Pat moet wel aanschuiven bij VLV volgende week.quote:Op zondag 13 september 2020 13:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Op de Belg zijn ze wel.heel.lief voor bob
Het was wel bewust een gevaarlijke situatie veroorzaken.quote:Op zondag 13 september 2020 13:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, gewoon een 5 sec penalty denk ik. Was niet bewust insturen op hem ofzo.
Toch zou hier betere strafmechanismes voor moeten zijn. Totaal onnodige en gevaarlijle stuuractie, waar Higuita niets meer aan kan doen.quote:Op zondag 13 september 2020 13:05 schreef Belg het volgende:
Denk dat Jungels hier niet om gedaan heeft. Ze gaan hem niet uit de koers zetten
Dan misschien stop en go.quote:Op zondag 13 september 2020 13:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het was wel bewust een gevaarlijke situatie veroorzaken.
Jungels was ooit een leuke renner.quote:Op zondag 13 september 2020 13:08 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Als straf moet hij volgend jaar voor de kneuzenbende van Ag2R gaan rijden.
Met dat soort straffen gaan alle Lotto-Soudal renners kamikaze acties uitvoerenquote:Op zondag 13 september 2020 13:08 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Als straf moet hij volgend jaar voor de kneuzenbende van Ag2R gaan rijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Ik kan mannen die minder dan 40 kg wegen niet serieus nemenquote:Op zondag 13 september 2020 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer van Rene, blijft een van mijn favorriete renners.
Hij was sowieso niet al te best bezig deze Tour.quote:Op zondag 13 september 2020 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer van Rene, blijft een van mijn favorriete renners.
Moet jij weten.quote:Op zondag 13 september 2020 13:12 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ik kan mannen die minder dan 40 kg wegen niet serieus nemen
Hij heeft het niet helemaal nee, wel jammer. Hoopte dat ie misschien nog kon rittenkapen.quote:Op zondag 13 september 2020 13:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij was sowieso niet al te best bezig deze Tour.
quote:Op zondag 13 september 2020 13:12 schreef Belg het volgende:
Welke straf kan je zo'n renner geven? Uit de tour zetten is overdreven, tijdstraf heeft geen nut voor een niet klassementsrijder.
Zware geldboete zal de ploeg betalen
Hem een groepsverbod opleggen. (Mag niet in het peloton rijden of in een groep) Dat zou een leuke straf zijn 170km in de windMaak er een topic overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje overdreven ja.quote:Op zondag 13 september 2020 13:14 schreef Cyan9 het volgende:
Voetbal voorbeschouwing gezeur bij de NOS.
Ook daarvoor moet je in de Tour wel goed in vorm zijn. Of je moet geluk hebben in een groepje met nobuddies weg te komen.quote:Op zondag 13 september 2020 13:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij heeft het niet helemaal nee, wel jammer. Hoopte dat ie misschien nog kon rittenkapen.
Vorig jaar was hij in de Vuelta ook de ene dag goed en de andere dag ruk.quote:Op zondag 13 september 2020 13:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ook daarvoor moet je in de Tour wel goed in vorm zijn. Of je moet geluk hebben in een groepje met nobuddies weg te komen.
Ik hoop dat je gelijk krijgt, ik mag hem ook wel als coureur.quote:Op zondag 13 september 2020 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vorig jaar was hij in de Vuelta ook de ene dag goed en de andere dag ruk.
Nouja, nu hij gebutst is verwacht ik er ook niet zoveel meer van.quote:Op zondag 13 september 2020 13:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk krijgt, ik mag hem ook wel als coureur.
Met Jam? of Choco?quote:
Ham en kaas.quote:
Kan overigens wel.quote:Op zondag 13 september 2020 13:20 schreef Felagund het volgende:
Hier zelfgebakken brood met kaas en jam (niet op dezelfde boterham).
Waarom kijk je op zo'n troepzender. Zend ZDF dit niet uit?quote:Op zondag 13 september 2020 13:22 schreef Steven184 het volgende:
Op ES Duitsland heb ik vooralsnog meer reclame gezien dan koers.
Kan wel, maar dit was een vrij sterk smakende kaas, dan is het jammer.quote:
Dan gaat de vlieger niet op.quote:Op zondag 13 september 2020 13:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kan wel, maar dit was een vrij sterk smakende kaas, dan is het jammer.
Gewaagde uitspraakquote:Op zondag 13 september 2020 13:25 schreef Felagund het volgende:
Als Pierre Rolland vandaag wint ga ik morgen niet kijken.
Vanaf half 3quote:Op zondag 13 september 2020 13:23 schreef Belg het volgende:
[..]
Waarom kijk je op zo'n troepzender. Zend ZDF dit niet uit?
Waarom moordenaarquote:Op zondag 13 september 2020 13:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Daar komt moordenaar Bob.
En een legoblokjequote:Op zondag 13 september 2020 13:26 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ik gun hem een anale fistel
quote:
Geschke of Rolland.quote:Op zondag 13 september 2020 13:27 schreef Steven184 het volgende:
Ze gaan Herrada in een zetel naar de overwinning rijden
Holy shitquote:
Misjelton met straftraining.quote:Op zondag 13 september 2020 13:27 schreef franklop het volgende:
Peloton is er nog niet helemaal klaar mee
Tja, dat is natuurlijk niet de fout van Jungels. Maar daar lijkt me weinig twijfel over mogelijk hier.quote:
Daarvoor is het groepje te klein. Dit is eenvoudig te controleren.quote:Op zondag 13 september 2020 13:27 schreef Steven184 het volgende:
Hier gaat het gewoon om wie de beste klimmer is, niet om wie de slimste aanvaller is.quote:
Sideshow Bob.quote:Op zondag 13 september 2020 13:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Daar komt moordenaar Bob.
9 man is een prima groep, maar Michelton is het er niet mee eens.quote:Op zondag 13 september 2020 13:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daarvoor is het groepje te klein. Dit is eenvoudig te controleren.
Van wie wel danquote:Op zondag 13 september 2020 13:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, dat is natuurlijk niet de fout van Jungels. Maar daar lijkt me weinig twijfel over mogelijk hier.
Watquote:Op zondag 13 september 2020 13:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, dat is natuurlijk niet de fout van Jungels. Maar daar lijkt me weinig twijfel over mogelijk hier.
Natuurlijk is dat wel de fout van Jungels.quote:Op zondag 13 september 2020 13:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op deze manier gaan ze dat echt niet meer dichtrijdenquote:Op zondag 13 september 2020 13:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
9 man is een prima groep, maar Michelton is het er niet mee eens.
Het is wel heel bruusk van Jungels doet hoor. Dit is iets anders dan gewoon uitsturen.quote:Op zondag 13 september 2020 13:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De Rabobankquote:
Ik zet mijn geld dan op Geschke.quote:Op zondag 13 september 2020 13:27 schreef Steven184 het volgende:
Uh jawel.quote:Op zondag 13 september 2020 13:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan zou wel hij mooi met onze kloten spelen.quote:Op zondag 13 september 2020 13:31 schreef franklop het volgende:
Ik vermoed dat heywoodu een tikkeltje sarcasme in zijn post zette
De helft kan niet klimmen; zo'n Trentin doet dit denk ik alleen voor de puntjes.quote:Op zondag 13 september 2020 13:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
9 man is een prima groep, maar Michelton is het er niet mee eens.
Zijn geen killers johquote:
Herrada dusquote:Op zondag 13 september 2020 13:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier gaat het gewoon om wie de beste klimmer is, niet om wie de slimste aanvaller is.
Nee, maar dit kan nog wel eens een dagje straftraining worden zo.quote:Op zondag 13 september 2020 13:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Op deze manier gaan ze dat echt niet meer dichtrijden
Die staat op bijna 100 punten van Bennett.quote:Op zondag 13 september 2020 13:31 schreef Beregd het volgende:
Zouden bora of quickstep zich geen zorgen maken om trentin?
Laatste keer dat ik dat deed wist hij nog 153e te eindigenquote:Op zondag 13 september 2020 13:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld dan op Geschke.
Weinig nut om moeite te doen als je de slag gemist hebt. Geschke is echt wel in vorm.quote:Op zondag 13 september 2020 13:32 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik dat deed wist hij nog 153e te eindigen
Goed seizoen ookquote:Op zondag 13 september 2020 13:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Weinig nut om moeite te doen als je de slag gemist hebt. Geschke is echt wel in vorm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |