SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Heb je nu alles van de Koperen Kat ?quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Is gebeurd.
Zit nu op 1174 unieke biertjes.![]()
Heb er nu nog 42 staan denk ik.![]()
Tot hoe laat ga je door?quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:07 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog niet de helft van wat ze uitgebracht hebben. Maar weet niet welke er allemaal nog te krijgen zijn momenteel.quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:11 schreef just me het volgende:
![]()
@:TT
[..]
Heb je nu alles van de Koperen Kat ?
Dat is niet veel hoor. Heb ook wel eens avonden van 8+ of zelfs 10 biertjes gehad.quote:
Als ik niet hoef te rijden.....quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:16 schreef just me het volgende:
Als je weer eens in Delft bent kunnen we wel naar een proeverij gaan
quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Als ik niet hoef te rijden.....
Ik proef namelijk erg uitgebreid.quote:
Gelukkig geen alcoholvrije...quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is niet veel hoor. Heb ook wel eens avonden van 8+ of zelfs 10 biertjes gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gelukkig geen alcoholvrije...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Soms zit er ook een alcoholvrije bij hoor.
Heeeeeeel soms.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Je kunt het lopen vanaf mijn huis... hoelang de terugweg is dat is nog maar de vraagquote:Op zaterdag 12 september 2020 23:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik proef namelijk erg uitgebreid.
Weer zo snel.quote:
Ik houd je niet tegen, maar ik weet niet of de buren er blij mee zijn.quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik schreeuw even mee: Waarom, waarom, waarom??
De deuren zijn dicht.quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik houd je niet tegen, maar ik weet niet of de buren er blij mee zijn.
quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:23 schreef MadMaster het volgende:
Crazy Little Thing Called Love x Queen
als je nu gaat schreeuwen denk je zoon.. wat heb ik nu weer niet gedaanquote:
De volgende is voor jou...quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:23 schreef livelink het volgende:
Ik gokte dat MadMaster geen zin had om een lange titel te typen. Misgegokt.
Ja, inderdaadquote:Op zaterdag 12 september 2020 23:23 schreef just me het volgende:
[..]
als je nu gaat schreeuwen denk je zoon.. wat heb ik nu weer niet gedaan
quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:23 schreef just me het volgende:
[..]
als je nu gaat schreeuwen denk je zoon.. wat heb ik nu weer niet gedaan
Voel je vrij om ze te delenquote:
Jij kunt ook in kwartieren denken.quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:29 schreef Melting het volgende:
Verdorie..... heb ik mijn biertje nog niet op.![]()
Dan ga ik door tot middernacht, maar dan stop ik sowieso. Bier op of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |