Holy shitquote:
Misjelton met straftraining.quote:Op zondag 13 september 2020 13:27 schreef franklop het volgende:
Peloton is er nog niet helemaal klaar mee
Tja, dat is natuurlijk niet de fout van Jungels. Maar daar lijkt me weinig twijfel over mogelijk hier.quote:
Daarvoor is het groepje te klein. Dit is eenvoudig te controleren.quote:Op zondag 13 september 2020 13:27 schreef Steven184 het volgende:
Ze gaan Herrada in een zetel naar de overwinning rijden
Hier gaat het gewoon om wie de beste klimmer is, niet om wie de slimste aanvaller is.quote:
Sideshow Bob.quote:Op zondag 13 september 2020 13:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Daar komt moordenaar Bob.
9 man is een prima groep, maar Michelton is het er niet mee eens.quote:Op zondag 13 september 2020 13:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daarvoor is het groepje te klein. Dit is eenvoudig te controleren.
Van wie wel danquote:Op zondag 13 september 2020 13:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, dat is natuurlijk niet de fout van Jungels. Maar daar lijkt me weinig twijfel over mogelijk hier.
Watquote:Op zondag 13 september 2020 13:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, dat is natuurlijk niet de fout van Jungels. Maar daar lijkt me weinig twijfel over mogelijk hier.
Natuurlijk is dat wel de fout van Jungels.quote:Op zondag 13 september 2020 13:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op deze manier gaan ze dat echt niet meer dichtrijdenquote:Op zondag 13 september 2020 13:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
9 man is een prima groep, maar Michelton is het er niet mee eens.
Het is wel heel bruusk van Jungels doet hoor. Dit is iets anders dan gewoon uitsturen.quote:Op zondag 13 september 2020 13:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De Rabobankquote:
Ik zet mijn geld dan op Geschke.quote:Op zondag 13 september 2020 13:27 schreef Steven184 het volgende:
Ze gaan Herrada in een zetel naar de overwinning rijden
Uh jawel.quote:Op zondag 13 september 2020 13:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan zou wel hij mooi met onze kloten spelen.quote:Op zondag 13 september 2020 13:31 schreef franklop het volgende:
Ik vermoed dat heywoodu een tikkeltje sarcasme in zijn post zette
De helft kan niet klimmen; zo'n Trentin doet dit denk ik alleen voor de puntjes.quote:Op zondag 13 september 2020 13:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
9 man is een prima groep, maar Michelton is het er niet mee eens.
Zijn geen killers johquote:
Herrada dusquote:Op zondag 13 september 2020 13:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier gaat het gewoon om wie de beste klimmer is, niet om wie de slimste aanvaller is.
Nee, maar dit kan nog wel eens een dagje straftraining worden zo.quote:Op zondag 13 september 2020 13:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Op deze manier gaan ze dat echt niet meer dichtrijden
Die staat op bijna 100 punten van Bennett.quote:Op zondag 13 september 2020 13:31 schreef Beregd het volgende:
Zouden bora of quickstep zich geen zorgen maken om trentin?
Laatste keer dat ik dat deed wist hij nog 153e te eindigenquote:Op zondag 13 september 2020 13:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld dan op Geschke.
Weinig nut om moeite te doen als je de slag gemist hebt. Geschke is echt wel in vorm.quote:Op zondag 13 september 2020 13:32 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik dat deed wist hij nog 153e te eindigen
Goed seizoen ookquote:Op zondag 13 september 2020 13:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Weinig nut om moeite te doen als je de slag gemist hebt. Geschke is echt wel in vorm.
Pech. Jungels wil naar binnen, kijkt eerst even achter zich om te kijken of dat kan en ziet dat iedereen achter hem zit en hij dus zonder probleem uit kan wijken. Dan maakt Higuita ineens een zwieper naar binnen, wat Jungels ook niet kan ruiken, en gaat Higuita achterom kijken op het moment dat Jungels ook naar binnen komt. Dat is gewoon pure pech, maar niet de schuld van Jungels.quote:
Lol, zien wij dezelfde beelden? Op zo'n manier uitsturen is echt totaal debiel.quote:Op zondag 13 september 2020 13:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Pech. Jungels wil naar binnen, kijkt eerst even achter zich om te kijken of dat kan en ziet dat iedereen achter hem zit en hij dus zonder probleem uit kan wijken. Dan maakt Higuita ineens een zwieper naar binnen, wat Jungels ook niet kan ruiken, en gaat Higuita achterom kijken op het moment dat Jungels ook naar binnen komt. Dat is gewoon pure pech, maar niet de schuld van Jungels.
Het is hooguit een tikkeltje bruusk, maar van kop af gaan is verder ook niet zo heel boeiend. Pech, dus.
Ik denk dat wij inderdaad dezelfde beelden zien.quote:Op zondag 13 september 2020 13:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lol, zien wij dezelfde beelden? Op zo'n manier uitsturen is echt totaal debiel.
Je kijkt best nog eens, je beschrijving is niet heel accuraat.quote:Op zondag 13 september 2020 13:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Pech. Jungels wil naar binnen, kijkt eerst even achter zich om te kijken of dat kan en ziet dat iedereen achter hem zit en hij dus zonder probleem uit kan wijken. Dan maakt Higuita ineens een zwieper naar binnen, wat Jungels ook niet kan ruiken, en gaat Higuita achterom kijken op het moment dat Jungels ook naar binnen komt. Dat is gewoon pure pech, maar niet de schuld van Jungels.
Het is hooguit een tikkeltje bruusk, maar van kop af gaan is verder ook niet zo heel boeiend. Pech, dus.
Jungels kijkt wel, maar dan duurt het nog een paar seconden voordat ie naar binnen zwiept.quote:Op zondag 13 september 2020 13:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk dat wij inderdaad dezelfde beelden zien.
Denk het niet.quote:Op zondag 13 september 2020 13:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk dat wij inderdaad dezelfde beelden zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |