je haar ten huwelijk vragen?!?quote:Op maandag 14 september 2020 08:29 schreef Paul het volgende:
Vandaag ga ik met @:puzziepie zwemmen
En... vandaag een belangrijke dag
Volgens Dotteke vandaag.quote:Op maandag 14 september 2020 08:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's morgen toch?Weer een goed excuus dan!
Dot loopt voor, die wil weten wat er gaat gebeurenquote:
Ze gaat hem ontmaagden.quote:
we moeten gewoon weer betalen en betalenquote:Op maandag 14 september 2020 08:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, oh well. De miljoenennota is zoals gewoonlijk toch al weer uitgelekt he.
Helemaal al?quote:Op maandag 14 september 2020 08:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Lolquote:Op maandag 14 september 2020 08:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat is traditie.quote:Op maandag 14 september 2020 08:31 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:
Bijnaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |