SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snap niet waarom ze er nog zo lang aan blijven hangen, spaar die energie toch voor volgende week.quote:Op zondag 13 september 2020 15:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Heel FDJ weer overboord.
En dan noemen ze Jumbo dom.quote:Op zondag 13 september 2020 15:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Snap niet waarom ze er nog zo lang aan blijven hangen, spaar die energie toch voor volgende week.
Ja wat is dit.quote:Op zondag 13 september 2020 15:54 schreef franklop het volgende:
We missen de halve klim door Christophe
van der poel gewonnen toch?quote:Op zondag 13 september 2020 15:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Effe spoilers weglaten he voor men die Tirreno later kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zondag 13 september 2020 15:57 schreef Max23 het volgende:
[..]Ik had Kelderman tb woods @ 3.00. Not bad...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op zondag 13 september 2020 15:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Gesink ziet er al de hele tijd uit alsof hij zich opblaast, maar vooralsnog houdt hij het nog lang vol.quote:
Das nog een eindje rijden.quote:Op zondag 13 september 2020 16:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sterk hoor van Jumbo. Kunnen Gees en Wout vallei voor hun rekening nemen en dan los op Galibier
Galibierquote:Op zondag 13 september 2020 16:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sterk hoor van Jumbo. Kunnen Gees en Wout vallei voor hun rekening nemen en dan los op Galibier
Kollombjeeeee.quote:Op zondag 13 september 2020 16:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dan krijgt hij een lapjestrui.quote:Op zondag 13 september 2020 16:02 schreef Mani89 het volgende:
Als Roglic de bollentrui pakt, moet hij die dan ook aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |