SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snap niet waarom ze er nog zo lang aan blijven hangen, spaar die energie toch voor volgende week.quote:Op zondag 13 september 2020 15:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Heel FDJ weer overboord.
En dan noemen ze Jumbo dom.quote:Op zondag 13 september 2020 15:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Snap niet waarom ze er nog zo lang aan blijven hangen, spaar die energie toch voor volgende week.
Ja wat is dit.quote:Op zondag 13 september 2020 15:54 schreef franklop het volgende:
We missen de halve klim door Christophe
van der poel gewonnen toch?quote:Op zondag 13 september 2020 15:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Effe spoilers weglaten he voor men die Tirreno later kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zondag 13 september 2020 15:57 schreef Max23 het volgende:
[..]Ik had Kelderman tb woods @ 3.00. Not bad...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op zondag 13 september 2020 15:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Gesink ziet er al de hele tijd uit alsof hij zich opblaast, maar vooralsnog houdt hij het nog lang vol.quote:
Das nog een eindje rijden.quote:Op zondag 13 september 2020 16:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sterk hoor van Jumbo. Kunnen Gees en Wout vallei voor hun rekening nemen en dan los op Galibier
Galibierquote:Op zondag 13 september 2020 16:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sterk hoor van Jumbo. Kunnen Gees en Wout vallei voor hun rekening nemen en dan los op Galibier
Kollombjeeeee.quote:Op zondag 13 september 2020 16:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dan krijgt hij een lapjestrui.quote:Op zondag 13 september 2020 16:02 schreef Mani89 het volgende:
Als Roglic de bollentrui pakt, moet hij die dan ook aan?
Ja, heeft nu ook de kampioenstrui eronder aan, wordt wel warm danquote:Op zondag 13 september 2020 16:02 schreef Mani89 het volgende:
Gele bollentrui.quote:Op zondag 13 september 2020 16:02 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op zondag 13 september 2020 16:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan krijgt hij een lapjestrui.
Volgens jaar gaat Wout alle disciplines domineren.quote:Op zondag 13 september 2020 16:03 schreef WAvanBuren het volgende:
Rasklimmer van Aert ademt weer eens niet.
Dat zag er hallucinant uit. Gesink alsof hij de sprint van z’n leven rijdt en Wout zonder handen een beetje eten naast hem fietsend.quote:Op zondag 13 september 2020 16:03 schreef WAvanBuren het volgende:
Rasklimmer van Aert ademt weer eens niet.
ja, over elkaar heen. geeft je voordeel, kun je nog eens een jasje uitdoen als het lastig wordtquote:Op zondag 13 september 2020 16:02 schreef Mani89 het volgende:
Eens, combinatie van sterkste renner en sterkste ploeg is niet leuk.quote:Op zondag 13 september 2020 16:04 schreef showtimer het volgende:
Stelling: Jumbo maakt de koers kapot.
Het is maar goed dat Quim gestopt is en Valverde niet zo dominant meer is.quote:Op zondag 13 september 2020 16:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Een bergetappe in de Tour is 2x 90 km rijden en op het eind sprint Roglic weg
Pogacar lijkt niet veel slechter. Hoop dat ie gaat in de afdalingquote:Op zondag 13 september 2020 16:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Eens, combinatie van sterkste renner en sterkste ploeg is niet leuk.
Voor de koers zou het wel leuk zijn als Pogacar de trui pakt met alleen een halve klimmer over in de ploeg.quote:Op zondag 13 september 2020 16:04 schreef showtimer het volgende:
Stelling: Jumbo maakt de koers kapot.
quote:Op zondag 13 september 2020 16:07 schreef franklop het volgende:
Evenepoel en Wuyts bij vive le velo.
Er gaan plafonds gewit worden
Wat vind jij van Wout?quote:Op zondag 13 september 2020 16:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
"Je had hier vandaag gewonnen he, Remco"
quote:Op zondag 13 september 2020 16:07 schreef franklop het volgende:
Evenepoel en Wuyts bij vive le velo.
Er gaan plafonds gewit worden
Ook leukquote:Op zondag 13 september 2020 16:08 schreef Momo het volgende:
NOS heeft Nils Eekhoff en Kees Jansma vanavond
quote:
quote:Op zondag 13 september 2020 16:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
"Je had hier vandaag gewonnen he, Remco"
Het oervervelende fossiel K Jansma met z’n 6 petten opquote:Op zondag 13 september 2020 16:08 schreef Momo het volgende:
NOS heeft Nils Eekhoff en Kees Jansma vanavond
En toch heb ik er geen pesthekel aan.quote:Op zondag 13 september 2020 16:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Het oervervelende fossiel K Jansma met z’n 6 petten op
'komt'quote:Op zondag 13 september 2020 16:10 schreef Momo het volgende:
Wuyts heeft mooi geregeld dat hij in dezelfde aflevering komt als Remco
@Dave (on tour).quote:Op zondag 13 september 2020 16:10 schreef Momo het volgende:
Wuyts heeft mooi geregeld dat hij in dezelfde aflevering komt als Remco
Wat is dit?quote:Op zondag 13 september 2020 16:09 schreef showtimer het volgende:
Pantano is Pantani nie.
Vintage Picavet.
quote:Op vrijdag 9 september 2016 20:00 schreef showtimer het volgende:
Jammer dat Vandegoor bijna net zo slecht is als Picavet.
quote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:32 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ken je (de stem van) Picavet wel?
Volgens mij alleen op de hoogste klim dit jaarquote:Op zondag 13 september 2020 15:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Geen dubbele punten op de slotklim?
Ik weet niet wat hij aan het doen is, maar Gogl rijdt hem haast op een minuut.quote:Op zondag 13 september 2020 16:15 schreef Cyan9 het volgende:
Herrada heeft de crash van Zakarin nog een paar keer terug gekeken voor hij de fiets opstapte?
Picavet wordt ondermijnd, dat is wat anders. Journalistiek is politiek geworden. Het schudden van de juiste handen en beheren van relaties is belangrijker dan de kwaliteiten, daar is Chris een schoolvoorbeeld van.quote:Op zondag 13 september 2020 16:19 schreef showtimer het volgende:
[..]
Er is een reden dat hij alleen journaalstukjes mag doen.
Geen idee waar dit over ging, maar je zou toch verwachten dat ze wel wat salarisruimte hebben door vertrek Matthews, Kelderman en Oomen en vooral heel veel jonge renners die ze hebben gehaald. Tenzij Bardet een vermogen gaat verdienen..quote:Op zondag 13 september 2020 16:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom zou Hirschi te duur zijn? Heeft toch al een contract tot 2021. Dan hou je hem toch nog een jaartje?
Comfortabele zege.quote:Op zondag 13 september 2020 15:31 schreef showtimer het volgende:
[..]
Heeft Hag de zaakjes op orde? Mijn schermen zijn op.
Zeer zeker.quote:Op zondag 13 september 2020 16:26 schreef Koffieplanter het volgende:
Pogchamp zou wel een betere Tourwinnaar zijn dan Roglic, dus daar hopen we maar op.
Me onnodig druk gemaakt om Sparta.quote:
Doe eens niet al die sportspoilers in andere topicsquote:
Ja, enorm ergerlijk.quote:Op zondag 13 september 2020 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doe eens niet al die sportspoilers in andere topics
quote:Op zondag 13 september 2020 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 september 2020 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaat Mathieu winnen in de Tirreno?
Ja dat kwam omdat anderen dat zaten te roepenquote:
Retweetquote:Op zondag 13 september 2020 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is Sjaak voor Ajax?quote:Op zondag 13 september 2020 16:26 schreef Koffieplanter het volgende:
Pogchamp zou wel een betere Tourwinnaar zijn dan Roglic, dus daar hopen we maar op.
Met 2 minuten voorsprong gaat hij het toch niet redden...quote:Op zondag 13 september 2020 16:35 schreef El-Stinho het volgende:
Dit mag je niet doen Pierke. Ik heb je er om 12:00 nog uitgehaald.
Ik had Gogl naast Chavto als mijn vrijbuiter. Maar uiteindelijk toch ingewisseld voor Mas.quote:Op zondag 13 september 2020 16:35 schreef El-Stinho het volgende:
Dat is wel afhankelijk van wat ze erachter gaan doenquote:Op zondag 13 september 2020 16:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Met 2 minuten voorsprong gaat hij het toch niet redden...
Ik begon met Hirschi en Chavito ook in het lijstje, maar daarna alsnog Porte en volgens mij Soler erin gemiterd.quote:Op zondag 13 september 2020 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had Gogl naast Chavto als mijn vrijbuiter. Maar uiteindelijk toch ingewisseld voor Mas.
Maar lijkt me sterk dat ze dit gaan reddden.
Het is 2020, geen 2004 waar opa boos wordt als je de uitslagen voor 19:00 verklapt.quote:Op zondag 13 september 2020 16:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Immens vermoeiende Wuyts met zn spoilers
Hij is de hele dag al mee en kansloos.quote:Op zondag 13 september 2020 16:35 schreef El-Stinho het volgende:
Waar, maar met nu al minder dan 1'40 en een paar krachtmetingen voor het GC is het weinig kansquote:Op zondag 13 september 2020 16:37 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat is wel afhankelijk van wat ze erachter gaan doen
Zullen wel locals zijn...je kunt die moeilijk verbieden aan hun eigen straat te staan.quote:Op zondag 13 september 2020 16:40 schreef Bill_Hillie het volgende:
Ik dacht dat daar geen volk mocht staan.
Echt belachelijk weinig aandacht geweest bij Sporza voor die jongen.quote:Op zondag 13 september 2020 16:39 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Eindelijk gaat het over Van Aert.
Het is hier al gauw minder inderdaad.quote:Op zondag 13 september 2020 16:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zullen wel locals zijn...je kunt die moeilijk verbieden aan hun eigen straat te staan.
Jouw Pogaicar bias is ongekend.quote:
Hincapie in zijn beste dagen zoquote:Op zondag 13 september 2020 16:45 schreef Bill_Hillie het volgende:
Van Aert rijdt de Jumbo trein gewoon over de finish.
Had deze Tour etappe kunnen winnen.quote:Op zondag 13 september 2020 16:45 schreef Bill_Hillie het volgende:
Van Aert rijdt de Jumbo trein gewoon over de finish.
Dat ging eigenlijk nergens overquote:Op zondag 13 september 2020 16:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hincapie in zijn beste dagen zo
Je kunt niet ontkennen dat het nog klopt ook. Vanaf volgend jaar zal het wel andersom zijn, Evenepoel wint de Tour van 2021 t/m 2040.quote:Op zondag 13 september 2020 16:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Je hebt Wout, dan eventjes niets, dan Evenepoel, dan een hele tijd niets, en dan de rest van de wereld.
Nog even en Michel gaat roepen waarom Van Aert niet voor een klassement mag gaanquote:Op zondag 13 september 2020 16:49 schreef Aguero het volgende:
Van Aert rijdt Quintana en Bernal eraf, oké dan.
Supermannetje zit er ook nog bij toch?quote:Op zondag 13 september 2020 16:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Enige Colombiaan die overblijft?
Uran
Die grap past hier niet, straks denken ze nog dat het over Jungels gaat.quote:
Donderdag gaat Tom een Landisje doen. Kan allemaal bij Jumbo Visma.quote:Op zondag 13 september 2020 16:51 schreef Zwansen het volgende:
Tom steeds aan het kijken, behoorlijk onrustig steeds. Misschien mag hij straks gaan?
Moeten ze doen. Dan lossen anderen het maar op. Rij je met wat geluk Tom de top 5 in.quote:Op zondag 13 september 2020 16:51 schreef Zwansen het volgende:
Tom steeds aan het kijken, behoorlijk onrustig steeds. Misschien mag hij straks gaan?
Oke Thijs.quote:
Ach wat een lollige sympathieke invalshoek van Nienke, laat de likes maar binnen stromen.quote:
Dat Bernal een slechte dag heeft?quote:
Die was zelf ook niet best.quote:Op zondag 13 september 2020 16:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
is Nairoman nou echt met Bernal bezig?
Gelukkig kunnen we genieten van het altijd cleane, exact hetzelfde doende Jumbo.quote:Op zondag 13 september 2020 16:52 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik geniet met volle teugen van het keiharde falen van Ineos.
Tot ziens, losers.
Reichenbach o.a.quote:Op zondag 13 september 2020 16:51 schreef Felagund het volgende:
Maar de groep is nog vrij groot, Bernal gewoon heel matig. Net als Quintana.
Ja, als je daarbij moet lossen ben je gewoon niet al te best.quote:
Omdat ie bij JuMbo-Visma rijdquote:Op zondag 13 september 2020 16:52 schreef Idisrom het volgende:
Hoezo kan Wout volgend jaar geen kopman zijn van Junbo-Visma?
Die motortjes moeten niet teveel opvallen hequote:Op zondag 13 september 2020 16:53 schreef Zwansen het volgende:
Om het niet te gênant te maken laat Wout het straks gaan en doet hij alsof hij kapot is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |