SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Dat heb je nog snel gedaan.quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:09 schreef livelink het volgende:
Sorry DJ11, dat duurde langer dan verwacht. Nog bedankt voor je show!
Graag gedaan hoorquote:Op zaterdag 12 september 2020 21:09 schreef livelink het volgende:
Sorry DJ11, dat duurde langer dan verwacht. Nog bedankt voor je show!
Ben nu kapot. Wat is dat toch een hopeloos werk. Mijn zoon werkte ook vooral tegen in plaats van mee.quote:
Hij lag nog op het bed?quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ben nu kapot. Wat is dat toch een hopeloos werk. Mijn zoon werkte ook vooral tegen in plaats van mee.
Nee, hij moest helpen van mij en dat liep uit tot saboterenquote:
quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, hij moest helpen van mij en dat liep uit tot saboteren
Welkom ok01.quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:15 schreef ok01 het volgende:
Een goed nummer om mee in te schakelen![]()
Dat is wel een beetje jammer....quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, hij moest helpen van mij en dat liep uit tot saboteren
Welkomquote:Op zaterdag 12 september 2020 21:15 schreef ok01 het volgende:
Een goed nummer om mee in te schakelen![]()
Werkte jij nooit tegenquote:Op zaterdag 12 september 2020 21:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje jammer....
Goede avond.quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:18 schreef just me het volgende:
[..]
Werkte jij nooit tegen![]()
goedenavond
quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:19 schreef Symphonic het volgende:
Lekker baswerk...![]()
Paar zanglesjes en het wordt nog eens wat
quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:19 schreef Symphonic het volgende:
Lekker baswerk...![]()
Paar zanglesjes en het wordt nog eens wat
Daar kan ik zonder schroom Nee op antwoorden...quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:18 schreef just me het volgende:
[..]
Werkte jij nooit tegen![]()
goedenavond
Was jij zo'n brave jongen?quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Daar kan ik zonder schroom Nee op antwoorden...
Integendeel zelfs
Je mag solliciteren als mijn zoonquote:Op zaterdag 12 september 2020 21:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Integendeel zelfs
quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Integendeel zelfs
quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Je mag solliciteren als mijn zoon
quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook regelmatig af. Ik denk dat hij de puberteit verlaat doormaakt ofzoquote:Op zaterdag 12 september 2020 21:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Was jij zo'n brave jongen?
Waar is het fout gegaan dan?
quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook regelmatig af. Ik denk dat hij de puberteit verlaat doormaakt ofzo
Ja mamquote:Op zaterdag 12 september 2020 21:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoho.... je bent nog niet aangenomen hè?quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoho.... je bent nog niet aangenomen hè?
Ik was een redelijk goed team met mijn moeder..quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoho.... je bent nog niet aangenomen hè?
quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:25 schreef DJ11 het volgende:
Op Facebook zag ik vorige week een spottend tekstje vanwege de 40e verjaardag van Metallica. Thanks for 9 years of great metal music.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:25 schreef DJ11 het volgende:
Op Facebook zag ik vorige week een spottend tekstje vanwege de 40e verjaardag van Metallica. Thanks for 9 years of great metal music.
Ik ben totaal geen fan van ze, maar dit was wel mooi.quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:25 schreef DJ11 het volgende:
quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:27 schreef Doedezemaar het volgende:
June Lodge love you more than I can say
Ik heb ze nooit live gezien, maar ik hoor hier ook wisselende berichten over.quote:
Op dit moment lukt het mij alleen maar om mijn zoon te chanteren met het dreigement dat ik anders buiten tegen hem ga schreeuwen. Hij schaamt zich dan zo voor me dat hij alsnog doet wat ik vraag.quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik was een redelijk goed team met mijn moeder..
Moest ook wel met zo’n eikel van een broer... (dat is later nog wel een soort van goed gekomen, maar toen zeker niet)
Ik vond ze dan in ieder geval goedquote:Op zaterdag 12 september 2020 21:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb ze nooit live gezien, maar ik hoor hier ook wisselende berichten over.
Snap ik wel. Zo lang het nog werkt.....quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Op dit moment lukt het mij alleen maar om mijn zoon te chanteren met het dreigement dat ik anders buiten tegen hem ga schreeuwen. Hij schaamt zich dan zo voor me dat hij alsnog doet wat ik vraag.
Ik ben er niet trots op, maar als laatste redmiddel werkt het .
Soms moet je gewoon doen wat werkt, puntquote:Op zaterdag 12 september 2020 21:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Op dit moment lukt het mij alleen maar om mijn zoon te chanteren met het dreigement dat ik anders buiten tegen hem ga schreeuwen. Hij schaamt zich dan zo voor me dat hij alsnog doet wat ik vraag.
Als het werkt.... maar ik snap dat het lastig is om ergens een evenwicht te vinden.quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Als het werkt, dan is het primaquote:Op zaterdag 12 september 2020 21:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Hedde gij geen shredder meer voor dergelijke pulpquote:
I will be watching youquote:
Het blijft wel een mooi nummer, alleen ik hoop stiekem wel dat niemand het ooit als serenade aan mij gaat zingenquote:
quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:37 schreef ok01 het volgende:
[..]
Het blijft wel een mooi nummer, alleen ik hoop stiekem wel dat niemand het ooit als serenade aan mij gaat zingen
Nou wie durftquote:Op zaterdag 12 september 2020 21:37 schreef ok01 het volgende:
[..]
Het blijft wel een mooi nummer, alleen ik hoop stiekem wel dat niemand het ooit als serenade aan mij gaat zingen
quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Verdorie.... moet ik een ander nummer zoeken.
Zeg..... als ik je een serenade breng, dan verwacht ik niet dat je vreemd gaat hè?quote:
Oh ja het was uiteindelijk toch zijn eigen vrouwquote:Op zaterdag 12 september 2020 21:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Uiteindelijk ging hij niet vreemd.
Maar houdt je van Pina Colada?quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:41 schreef ok01 het volgende:
[..]
Oh ja het was uiteindelijk toch zijn eigen vrouw
Ik snap het moraal van het nummer alleen niet
Wel als het The Police isquote:Op zaterdag 12 september 2020 21:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeg..... als ik je een serenade breng, dan verwacht ik niet dat je vreemd gaat hè?
De moraal is dat je het allebei zat kunt zijn in een relatie, maar toch met elkaar verder kunt als je weer investeert of zo...quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:41 schreef ok01 het volgende:
[..]
Oh ja het was uiteindelijk toch zijn eigen vrouw
Ik snap het moraal van het nummer alleen niet
Als in een beleggingquote:Op zaterdag 12 september 2020 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
De moraal is dat je het allebei zat kunt zijn in een relatie, maar toch met elkaar verder kunt als je weer investeert of zo...
Ach ja, het is ook niet helemaal mijn filosofie.quote:
De Traveling Wilburys was een gelegenheidsband die in 1988 ontstond op initiatief van voormalig Beatle George Harrison. Naast Harrison bestond de supergroep uit Jeff Lynne, Roy Orbison, Tom Petty en Bob Dylan. De 'Wilburys' brachten twee cd's uit, maar traden nooit op en gaven nauwelijks interviews.quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:53 schreef DJ11 het volgende:
Wat is dit? Was Roy Orbison te laat in de studio?
Hij kon de ingang niet vindenquote:Op zaterdag 12 september 2020 21:53 schreef DJ11 het volgende:
Wat is dit? Was Roy Orbison te laat in de studio?
Dat weet ikquote:Op zaterdag 12 september 2020 21:54 schreef Melting het volgende:
[..]
De Traveling Wilburys was een gelegenheidsband die in 1988 ontstond op initiatief van voormalig Beatle George Harrison. Naast Harrison bestond de supergroep uit Jeff Lynne, Roy Orbison, Tom Petty en Bob Dylan. De 'Wilburys' brachten twee cd's uit, maar traden nooit op en gaven nauwelijks interviews.
De term 'Wilburys' was jargon dat Harrison en Lynne gebruikten voor mislukte takes tijdens de opnames van Harrisons album Cloud Nine ("We'll bury them in the mix"). In eerste instantie noemde het vijftal zich The Trembling Wilburys, later werd de naam gewijzigd in Traveling Wilburys.quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat weet ikIk bedoelde meer dat het nogal lang stil bleef
quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:56 schreef Melting het volgende:
[..]
De term 'Wilburys' was jargon dat Harrison en Lynne gebruikten voor mislukte takes tijdens de opnames van Harrisons album Cloud Nine ("We'll bury them in the mix"). In eerste instantie noemde het vijftal zich The Trembling Wilburys, later werd de naam gewijzigd in Traveling Wilburys.
De Traveling Wilburys van het eerste album waren:
Nelson Wilbury (George Harrison)
Otis Wilbury (Jeff Lynne)
Lefty Wilbury (Roy Orbison)
Charlie T. Wilbury jr. (Tom Petty)
Lucky Wilbury (Bob Dylan)
De Traveling Wilburys van het tweede album waren:
Spike Wilbury (Harrison)
Clayton Wilbury (Lynne)
Muddy Wilbury (Petty)
Boo Wilbury (Dylan)
quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:57 schreef ok01 het volgende:
[..]bijna de hele Wikipedia pagina compleet
quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:58 schreef ok01 het volgende:
In het kader van 'had ik nou maar wijn gekocht'
Ik zit net aan het bier.quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:58 schreef ok01 het volgende:
In het kader van 'had ik nou maar wijn gekocht'
Jolene kan in ieder geval wel alle mannen krijgenquote:Op zaterdag 12 september 2020 22:00 schreef Melting het volgende:
Maar wie noemt z'n dochter nou Jolene?
Dat zegt me zo niets.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:01 schreef livelink het volgende:
Mooi nummer blijft dit toch. Ik vind de remix van Kygo ook leuk![]()
![]()
Ik ken iemand die zo heet.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:00 schreef Melting het volgende:
Maar wie noemt z'n dochter nou Jolene?
Oh die heb ik nog niet gehoordquote:Op zaterdag 12 september 2020 22:01 schreef livelink het volgende:
Mooi nummer blijft dit toch. Ik vind de remix van Kygo ook leuk![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:03 schreef ok01 het volgende:
Steve winwood - while you see a chance
dus toch met die andere man aanpappenquote:Op zaterdag 12 september 2020 22:03 schreef livelink het volgende:
Steve Winwood - If you see a chance, take it
Het was dan ook niet mijn moraalquote:Op zaterdag 12 september 2020 22:04 schreef just me het volgende:
[..]
dus toch met die andere man aanpappen
Stimuleer jij nu het vreemdgaan hier?quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:04 schreef just me het volgende:
[..]
dus toch met die andere man aanpappen
dat doe jij met die muziekjesquote:Op zaterdag 12 september 2020 22:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Stimuleer jij nu het vreemdgaan hier?
Ja, geef mij de schuld maar weer.quote:
dat is het makkelijkstequote:Op zaterdag 12 september 2020 22:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, geef mij de schuld maar weer.
Daar kom ik achter.quote:
Niet erg hoor.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:10 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik ben iets te competitief ingesteld bij dit
moet je wel je telefoonnummer hier neerzettenquote:Op zaterdag 12 september 2020 22:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar kom ik achter.
Dus dames...... volgens just me: call me!
Fijnquote:Op zaterdag 12 september 2020 22:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet erg hoor.
Ik vind het wel leuk dat iemand zo snel is. Vooral ook als het dan even stil blijft.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:12 schreef just me het volgende:
[..]
moet je wel je telefoonnummer hier neerzetten
Misschien helpt het om te beseffen dat elk goed antwoord 0 punten waard is.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:10 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik ben iets te competitief ingesteld bij dit
Het gaat sowieso om de eer, 11.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Misschien helpt het om te beseffen dat elk goed antwoord 0 punten waard is.
Ik doe het voor de eerquote:Op zaterdag 12 september 2020 22:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Misschien helpt het om te beseffen dat elk goed antwoord 0 punten waard is.
Ik hoop niet dat het al de ouderdom is.quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat het al de ouderdom is.
Ik wou net vragen.... hoe kan dit?quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:21 schreef Melting het volgende:
Je bent even naar het toilet, en dan krijg je dit.
Die truien zouden verboden moeten worden.quote:
Niets mis met die truienquote:Op zaterdag 12 september 2020 22:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Die truien zouden verboden moeten worden.
De Oeteldonkse kleurenquote:Op zaterdag 12 september 2020 22:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Die truien zouden verboden moeten worden.
Ik snap helemaal dat je afhaakt.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:21 schreef ok01 het volgende:
Ik ga afhaken, moet nog wat dingen in huis doen
Bedankt voor het draaien Melting
DJ_Vout pakt zijn kansenquote:Op zaterdag 12 september 2020 22:21 schreef Melting het volgende:
Je bent even naar het toilet, en dan krijg je dit.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:21 schreef ok01 het volgende:
quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij spant samen met just me
hoe meer oeteldonkse kleding hoe beterquote:Op zaterdag 12 september 2020 22:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Een sjaal is dan wel voldoende.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:24 schreef just me het volgende:
[..]
hoe meer oeteldonkse kleding hoe beter![]()
carnaval zal er komend jaar wel niet inzitten...
Optochten misschien nog wel.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:24 schreef just me het volgende:
[..]
hoe meer oeteldonkse kleding hoe beter![]()
carnaval zal er komend jaar wel niet inzitten...
Daar ga ik dan niet naar toe, te drukquote:
Buiten zou ik dat wel aandurven, denk ik.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:27 schreef just me het volgende:
[..]
Daar ga ik dan niet naar toe, te druk
Ik heb hier een hele grote buiten hè?quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Buiten zou ik dat wel aandurven, denk ik.
sorry. Klinkt wel bekend maar meer ook niet.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:27 schreef Melting het volgende:
Je merkt meteen dat ok01 er niet meer is.......
Niemand die deze kent?
Ik heb geen enkel idee.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:27 schreef Melting het volgende:
Je merkt meteen dat ok01 er niet meer is.......
Niemand die deze kent?
Moet ik eerst het geluid van een zebravink googelen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:30 schreef DJ11 het volgende:
Ik blijf erbij dat in dit nummer het geluid van een zebravink wordt gesampled.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:32 schreef livelink het volgende:
Na googelen geef ik je gelijk, DJ11
Ja, ik had eigenlijk nog nooit van Alizée gehoord. Hoewel ik dit nummer wel ken.quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik had eigenlijk nog nooit van Alizée gehoord. Hoewel ik dit nummer wel ken.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:35 schreef MadMaster het volgende:
Re...
Boos en teleurgesteld, de geteste Amsterdamse honkbalspelers zijn positief bevonden en iedereen en alles moet in quarantaine. Einde honkbalseizoen, voorspel ik...
Re...
Boos en teleurgesteld, de geteste Amsterdamse honkbalspelers zijn positief bevonden en iedereen en alles moet in quarantaine. Einde honkbalseizoen, voorspel ik...
Da's balen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:35 schreef MadMaster het volgende:
Re...
Re...
Nee, ik ben ondertussen muziek aan het uitzoeken, en drukte op de verkeerde knop.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:37 schreef DJ11 het volgende:
Melting is weer van z'n plek, denk ik...
Re...
Kwalitatief Uitermate Teleurstellendquote:Op zaterdag 12 september 2020 22:35 schreef MadMaster het volgende:
Re...
Die kans bestaat.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:38 schreef just me het volgende:
[..]met de kans dat er nog meer mensen besmet zijn ?
quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die kans bestaat.
Diverse ouders van spelers die ik van de tribune ken zijn doodsbang nu, zijn bang dat ze ook besmet zijn/raken. Onze supporters Whatsapp groep ontploft...
quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:47 schreef MadMaster het volgende:
Got My Mind Set On You - George Harrison
quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:48 schreef livelink het volgende:
Nu nog Tom Petty en Jeff Lyne en we hebben de Travelling Willburys allemaal apart gehad.
Ze mogen best van mij hoor.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:49 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Die bewaar ik dan voor een andere keer.
Die hierna komt, ken jij zeker. En ook wie het is.quote:
Moet je maandag weer werken?quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:51 schreef Melting het volgende:
Ik ga vanavond trouwens nog een keer door tot 23.30.
Ik heb maandag ook nog maar vrij genomen.quote:
Lekker hoor. Ik moet maandag naar kantoor. Hopelijk wordt het niet te warm.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb maandag ook nog maar vrij genomen.
Dinsdag weer.
Ik vrees het ergste.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Lekker hoor. Ik moet maandag naar kantoor. Hopelijk wordt het niet te warm.
Neequote:Op zaterdag 12 september 2020 22:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste.
Is de airco al gemaakt?
quote:
Ze hebben er gewoon niks meer aan gedaan, waarschijnlijk in de hoop dat het niet meer zo warm zou worden. Ik heb me er vorige week heel erg boos over gemaakt. Zonder resultaat.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe kan dat zo lang duren?
Dinsdag wordt het ook nog warm.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze hebben er gewoon niks meer aan gedaan, waarschijnlijk in de hoop dat het niet meer zo warm zou worden. Ik heb me er volgende week heel erg boos over gemaakt. Zonder resultaat.
Ik heb twee herfstbokjes meegenomen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:02 schreef just me het volgende:
@:Melting zit jij nog aan een speciaal biertje vanavond ?
quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:02 schreef just me het volgende:
En daarna ga je onder zeil?quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:04 schreef Symphonic het volgende:
Wij gaan de zeilen strijken![]()
Thanks Melting. Fijne muziek weer
Succes met je fokzeil!quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:04 schreef Symphonic het volgende:
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:04 schreef Symphonic het volgende:
Welterusten DDM en Symphonicquote:Op zaterdag 12 september 2020 23:04 schreef Symphonic het volgende:
Dat is netjesquote:Op zaterdag 12 september 2020 23:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb twee herfstbokjes meegenomen.
Kwestie van doordrinkenquote:Op zaterdag 12 september 2020 23:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar niet die van donderdag.
De onderste plank van mijn koelkast stond al vol.
Ik wilde eigenlijk nog niet, maarmik ging toch overstag.quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
En daarna ga je onder zeil?
Welterusten
Er kan maar 1 kapitein op een schip zijn...quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk nog niet, maarmik ging toch overstag.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:02 schreef just me het volgende:
kun je aftikken van je lijstjequote:Op zaterdag 12 september 2020 23:07 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is gebeurd.quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:09 schreef MadMaster het volgende:
Diana Ross, maar deze song ken ik niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |