Bennett ookquote:
Toch wel mooi als een etappe als deze door klassementsmannen wordt beslist.quote:Op zondag 13 september 2020 13:00 schreef hhh38 het volgende:
Ik zie het al, het wordt voor de klassementsmannen vandaag
Ik heb genoeg gezien ja. Had misschien toch niet dat gokje op Chavito moeten doen, maar gewoon voor Kientena moeten gaan.quote:Op zondag 13 september 2020 13:00 schreef hhh38 het volgende:
Ik zie het al, het wordt voor de klassementsmannen vandaag
Hoe kun je dit nu al concluderen?quote:Op zondag 13 september 2020 13:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gezien ja. Had misschien toch niet dat gokje op Chavito moeten doen, maar gewoon voor Kientena moeten gaan.
Ik denk dat als ze kort zitten bij de klim, dat er wel wordt gereden door 1 van de topploegen.quote:Op zondag 13 september 2020 13:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoe kun je dit nu al concluderen?
Vroeger (jaren '70) deden er veel minder rijders aan de Tour mee. Voor mijn gevoel maakte dat de strijd tussen de klassementsrijders vroeger in de etappe dan nu wachten op de laatste col.quote:Op zondag 13 september 2020 13:02 schreef Belg het volgende:
Vinden jullie zulke etappes beter?
Vroeger had je van die koninginnenritten met 3 cols buiten categorie ofzo 15-20jaar geleden
Mwah, gewoon een 5 sec penalty denk ik. Was niet bewust insturen op hem ofzo.quote:Op zondag 13 september 2020 13:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In de formule 1 is dit disqualificatie
Alleen hebben we het nu over een sportquote:Op zondag 13 september 2020 13:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In de formule 1 is dit disqualificatie
Uiteraard, anders ruzie met Pat.quote:Op zondag 13 september 2020 13:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Op de Belg zijn ze wel.heel.lief voor bob
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |