SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Heb je nu alles van de Koperen Kat ?quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Is gebeurd.
Zit nu op 1174 unieke biertjes.![]()
Heb er nu nog 42 staan denk ik.![]()
Tot hoe laat ga je door?quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:07 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog niet de helft van wat ze uitgebracht hebben. Maar weet niet welke er allemaal nog te krijgen zijn momenteel.quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:11 schreef just me het volgende:
![]()
@:TT
[..]
Heb je nu alles van de Koperen Kat ?
Dat is niet veel hoor. Heb ook wel eens avonden van 8+ of zelfs 10 biertjes gehad.quote:
Als ik niet hoef te rijden.....quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:16 schreef just me het volgende:
Als je weer eens in Delft bent kunnen we wel naar een proeverij gaan
quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Als ik niet hoef te rijden.....
Ik proef namelijk erg uitgebreid.quote:
Gelukkig geen alcoholvrije...quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is niet veel hoor. Heb ook wel eens avonden van 8+ of zelfs 10 biertjes gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gelukkig geen alcoholvrije...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Soms zit er ook een alcoholvrije bij hoor.
Heeeeeeel soms.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Je kunt het lopen vanaf mijn huis... hoelang de terugweg is dat is nog maar de vraagquote:Op zaterdag 12 september 2020 23:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik proef namelijk erg uitgebreid.
Weer zo snel.quote:
Ik houd je niet tegen, maar ik weet niet of de buren er blij mee zijn.quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik schreeuw even mee: Waarom, waarom, waarom??
De deuren zijn dicht.quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik houd je niet tegen, maar ik weet niet of de buren er blij mee zijn.
quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:23 schreef MadMaster het volgende:
Crazy Little Thing Called Love x Queen
als je nu gaat schreeuwen denk je zoon.. wat heb ik nu weer niet gedaanquote:
De volgende is voor jou...quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:23 schreef livelink het volgende:
Ik gokte dat MadMaster geen zin had om een lange titel te typen. Misgegokt.
Ja, inderdaadquote:Op zaterdag 12 september 2020 23:23 schreef just me het volgende:
[..]
als je nu gaat schreeuwen denk je zoon.. wat heb ik nu weer niet gedaan
quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:23 schreef just me het volgende:
[..]
als je nu gaat schreeuwen denk je zoon.. wat heb ik nu weer niet gedaan
Voel je vrij om ze te delenquote:
Jij kunt ook in kwartieren denken.quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:29 schreef Melting het volgende:
Verdorie..... heb ik mijn biertje nog niet op.![]()
Dan ga ik door tot middernacht, maar dan stop ik sowieso. Bier op of niet.
Goed idee.quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij kunt ook in kwartieren denken.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed idee.
Dan ga ik nog 2 kwartier door.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:32 schreef MadMaster het volgende:
Once You Get Started - Family Khan
quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:33 schreef MadMaster het volgende:
Lily Was Here - Candy Dulfer & Dave Stewart
Ik heb niks ontvangen na Razorlight?quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb niks ontvangen na Razorlight?
quote:MadMaster > Symphonic
Once You Get Started - Family Khan
De Kassierequote:Op zaterdag 12 september 2020 23:35 schreef livelink het volgende:
Of heette de film ook Lily was here?
Ik heb hem gezien, maar kan er eigenlijk niks meer van herinneren.quote:
Tuk ze!quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:37 schreef just me het volgende:
bedankt voor de muziekjes
![]()
Ik ga slapen, fijne avond nog
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:37 schreef just me het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:37 schreef just me het volgende:
![]()
Welterusten just mequote:Op zaterdag 12 september 2020 23:37 schreef just me het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:37 schreef MadMaster het volgende:
Why Did You Do It - Stretch
Met een goed verhaal achter deze plaat...
Oh ja, na even googelen kwam het terug.quote:
quote:Tevens in 1973 werden Gantry, Kirby en Paul Martinez (bas), John Wilkinson (keyboards) en Craig Collinge (drums) door Davis gecontracteerd om als Fleetwood Mac door de Verenigde Staten te toeren. De oorspronkelijke bandleden hadden de band al verlaten, hadden ruzie en/of hadden drugsproblemen en waren derhalve niet beschikbaar. Er waren echter al concertafspraken gepland. Ogenschijnlijk was ook Mick Fleetwood betrokken bij deze overeenkomst en zou zich tijdens de toer bij de band voegen, echter verscheen hij niet bij de concerten, zodat het schandaal rond de "onechte" Fleetwood Mac compleet was. De tournee werd geannuleerd en er volgde een juridisch proces voor de rechten van de naam Fleetwood Mac tussens manager Davis en de oorspronkelijke bandleden. Davis verloor het proces en werd ontslagen.
Eenmaal terug in het Verenigd Koninkrijk richtten Kirby en Gantry de band Stretch op. De in 1975 uitgebrachte debuutsingle Why Did You Do It? heeft rechtstreeks betrekking op Mick Fleetwood en de toenmalige gebeurtenissen.
Ik zeg niks dan...quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:43 schreef Melting het volgende:
Plaat hierna is toch wel speciaal voor livelink.
Under pressure - Billy Joelquote:Op zaterdag 12 september 2020 23:43 schreef Melting het volgende:
Plaat hierna is toch wel speciaal voor livelink.
Dat is een dubbele ontkenning.quote:
quote:
Absoluut.quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is een dubbele ontkenning.
Je bent dus eigenlijk wel bang voor een spook?
Bryan Ferry...quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:44 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Nee.... het gaat om de artiest.
Ik had de vrouwenversie nog wel willen zien.quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:45 schreef MadMaster het volgende:
Op weg met de boot naar Londen deze film gezien, omdat we geen stoelen hadden gereserveerd, alles bezet was en we toch wilde zitten.
Zelden zo'n slechte film gezien, maar de bioscoopstoelen aan boord waren prima...
Ik denk dat er meer is tussen hemel en aarde dan wij kunnen waarnemen.quote:
Ik geloof er niet in, maar ben er wel bang voor (hoe onlogisch ook)quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer is tussen hemel en aarde dan wij kunnen waarnemen.
Ben er dus niet echt bang voor. Maar ik geloof er wel in.
Het is maar goed dat DDM me er nog op wees.quote:
Zuip niet zoveel, gekkie!quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer is tussen hemel en aarde dan wij kunnen waarnemen.
Ben er dus niet echt bang voor. Maar ik geloof er wel in.
quote:
Zuipen is geen drinken, nee...quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat heeft niets met drinken te maken.
Heeft ook niets met zuipen te maken.quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zuipen is geen drinken, nee...
quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Heeft ook niets met zuipen te maken.
Jij kent haar beter dan wie dan ook, dus ik het hoor het antwoord graag van je...quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:50 schreef DJ11 het volgende:
Iemand enig idee waarom Tuned22 op #ANONIEM is gegaan? Ik zocht iets in een ouder topic en mijn oog viel er ineens op.
Geen idee.quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:50 schreef DJ11 het volgende:
Iemand enig idee waarom Tuned22 op #ANONIEM is gegaan? Ik zocht iets in een ouder topic en mijn oog viel er ineens op.
Nee, geen idee.quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:50 schreef DJ11 het volgende:
Als ik haar spreek op WhatsApp zal ik het eens vragen. Wel jammer.quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij kent haar beter dan wie dan ook, dus ik het hoor het antwoord graag van je...
quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:55 schreef MadMaster het volgende:
Dance With Somebody - Weetnie Houston
Welterusten.quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:55 schreef MadMaster het volgende:
Dit was 'm wat mij betreft.
Welterusten allen en dank Melting weer!
Welterusten MadMaster.quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:55 schreef MadMaster het volgende:
Dit was 'm wat mij betreft.
Welterusten allen en dank Melting weer!
Brakke mp3.quote:Op zondag 13 september 2020 00:01 schreef livelink het volgende:
Je vond hem zelf niet leuk?
Dank je wel Melting voor deze show met veel herkenbare nummers
Het einde van de wereld is begonnen.quote:Op zondag 13 september 2020 07:58 schreef DJ11 het volgende:
Ik val zowat van m'n stoel. FINNEAS is gewoon 3FM Megahit deze week!
Al sinds 2018 draai ik regelmatig z'n muziek en beklaag ik me over de gebrekkige aandacht in Nederland, maar nu is het dan toch echt zover.
Goedemorgen, Melting
Het einde van de wereld is begonnen?quote:Op zondag 13 september 2020 07:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Het einde van de wereld is begonnen.![]()
En goedemorgen.
Ja, als Finneas een megahit is.quote:Op zondag 13 september 2020 08:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het einde van de wereld is begonnen?
Ben er erg blij mee. Heb jaren lopen zeiken hierover.quote:
Nu nog wat luisteraars voor 3FM en heel, heel, heel misschien wordt het dan nog wat...quote:Op zondag 13 september 2020 07:58 schreef DJ11 het volgende:
Al sinds 2018 draai ik regelmatig z'n muziek en beklaag ik me over de gebrekkige aandacht in Nederland, maar nu is het dan toch echt zover.
Goedemorgen.quote:Op zondag 13 september 2020 08:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu nog wat luisteraars voor 3FM en heel, heel, heel misschien wordt het dan nog wat...![]()
Goedemorgen allemaal!
Smaakt toch elke keer weer lekkerquote:
Je mag niet liegen hè?quote:Op zondag 13 september 2020 08:42 schreef just me het volgende:
[..]
Smaakt toch elke keer weer lekker
quote:Op zondag 13 september 2020 08:50 schreef just me het volgende:
[..]
nee want dan moet ik mijn naam veranderen in Pinokkio
[ afbeelding ]
quote:
Voor een weekend dag wel ja, was rond 08:00 klaar wakker en toen niet veel later maar opgestaan.quote:Op zondag 13 september 2020 08:57 schreef just me het volgende:
[..]goedemorgen, je bent er vroeg bij
Ik werdbwakker van de dm van MadMaster..quote:Op zondag 13 september 2020 09:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ook goedemorgen
Wat een drukte hier op dit vroege tijdstip.
Sorry, verkeerd verbonden...quote:Op zondag 13 september 2020 09:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik werdbwakker van de dm van MadMaster..
Goedemorgen
ik kan ook niet al te lang in bed blijven liggen als ik wakker ben.quote:Op zondag 13 september 2020 08:58 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Voor een weekend dag wel ja, was rond 08:00 klaar wakker en toen niet veel later maar opgestaan.
Veel plezier alvast.quote:Op zondag 13 september 2020 09:36 schreef just me het volgende:
[..]
ik kan ook niet al te lang in bed blijven liggen als ik wakker ben.
Lekker weertje, zo de was buiten ophangen en dan op pad.
Het zou zomaar kunnen dat mijn fiets mij naar de golfbaan brengtquote:
De golfbaan? Wat zou je daar dan moeten doen?quote:Op zondag 13 september 2020 09:39 schreef just me het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen dat mijn fiets mij naar de golfbaan brengt
maar zover is het nog niet, stukje huishouden moet ook gebeuren
Ik wist niet dat MadMaster ook al een wekdienst onderhield....quote:Op zondag 13 september 2020 09:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goedemorgen
het is geen golfslagbadquote:Op zondag 13 september 2020 09:43 schreef Melting het volgende:
[..]
De golfbaan? Wat zou je daar dan moeten doen?
quote:Op zondag 13 september 2020 09:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goedemorgen
kun je als optie nemen bij een Fok! abonnement.quote:Op zondag 13 september 2020 09:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat MadMaster ook al een wekdienst onderhield....
quote:Op zondag 13 september 2020 09:47 schreef just me het volgende:
[..]
kun je als optie nemen bij een Fok! abonnement.
Slechts in beperkte oplage verkrijgbaar...quote:Op zondag 13 september 2020 09:47 schreef just me het volgende:
[..]
kun je als optie nemen bij een Fok! abonnement.
Tja, ze zijn ook al jaren de weg kwijt bij 3FM.quote:Op zondag 13 september 2020 07:58 schreef DJ11 het volgende:
Hopen op een snelle en goede uitslag. En nu, iedereen in huis in quarantaine tot de uitslag bekend is?quote:Op zondag 13 september 2020 12:21 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter heeft net een afspraak gemaakt om zich te laten testen op corona. Ze werd vanochtend ziek wakker (ze was gisterenmiddag naar huis gekomen). Koorts, hoofdpijn en net ook hoesten. Ze kon gelukkig vandaag terecht. Wel een eind weg met de auto, want bij alle teststraten dichterbij kon ze pas dinsdag of woensdag terecht.
Balen dit, maar ja...
quote:Op zondag 13 september 2020 12:21 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter heeft net een afspraak gemaakt om zich te laten testen op corona. Ze werd vanochtend ziek wakker (ze was gisterenmiddag naar huis gekomen). Koorts, hoofdpijn en net ook hoesten. Ze kon gelukkig vandaag terecht. Wel een eind weg met de auto, want bij alle teststraten dichterbij kon ze pas dinsdag of woensdag terecht.
Balen dit, maar ja...
Ik vrees van wel. Binnen 48 uur krijgt ze de uitslag.quote:Op zondag 13 september 2020 12:28 schreef just me het volgende:
[..]
Hopen op een snelle en goede uitslag. En nu, iedereen in huis in quarantaine tot de uitslag bekend is?
Dus dat wordt morgen verplicht niet naar het werkquote:Op zondag 13 september 2020 12:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vrees van wel. Binnen 48 uur krijgt ze de uitslag.
Wat een ellende.quote:Op zondag 13 september 2020 12:36 schreef just me het volgende:
[..]
Dus dat wordt morgen verplicht niet naar het werk
voor de een wel, voor de ander nietquote:
Tja, en mijn zoon niet naar school. En dan wordt het nog ellendiger als ze positief is.quote:Op zondag 13 september 2020 12:36 schreef just me het volgende:
[..]
Dus dat wordt morgen verplicht niet naar het werk
Oef, sterkte.quote:Op zondag 13 september 2020 13:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, en mijn zoon niet naar school. En dan wordt het nog ellendiger als ze positief is.
Ik duim voor jou en je gezin...quote:Op zondag 13 september 2020 13:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, en mijn zoon niet naar school. En dan wordt het nog ellendiger als ze positief is.
Balen zeg. Hopelijk valt het toch mee.quote:Op zondag 13 september 2020 12:21 schreef livelink het volgende:
Balen dit, maar ja...
Heel veel sterkte!quote:Op zondag 13 september 2020 13:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij jullie op school nog geen besmettingen?quote:
Niet dat ik weet. Maar met 13000 leerlingen en 1300 personeelsleden kun je er op wachtenquote:Op zondag 13 september 2020 20:08 schreef just me het volgende:
[..]
Bij jullie op school nog geen besmettingen?
Hier is 1 basisschool die overstapt op online lessen ivm 60 leerlingen die iets hebben maar nog geen bewezen Corona. Top dat ik woon in 1 van de plaatsen met de hoogste stijging.quote:Op zondag 13 september 2020 20:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Maar met 13000 leerlingen en 1300 personeelsleden kun je er op wachten
Het gaat opeens weer bizar hard jaquote:Op zondag 13 september 2020 20:12 schreef just me het volgende:
[..]
Hier is 1 basisschool die overstapt op online lessen ivm 60 leerlingen die iets hebben maar nog geen bewezen Corona. Top dat ik woon in 1 van de plaatsen met de hoogste stijging.
Bij ons op de club zijn ze al aan het kijken of er iets aan de ventilatie gedaan kan worden, in de winter zit alles potdicht. Ik heb me voorgenomen om dan alleen te golfen en daarna meteen naar huis te gaan.quote:Op zondag 13 september 2020 20:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het gaat opeens weer bizar hard ja
Wel verstandig jaquote:Op zondag 13 september 2020 20:19 schreef just me het volgende:
[..]
Bij ons op de club zijn ze al aan het kijken of er iets aan de ventilatie gedaan kan worden, in de winter zit alles potdicht. Ik heb me voorgenomen om dan alleen te golfen en daarna meteen naar huis te gaan.
ja logisch dat jullie daar blij om zijn; anders zit ze er maar tegen aan te hikken en jullie moeten thuis blijven.quote:Op zondag 13 september 2020 20:40 schreef livelink het volgende:
De school van mijn dochter is nog maar net 1 week bezig. Ik ga er nog steeds vanuit dat mijn dochter negatief test, maar anders hebben ze het dus 1 week gered.
Ben wel heel blij dat ze vandaag terecht kon voor de test.
Ze is goed ziek. Koorst, hoofdpijn, spierpijn. Ik heb meer het idee dat het griep is dan corona. Ze is niet verkouden of zo.quote:Op zondag 13 september 2020 21:20 schreef just me het volgende:
[..]
ja logisch dat jullie daar blij om zijn; anders zit ze er maar tegen aan te hikken en jullie moeten thuis blijven.
hoe is het nu met je dochter ?
Dat dusquote:Op zondag 13 september 2020 22:07 schreef livelink het volgende:
Zo klote dat je op dit moment niet gewoon ziek kan zijn zonder je ook nog bezig te moeten houden met corona.
Oef.... Nog een rede om te duimen dat de testuitslag snel negatief is. Anders krijgen hij en jullie het nog zwaarderquote:
En als hij een officiële site zou lezen ? Heeft je dochter geen brochure meegekregen met uitleg?quote:Op zondag 13 september 2020 22:14 schreef livelink het volgende:
Hij heeft geaccepteerd dat hij morgen en misschien dinsdag niet naar school kan, maar meer dan dat wil hij niet.
En hij denkt dat hij ook niet naar school mag als ze negatief test en dat hij dan toch 10 dagen in quarantaine moet blijven. Het lukt ons niet hem van het tegendeel te overtuigen.
Nee, hij kent de regels. Hij denkt alleen dat de regels van school strenger zijn dan de regels van de overheid. Kennelijk heeft school er goed ingeramd dat ze thuis moeten blijven bij als er iemand in het gezin klachten heeft, zelfs als ze negatief getest zijn.quote:Op zondag 13 september 2020 22:16 schreef just me het volgende:
[..]
En als hij een officiële site zou lezen ? Heeft je dochter geen brochure meegekregen met uitleg?
En bedankt school...quote:Op zondag 13 september 2020 22:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, hij kent de regels. Hij denkt alleen dat de regels van school strenger zijn dan de regels van de overheid. Kennelijk heeft school er goed ingeramd dat ze thuis moeten blijven bij als er iemand in het gezin klachten heeft, zelfs als ze negatief getest zijn.
quote:Op zondag 13 september 2020 22:26 schreef livelink het volgende:
Ach ja, ik hoop eigenlijk dat mijn dochter zich morgen weer een stuk beter voelt na een goede nachtrust. Slaap is het beste medicijn, zeg ik altijd.
Ze had ook een erg zware eerste week. Ze hadden meteen projectweek, waarbij alle leerlingen van de school een zelfde project moeten doen en uitvoeren en daarna pitchen voor de hele school. Ze moesten een museum inrichten uitgaande van 3 zelfgekozen thema's, daar een maquette van bouwen en vervolgens pitchen voor de hele school. Zij hadden thema 'gouden eeuw', VOC en Dutch Design. Hun groepje had zelfs gewonnen, maar dat was echt meteen keihard aanpoten en stressvol.
Goedemorgen just me.quote:Op maandag 14 september 2020 07:56 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Melting en livelink
@:livelink hoe is het met je dochter?
Goedemorgen Symph.quote:Op maandag 14 september 2020 07:57 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Hoe gaat het nu Livelink?
Goedemorgen Diaan.quote:Op maandag 14 september 2020 07:58 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Hopelijk gaat het beter met je dochter en heeft ze snel de uitslag livelink. Maar is ze nu dan bij jullie thuis? Ze woont toch op zichzelf?
quote:Op maandag 14 september 2020 07:58 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Hopelijk gaat het beter met je dochter en heeft ze snel de uitslag livelink. Maar is ze nu dan bij jullie thuis? Ze woont toch op zichzelf?
Aha dat had ik niet gelezen.quote:Op maandag 14 september 2020 08:00 schreef just me het volgende:
[..]Diaan, omdat livelink's dochter zich beroerd voelde is ze naar huis gekomen.
Aan de ene kant heel vervelend dat je zolang thuis moet werken (gemis aan contact met collega's) aan de andere kant wel zo veilig. Ik hoorde van een kennis dat zij voorlopig ook nog niet op de TU mag komen werken.quote:Op maandag 14 september 2020 08:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik mag vanmiddag naar kantoorAanleiding is minder, maar toch... fijn om even op kantoor te mogen werken. De regels blijven bij ons onveranderd streng, ik verwacht dat we pas weer op zijn vroegst 1 januari 2021 of anders 1 maart 2021 "regulier" naar kantoor mogen.
Dat zijn geen leuke vooruitzichten.quote:Op maandag 14 september 2020 08:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Aha dat had ik niet gelezen.
Ik mag vanmiddag naar kantoorAanleiding is minder, maar toch... fijn om even op kantoor te mogen werken. De regels blijven bij ons onveranderd streng, ik verwacht dat we pas weer op zijn vroegst 1 januari 2021 of anders 1 maart 2021 "regulier" naar kantoor mogen.
Nee sterker nog, er zijn meerdere nieuwe medewerkers tijdens de corona in dienst gekomen en die zijn allemaal "digitaal ingewerkt". Je mag alleen naar kantoor voor noodzakelijke werkzaamheden die je niet vanuit huis kan doen. Al denk ik dat ik met de nieuwe manager (zij komt 1 oktober) wel op kantoor af en toe ga afspreken. Maar moet dan wel toestemming krijgen van de directeur...quote:Op maandag 14 september 2020 08:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zijn geen leuke vooruitzichten.
Ook niet om nieuwe collega's in te werken bijvoorbeeld.
Gelukkig gaat het wat beter met je dochter.quote:Op maandag 14 september 2020 09:20 schreef livelink het volgende:
Met mijn dochter gaat het weer wat beter. De koorts lijkt weg te zijn. Wat een verschil tussen bedrijven zeg. Ons moederbedrijf heeft juist een strenge mail gestuurd dat medewerkers weer 60% van hun uren op kantoor moeten zijn. Met de regel erbij dat thuiswerken geen recht is! Onbegrijpelijk. Gelukkig geldt dat niet voor ons.
Er zitten mensen in directies die compleet het contact met de realiteit kwijt zijn, bij Symph op het werk zouden ze ook een dergelijke mail kunnen sturen.quote:Op maandag 14 september 2020 09:20 schreef livelink het volgende:
Met mijn dochter gaat het weer wat beter. De koorts lijkt weg te zijn. Wat een verschil tussen bedrijven zeg. Ons moederbedrijf heeft juist een strenge mail gestuurd dat medewerkers weer 60% van hun uren op kantoor moeten zijn. Met de regel erbij dat thuiswerken geen recht is! Onbegrijpelijk. Gelukkig geldt dat niet voor ons.
Klinkt logisch dat verplicht op de werkplek moeten komen. Ieder bedrijf wil ziekteverzuim en collega's die elkaar besmetten.quote:Op maandag 14 september 2020 09:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Er zitten mensen in directies die compleet het contact met de realiteit kwijt zijn, bij Symph op het werk zouden ze ook een dergelijke mail kunnen sturen.
Misschien is thuiswerken geen recht of bedrijfsregel, maar nog wel steeds een overheids uitgangspunt...quote:Op maandag 14 september 2020 09:20 schreef livelink het volgende:
Fijne vakantie, en waai ze uit.quote:Op maandag 14 september 2020 14:44 schreef MadMaster het volgende:
Nu echt op vakantie en 32 graden hier. Best warm...
Voor morgen een motorboot gehuurd, uitwaaien op de plassen...
quote:Op maandag 14 september 2020 14:44 schreef MadMaster het volgende:
Nu echt op vakantie en 32 graden hier. Best warm...
Voor morgen een motorboot gehuurd, uitwaaien op de plassen...
quote:Op maandag 14 september 2020 18:40 schreef livelink het volgende:
De uitslag is binnen: negatief![]()
En ongeveer tegelijkertijd kregen we bericht van mijn ouders dat ze in oktober een avond een theatercafé hebben afgehuurd voor een coronaproof-feestje. Gewoon omdat het kan. Dat zijn de leukere nieuwtjes.
Is in oktober he. Dus zelf als ze positief was geweest hadden we de quarantaine al gehad. Maar gelukkig is het niet nodig.quote:Op maandag 14 september 2020 18:47 schreef Melting het volgende:
[..]
En leuk zo'n feestje!Mogen jullie toch wel komen?
En ongeveer tegelijkertijd kregen we bericht van mijn ouders dat ze in oktober een avond een theatercafé hebben afgehuurd voor een coronaproof-feestje. Gewoon omdat het kan. Dat zijn de leukere nieuwtjes.
Maar zijn jullie wel uitgenodigd, bedoel ik?quote:Op maandag 14 september 2020 18:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Is in oktober he. Dus zelf als ze positief was geweest hadden we de quarantaine al gehad. Maar gelukkig is het niet nodig.
Oh super, gefeliciteerdquote:Op maandag 14 september 2020 18:40 schreef livelink het volgende:
Goed nieuwsquote:Op maandag 14 september 2020 18:40 schreef livelink het volgende:
https://www.nhnieuws.nl/n(...)corona-geconstateerdquote:Op zondag 13 september 2020 20:08 schreef just me het volgende:
[..]
Bij jullie op school nog geen besmettingen?
Toch niet bij jou, hoop ik?quote:Op maandag 14 september 2020 20:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
https://www.nhnieuws.nl/n(...)corona-geconstateerd
Dubbelquote:Op maandag 14 september 2020 18:40 schreef livelink het volgende:
Dank!quote:Op maandag 14 september 2020 18:40 schreef livelink het volgende:
En veel plezier MadMaster op je vakantie.
Oh, dat is een eeuwigheid geleden al weer...quote:Op maandag 14 september 2020 20:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben daar 4 weken geleden nog geweest
quote:Op maandag 14 september 2020 20:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
https://www.nhnieuws.nl/n(...)corona-geconstateerd
quote:Op maandag 14 september 2020 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oh, dat is een eeuwigheid geleden al weer...
lekker gegeten en nu aan het nagenieten ?quote:
Yep, prima gegeten en nu met een kopje koffie in onze tijdelijke tuin bij onze tijdelijke boerderij buiten afkoelen.quote:Op maandag 14 september 2020 21:23 schreef just me het volgende:
[..]
lekker gegeten en nu aan het nagenieten ?
Gelukkig geen plaknachten nu, de temperatuur is hier nu weer onder de 20 graden.quote:Op maandag 14 september 2020 21:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Het was hier een heerlijke zomerse dag. De zon staat zo laag dat ik midden op de dag niks aan het zonnescherm had, maar eind van de middag had ik heerlijk schaduw van de schutting en heb ik fijn buiten kunnen lezen en met de buuf kunnen bijpraten door de schutting heen
Dan wens ik jullie qua temperatuur een koele nacht toequote:Op maandag 14 september 2020 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig geen plaknachten nu, de temperatuur is hier nu weer onder de 20 graden.
Dat ging best snel...
Mijn buren zijn de herrie weer ontvlucht en ik heb lekker in de tuin gewerktquote:Op maandag 14 september 2020 21:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Het was hier een heerlijke zomerse dag. De zon staat zo laag dat ik midden op de dag niks aan het zonnescherm had, maar eind van de middag had ik heerlijk schaduw van de schutting en heb ik fijn buiten kunnen lezen en met de buuf kunnen bijpraten door de schutting heen
Goed vooruitzicht!quote:Op maandag 14 september 2020 21:54 schreef MadMaster het volgende:
Ik verheug me vooral op dit morgen:
[ afbeelding ]
Goede vakantie gewenst!quote:Op maandag 14 september 2020 21:54 schreef MadMaster het volgende:
Ik verheug me vooral op dit morgen:
[ afbeelding ]
Wel lekker dat ik niet meer de eerste ben. Goedemorgenquote:Op dinsdag 15 september 2020 05:37 schreef Melting het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wat valt dat tegen na 2 weken pas om 7.00/7.30 op hebben moeten staan, om dan weer zo vroeg op te moeten.
quote:Op dinsdag 15 september 2020 06:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Wel lekker dat ik niet meer de eerste ben. Goedemorgen
quote:Op dinsdag 15 september 2020 07:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
wat fijn en wat leuk zo'n feestje
![]()
MM fijne vakantie en wat een heerlijke dag vandaag om met een boot erop uit te gaan.
Goedemorgen
Goedemorgen dames.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2020 07:51 schreef just me het volgende:
[..]meneer die geen vakantie meer heeft
dan moet je maar weer snel wat vrije dagen opnemenquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:03 schreef just me het volgende:
[..]
dan moet je maar weer snel wat vrije dagen opnemen
Komt goed.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is altijd wel even schakelen inderdaad. Succes vandaag!
dan doe je het per mailquote:
goeiemorgen DDM, 07.00uur voor bouwvakkers is zeker een normale tijdquote:
Hou op,schei uit. Wanneer zijn ze klaar, denk je?quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:16 schreef just me het volgende:
[..]
dan doe je het per mail
[..]
goeiemorgen DDM, 07.00uur voor bouwvakkers is zeker een normale tijd
Morgen gaan ze bij de buren beginnen, geen idee hoe lang het gaat duren, ik zal eens vragen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hou op,schei uit. Wanneer zijn ze klaar, denk je?
In beiden heb ik een extreem ontwikkeld inlevingsvermogen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:16 schreef just me het volgende:
[..]
dan doe je het per mail
[..]
goeiemorgen DDM, 07.00uur voor bouwvakkers is zeker een normale tijd
We zijn benieuwd.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Ingeschreven op een paar nieuwbouwwoningen, ik hoop echt dat het een van onze drie favorieten wordt, maar volgens mij moeten we blij zijn als we er überhaupt tussen komen, je mag maximaal 5 keuzes doorgeven. Over bijna twee weken weten we of we direct ingeloot zijn, tzt mag er via dm naar linkjes gevraagd worden
Zou fijn zijn als het dit keer wel zou lukkenquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Ingeschreven op een paar nieuwbouwwoningen, ik hoop echt dat het een van onze drie favorieten wordt, maar volgens mij moeten we blij zijn als we er überhaupt tussen komen, je mag maximaal 5 keuzes doorgeven. Over bijna twee weken weten we of we direct ingeloot zijn, tzt mag er via dm naar linkjes gevraagd worden
Relaxed!! Is het goed uit te houden?quote:Op dinsdag 15 september 2020 15:17 schreef MadMaster het volgende:
Op de woelige baren...
[ afbeelding ]
Ziet er heerlijk uit.quote:Op dinsdag 15 september 2020 15:17 schreef MadMaster het volgende:
Op de woelige baren...
[ afbeelding ]
Op de Maas bij Roermond...quote:Op dinsdag 15 september 2020 15:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Ziet er heerlijk uit.
Waar varen jullie ergens?
Het is bloedheet, maar we hebben een afdakje aan boord. Beetje wind is net lekker...quote:Op dinsdag 15 september 2020 15:29 schreef just me het volgende:
[..]
Relaxed!! Is het goed uit te houden?
Nice!quote:Op dinsdag 15 september 2020 15:17 schreef MadMaster het volgende:
Op de woelige baren...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 september 2020 18:01 schreef MadMaster het volgende:
We blijven nog even hangen aan de Maas voor de avondhap...
[ afbeelding ]
Je kunt ook nog in de Maas, maar eet smakelijk !quote:Op dinsdag 15 september 2020 18:01 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 september 2020 18:03 schreef just me het volgende:
[..]
Je kunt ook nog in de Maas, maar eet smakelijk !
Ik heb er vandaag genoeg gezien die gingen poedelen in de Maas en de verleiding was groot om er ook in te springen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 18:03 schreef just me het volgende:
[..]
Je kunt ook nog in de Maas, maar eet smakelijk !
Geen keukenhanddoekje aan boord 🤔quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag genoeg gezien die gingen poedelen in de Maas en de verleiding was groot om er ook in te springen.
Maar ja, geen handdoekje bij ons...
quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:30 schreef just me het volgende:
[..]
Geen keukenhanddoekje aan boord 🤔
Wat hield je tegen?quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had vandaag ook wel een duik willen nemen
Even de website gechecked van dat restaurant. Wat een idyllische plek en mooi restaurant zeg!quote:Op dinsdag 15 september 2020 18:01 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Toevallig zag ik twee weken geleden via Facebook een kennis van een kennis daar op het terras zitten met de Maas op de achtergrond en toen heb ik meteen gereserveerd.quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Even de website gechecked van dat restaurant. Wat een idyllische plek en mooi restaurant zeg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toevallig zag ik twee weken geleden via Facebook een kennis van een kennis daar op het terras zitten met de Maas op de achtergrond en toen heb ik meteen gereserveerd.
We zijn net ook pas weer terug in onze boerderij aangekomen na een heerlijke dag/avond op/aan de Maas.
Wel nog een avontuur meegemaakt, want de motor van de boot sloeg op een gegeven moment, midden onder de brug bij Roermond, spontaan af. Er bleek geen stroom meer te zijn en dan slaat de dieselmotor voor de zekerheid ook af. Al ronddobberend bellen met de verhuur firma dus en mw. MM heeft o.b.v. verkregen instructies de accu losgekoppeld en weer aangesloten, waarna de boel weer gestart kon worden. Komt normaal nooit voor, aldus de verhuurder na afloop, maar nu dus wel...
Het restaurant zit vast aan het kasteel van Kessel en zelfs in het donker net was het er geweldig op het terras.
De menukaart is niet heel uitgebreid, maar de gerechten worden zeer goed bereid.
En dat voor nog geen 75 euro met z'n tweeën, inclusief broodplank vooraf, drankjes en koffie.Dat is zeker niet duur en ziet er lekker uit. Ik heb het plekje op mijn lijst gezet. Normaal denk ik aan Noord-Limburg als een plek waar ik doorheen moet om naar Zuid-Limburg te komen, maar dit is wel andere koek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Goedemorgen.quote:
Goedemorgen Melting. Ik kan me voorstellen dat dat lawaaierig is, ja. Ben je zelf nog naar de kermis geweest?quote:Op woensdag 16 september 2020 06:20 schreef Melting het volgende:
![]()
![]()
[..]
Goedemorgen.
Slecht geslapen.![]()
Ze hebben vannacht de kermis afgebroken hier, en dat gaat met de nodige herrie gepaard.
Zondagavond even met mijn neefje en nichtjes.quote:Op woensdag 16 september 2020 06:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting. Ik kan me voorstellen dat dat lawaaierig is, ja. Ben je zelf nog naar de kermis geweest?
quote:Op woensdag 16 september 2020 07:48 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
@:MadMaster dat klinkt meer dan goed![]()
Wat stoer van Mw MM dat ze de reparatie aan de boot heeft kunnen doen
![]()
Goedemorgen dames.quote:Op woensdag 16 september 2020 07:57 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Mevr MM![]()
Klinkt goed daar waar jullie zaten!
quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toevallig zag ik twee weken geleden via Facebook een kennis van een kennis daar op het terras zitten met de Maas op de achtergrond en toen heb ik meteen gereserveerd.
We zijn net ook pas weer terug in onze boerderij aangekomen na een heerlijke dag/avond op/aan de Maas.
Wel nog een avontuur meegemaakt, want de motor van de boot sloeg op een gegeven moment, midden onder de brug bij Roermond, spontaan af. Er bleek geen stroom meer te zijn en dan slaat de dieselmotor voor de zekerheid ook af. Al ronddobberend bellen met de verhuur firma dus en mw. MM heeft o.b.v. verkregen instructies de accu losgekoppeld en weer aangesloten, waarna de boel weer gestart kon worden. Komt normaal nooit voor, aldus de verhuurder na afloop, maar nu dus wel...
Het restaurant zit vast aan het kasteel van Kessel en zelfs in het donker net was het er geweldig op het terras.
De menukaart is niet heel uitgebreid, maar de gerechten worden zeer goed bereid.
En dat voor nog geen 75 euro met z'n tweeën, inclusief broodplank vooraf, drankjes en koffie.Dat klinkt als een perfecte vakantiedag. En dat eten ziet er echt fantastisch uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Have funquote:Op woensdag 16 september 2020 08:15 schreef just me het volgende:
Melting, ik ga vandaag cultureel doen, met wat golfmeiden naar het Huygens Museum in Voorburg
Veel plezier/sterkte, wat van toepassing is.quote:Op woensdag 16 september 2020 08:15 schreef just me het volgende:
Melting, ik ga vandaag cultureel doen, met wat golfmeiden naar het Huygens Museum in Voorburg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |