Voor mij is Hans van Willigenburg de presentator van Klassewerk.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:59 schreef sportfreak het volgende:
Wat doet die presentator van Koffietijd daar?
Klassewerkquote:Op zaterdag 12 september 2020 23:02 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Voor mij is Hans van Willigenburg de presentator van Klassewerk.
Wel fijn dat hij nu door de muziek heenpraat.
Mijn school deed ook nooit mee. We zijn ook nooit in stuif `s in geweestquote:Op zaterdag 12 september 2020 23:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Klassewerk
Dat programma waar ik nooit in geweest ben met mijn klas
Iedereen begrijpt toch wat er staat?quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:06 schreef koffieleuk het volgende:
Die afkortingen op het bord zijn wel wat overbodig.
vraag @Fred_B hoe ze dat nu in Frankrijk doen. Landenlijst in het engels maar op de franse namen. Nederland bij de P.quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:04 schreef Meridiaan het volgende:
Tof dat het scorebord gewoon in het Nederlands is. Zou nu niet meer kunnen.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:07 schreef Aoibhin het volgende:
Ik keek naar het scorebord en dacht even, rechts bovenin "huh, Den Haag deed toch niet mee"![]()
Dan staat ook nog Holland erbij🙈quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:07 schreef Aoibhin het volgende:
Ik keek naar het scorebord en dacht even, rechts bovenin "huh, Den Haag deed toch niet mee"![]()
Als dit Italië was geweest, dan waren we nog bij de aankondiging van de intervalactquote:
Ze hebben al 1976 puntenquote:Op zaterdag 12 september 2020 23:07 schreef Aoibhin het volgende:
Ongeveer net zo verwarrend als de volgorde van de landen van de Olympische Spelen in China toen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
vraag @:Fred_B hoe ze dat nu in Frankrijk doen. Landenlijst in het engels maar op de franse namen. Nederland bij de P.
Ja kan niet meer misgaan dit!quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:08 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ze hebben al 1976 punten
De uitslag lijkt me dan duidelijk toch?
Volgend jaar doen we het dunnetjes overquote:Op zaterdag 12 september 2020 23:09 schreef Sableheart het volgende:
Heerlijk trouwens, dat thuispubliek.
Of Zweden/Zwitserland in het Frans. Marlous (1980) weet daar alles van.quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:10 schreef Sableheart het volgende:
Als je het op volgorde van score doet, is de kans kleiner dat de puntenaantallen verkeerd worden weergegeven.
De kans op het door elkaar halen van landen als Slovenie en Slowakije wordt er echter wel groter door.
Holland / Poland is nog erger...quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:12 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Of Zweden/Zwitserland in het Frans. Marlous (1980) weet daar alles van.
Zoals altijd, graag gedaanquote:Op zaterdag 12 september 2020 23:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Dank allen voor de prachtige tags, en bovenstaande is zoals verzocht genegeerd!
En ik begrijp het eigenlijk nog steeds niet . De punten zijn toch al bekend bij de Jon Ola van dienst ?quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:13 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Holland / Poland is nog erger...
Fijn dat we je er blij mee kunnen makenquote:Op zaterdag 12 september 2020 23:17 schreef Strani het volgende:
[..]
We keep on dancing in the rainquote:Op zaterdag 12 september 2020 23:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Over welk jaar hebben we het dan?quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:18 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En ik begrijp het eigenlijk nog steeds niet . De punten zijn toch al bekend bij de Jon Ola van dienst ?
Hoe kan zo`n fout van Spanje er doorheen glippen ?
Eindelijk.quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:17 schreef Strani het volgende:
[..]
1996. Spanje gaf punten aan Holland en die werden toegekend aan Poland.quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:20 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Over welk jaar hebben we het dan?
Ah. Over een paar weken opletten tijdens de puntentelling, dus.quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:21 schreef usagi414 het volgende:
[..]
1996. Spanje gaf punten aan Holland en die werden toegekend aan Poland.
Dat zeker. Is het zo'n lange uitzending?quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:21 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ah. Over een paar weken opletten tijdens de puntentelling, dus.
Oh was het die? Verschikkelijk vond ik diequote:Op zaterdag 12 september 2020 23:20 schreef usagi414 het volgende:
[..]
We keep on dancing in the rain
Nee, maar er zitten nog een Eurovision Again en 1986 tussen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat zeker. Is het zo'n lange uitzending?
Inderdaad, ja. Terecht ook.quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:26 schreef sportfreak het volgende:
Het is wel een mooie tweestrijd tussen VK en Frankrijk.
Steken er wel duidelijk bovenuit.
Wat dan?quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:24 schreef Sableheart het volgende:
Volgens Wikipedia gaat het zo ook flink mis bij de punten die Frankrijk geeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |